Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Og angående Armageddon gjelder det bare å skru av hjernen, finne popcorn, og NYT. Spennende, trist, morsom og dramatisk film.

Ikke alle som klarer det, noen skal annalysere alt til døde og klarer ikke å la seg underholde og ikke noe annet...

Det må være trist å være filmelsker å bare like Bergman osv.. No offence til noen, menne..

Jeg liker omtrent alt av film, og nyter det som kan nytes ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var det vi snakkes om istad. Hvorfor er det ikke bare å slå av hjernen? Drit i alt amerikansk.

Hva hadde film vært uten amerikanske filmer?

Det er akkurat som Mac/Linux nerdene "hater" Microsoft. Hva hadde programmer vært uten dem?^^

Lenke til kommentar

Vetkjee?

Tux er den offisielle Linux-maskoten tegnet av Larry Ewing i 1996, som et resultat av en logo-konkurranse. Larry tegnet Tux på frihånd med tegneprogrammet GIMP. Tux er en forkortelse for Torvalds Unix. Det er altså ikke en forkortelse for tuxedo (smoking), selv om mange nok assosierer smoking med pingviner. Navnet Tux ble forøvrig første gang brukt av James Hughe

Altså relatert til Linux. Det går så bra så :)

Lenke til kommentar
Og det sier du som har Tux som avatar ;)

Bare fordi jeg har Christian Bale som avatar, betyr det at jeg hater alle andre skuespillere?

Bare fordi han liker Linux må det ikke bety at han hater alt annet?

EDIT: Når vi snakker om Armageddon. Hva var det egentlig med alle de "dyrelydene" eller "alienslydene" vi hørte når de var på asteroiden? Jeg forventet alienattack rundt hvert et hjørne!

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...