Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Senter? Jeg vet ikke hvordan det så ut når du var der, men byen er helt annerledes nå. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Heh. Ble vel gjort en del endringer i forhold til den kulturhovedstad-saken. Blir spennende å se. Om Zavvi-butikken i Liverpool står det nå dette på hjemmesiden: This store has closed as of 08/01/2009. Hvordan er utvalget på HMVen? Endret 10. januar 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg synes utvalget på HMV var veldig bra. Selvsagt ikke like bra som i London, men det fantes en del godbiter der. Om jeg husker riktig var det kanskje litt større sjanse for å gjøre gode kupp på Zavvi, men jevnt over har jeg alltid foretrukket HMV. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hva var det du ikke skjønte, egentlig? Det meste går vel an og skjønne tipper jeg. Jeg skjønte ikke hvem som ble drept, hvorfor og hvordan det hele hang sammen. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Angående No Country for Old Men: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Josh Brolins rollefigur blir drept fordi han tar pengene, mens kona hans blir drept fordi Chigurhh (eller hva han heter) alltid gjør det han lover. Han ga tidligere JB rollefigur et tilbud om å overgi seg noe som innebar at Chigurhh fikk pengene og at JB rollefigur ville bli drept, men kona hans skulle bli spart. Han takker nei, så derfor gjør Chigurrh det han sa han skulle gjøre hvis han ikke overgi seg (det samme som det første bare at kona ble dratt med). Alle de andre blir vel drept, slik jeg har forstått det, fordi Chigurhh irriterer seg over dem/andre årsaker og dermed slår mynt og kron om de som skal overleve eller ikke. Endret 10. januar 2009 av haarod Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hva var det du ikke skjønte, egentlig? Det meste går vel an og skjønne tipper jeg. Jeg skjønte ikke hvem som ble drept, hvorfor og hvordan det hele hang sammen. Cowboyen (hovedrollen) ble drept av Chigurh, som også drepte dama i bassenget. Dama til hovedrollen ble også drept, du ser at Chigurh ser under skoene sine etter han har gått ut av huset. Det er for at han ikke liker blod på skoa sine. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hva var det du ikke skjønte, egentlig? Det meste går vel an og skjønne tipper jeg. Jeg skjønte ikke hvem som ble drept, hvorfor og hvordan det hele hang sammen. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Noe som går igjen gjennom hele filmen er hvordan Chigurh tror at alt har sin mening, han tror altså ikke på tilfeldighetene. Men i kollisjonen i sluttscena blir han et helt tilfeldig offer. Han får vel en a-ha-opplevelse, og trekker seg tilbake, tror jeg. Husker ikke om det var her på forumet jeg leste den teorien eller ikke. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Akkurat sett Armageddon, og har 2 ting å si: America, fuck yeah! Nei, grei underholdning var den. Dessverre ikke noe mer. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 For min smak altfor "amerikansk". Transformers og The Rock går. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Armageddon er konge. Fatter ikke hvordan folk kan mislike den! Har jo alt jo! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Aha! Men vi så aldri Josh Brolin (hovedrolle skuespilleren), ble drept? Det ble vel bare antatt. Det med blod under skoene i siste sekvens skjønte jeg heller ikke før nå Må følge bedre med og se den en gang til. Endret 10. januar 2009 av roberteh Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Å Armageddon suger by the way. Putt det i spoiler. Jeg avslørte da ingenting, men ok. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Å Armageddon suger by the way.Nei det gjør den ikke. Ikke verdens dypeste film, men den suger langt i fra. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Å Armageddon suger by the way. Putt det i spoiler. Jeg avslørte da ingenting, men ok. Du avslørte at han blir drept? Og angående Armageddon gjelder det bare å skru av hjernen, finne popcorn, og NYT. Spennende, trist, morsom og dramatisk film. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Trist på hvilken måte? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Og angående Armageddon gjelder det bare å skru av hjernen, finne popcorn, og NYT. Spennende, trist, morsom og dramatisk film. Ikke alle som klarer det, noen skal annalysere alt til døde og klarer ikke å la seg underholde og ikke noe annet... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Trist på hvilken måte? Har du sett Armageddon? Kjæresten min skriker hver gang. Når Willis (husker ikke navnet i filmen) ringer til datteren å sier at han ikke kommer tilbake. Oog, når Billy Bob (husker heller ikke navnet) spør om permission to shake the hand.. Fantastisk.. Tårene triller! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Og angående Armageddon gjelder det bare å skru av hjernen, finne popcorn, og NYT. Spennende, trist, morsom og dramatisk film. Ikke alle som klarer det, noen skal annalysere alt til døde og klarer ikke å la seg underholde og ikke noe annet... Trist, men sant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå