CCola Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Og angående Armageddon gjelder det bare å skru av hjernen, finne popcorn, og NYT. Spennende, trist, morsom og dramatisk film. Ikke alle som klarer det, noen skal annalysere alt til døde og klarer ikke å la seg underholde og ikke noe annet... Det må være trist å være filmelsker å bare like Bergman osv.. No offence til noen, menne.. Jeg liker omtrent alt av film, og nyter det som kan nytes Lenke til kommentar
CCola Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Lag... Endret 10. januar 2009 av Iiluminati Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Har du sett Armageddon? Ja, jeg har pint meg igjennom denne uten ønske om gjentagelse. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Allright, ble det for mye lyder i verdensrommet for deg? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Syns armageddon ble litt pinelig, men det er jo ålreit underholdning. Ser heller The Rock igjen, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Det ble for mye tull og tøys uten mening. Jeg gråter ikke fordi noen med det Amerikanske flagget vaiende i bakgrunnen ringer noen å sier de ikke kommer hjem til middag. Den har et par lyspunkt, blandt annet Steve Buscemi. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Det er altså "Amerika feberen". Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Armageddon er sånn passe, den er best som komedie(når de trener til å gå i rommet) selve action delen fant jeg kjedelig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Se for deg et norsk flagg i stedet om du tror det hjelper. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Det var det vi snakkes om istad. Hvorfor er det ikke bare å slå av hjernen? Drit i alt amerikansk. Hva hadde film vært uten amerikanske filmer? Det er akkurat som Mac/Linux nerdene "hater" Microsoft. Hva hadde programmer vært uten dem?^^ Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Slutten er et eneste stort sammensurium av kuler, tårer, patroisme og kjekke komentarer. Har ingeting mot Amerika, bare så det er sagt. Det er akkurat som Mac/Linux nerdene "hater" Microsoft. Hva hadde programmer vært uten dem? Og det sier du som har Tux som avatar Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Slutten er et eneste stort sammensurium av kuler, tårer, patroisme og kjekke komentarer. Det er vel ikke problemet? Problemet er vel at det er et middelmådig gjennomført sammensurium av kuler, tårer, patriotisme, og kjekke kommentarer? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 To sider av samme sak. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Og det sier du som har Tux som avatar Tux? Vetkjee jeg, googlet på liverpool avatar på bilder. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Vetkjee? Tux er den offisielle Linux-maskoten tegnet av Larry Ewing i 1996, som et resultat av en logo-konkurranse. Larry tegnet Tux på frihånd med tegneprogrammet GIMP. Tux er en forkortelse for Torvalds Unix. Det er altså ikke en forkortelse for tuxedo (smoking), selv om mange nok assosierer smoking med pingviner. Navnet Tux ble forøvrig første gang brukt av James Hughe Altså relatert til Linux. Det går så bra så Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Og det sier du som har Tux som avatar Bare fordi jeg har Christian Bale som avatar, betyr det at jeg hater alle andre skuespillere? Bare fordi han liker Linux må det ikke bety at han hater alt annet? EDIT: Når vi snakker om Armageddon. Hva var det egentlig med alle de "dyrelydene" eller "alienslydene" vi hørte når de var på asteroiden? Jeg forventet alienattack rundt hvert et hjørne! Endret 10. januar 2009 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Vedkommende liker ikke Linux, han uttalte dette; Det er akkurat som Mac/Linux nerdene "hater" Microsoft. Hva hadde programmer vært uten dem?^^ Derfor fant jeg det litt ironisk at vedkommende hadde Tux som avatar. La det ligge. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 To sider av samme sak. Uenig. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Altså relatert til Linux. Det går så bra så Ahh, I see Skjønner ironien! ^^ Og nei, jeg hater verken Microsoft eller Linux. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå