Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og hvilke logiske brister?

Den største feilen er jo at han bruker tape og batteri på å filme vennene sine framfor å peke kameraet mot monsteret, noe som egentlig var målet hans. Dette er noe man legger merke til med en gang, men som man etterhvert skjønner at man bare må godta for å komme seg videre. Utenom det er det for det meste småpirk, og svært lite som faktisk trekker ned.

Lenke til kommentar
Ja, det var veldig god og spesiell stemning. Filmen var bra, men følte den endte i det blå. Mulig jeg fulgte dårlig med og må se den på nytt. Men når det står at filmen innehar hele åtte seksere på på coveret hadde jeg kanskje forventet noe "mer".

Hva var det du ikke skjønte, egentlig? Det meste går vel an og skjønne tipper jeg.

Lenke til kommentar
Har ikke Giske driti seg nok ut enda?

Mannen liker å konkurrere med Valgerd i å være en håpløs kulturminister. Nå anser jeg ikke dette som, rent prinsipielt burde egentlig tv-kanalene få styre dette selv. Selv om det for meg gir crappy resultat med tv-reklame, som vil medføre at jeg slutter helt å se film på tv (med mindre det er kanaler uten slik reklame).

Norsk politikk på filmfronten har vært håpløs siden ca 1913. Rundt den tiden hvor kommunene overtok styringen av kinoene og tok overskuddet. Mens overskuddene i nabolandene gikk rett inn i produksjon av ny film måtte norsk film slite med et enormt handicap fordi overskuddet fra kino ble brukt til å dekke kommunale utgifter. Så tok de i tillegg mer og mer styringen over hva som skulle bli laget, som ble røsket delvis opp i filmopprøret på 60-tallet.

Lenke til kommentar
Hvor mye koster Blu-rayer i England? Samme priser som på play.com omtrent?

Kor lang er ein strikk?

5 cm. Men noen som vet sånn omtrent hvor mye prisene ligger på? Noe å tjene på å kjøpe de i England, i forhold til i Norge?

Eg las om nokon som fekk Reservoir Dogs BD til £2.99 på januarsalet til Sainsbury's.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...