Dotten Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg har store vansker å mislike folk, det samme går for skuespillere og regissører. Tarantino er en det kunne vært "gøy" å mislike rett og slett fordi han har så mange fanboys. Men jeg klarer det ikke. Han har noen flotte filmer, selv om jeg ikke lot meg imponere av hans siste verk (Kill Bill og Death Proof). Gleder meg til å se han regissere Brad Pitt i Inglorious Bastards. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Kill Bill filmene er relativt bra i mine øyne, Death Proof derimot er kjedelig og tam. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Oj. Død Snø har verdenspremiere her oppe på Skjold i kveld. Dvs, den startet for 45min siden. Tipper den er søppel, så orker ikke se den (sammen med 300 vernepliktige idioter). venter til jeg får den for 10kr på DVD. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Oj. Død Snø har verdenspremiere her oppe på Skjold i kveld. Dvs, den startet for 45min siden. Tipper den er søppel, så orker ikke se den (sammen med 300 vernepliktige idioter). venter til jeg får den for 10kr på DVD. Haha.. Ein, Zwei, Die ! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Har enda ikke skjønt hvordan film sjanger dette er. Kan noen opplyse en stakkar? Fikk forresten terningkast 3 i VG Endret 7. januar 2009 av roberteh Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Er det ikke grøsser/slasher eller no sånt da? Var i hvert fall det jeg fikk ut i fra traileren. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Det er en grøsser, eller skrekk, eller horror om du vil. Og nei, ikke en slasher. Endret 7. januar 2009 av Venerable Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Har forstått det slik at første halvdel er laget som en standard horror/slasherfilm, mens andre halvdel blir en Evil Dead/Braindead-inspirert zombie-fest. Tror det blir svært underholdende. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Den er ikke skummel. The Shining er ikke skvette-skummel som REC, men atmosfæren i filmen er skummel. Vurderer også The Shining, men vil også få sove i natt! DET går nok bra Uenig. The Shining har en atmosfære og soundtrack som fortsatt kan skremme. Ser fortsatt på filmen som en av de skumleste filmene som har blitt utgitt. Er et fåtall filmer som klarer å skape en såpass ubehagelig stemning. Men vi er da alle ulike. Helt enig med deg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Er Gandhi å anbefale? Den er grei, ikke noe must. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ønsker man å påpeke rettskriving til en bruker så gjør man slikt på pm og ikke i en tråd. Det er både høfligere og i tillegg slipper vi å se noen forsøkt hengt ut (selv om det ikke er intensjonalt) for sin skrivemåte. 4 innlegg er slettet, reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm. Enten med eller uten skrivefeil Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Tror det blir svært underholdende. Eller bare totalt tåpelig?! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hvorfor? Både Evil Dead og Braindead er underholdende filmer, dette kan bli morsomt. Selv om Kill Buljo var det ultimate lavmål. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jepp, hvorfor? Konseptet er det ingenting feil med, det er kun folka bak jeg er skeptisk til. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Mine forventinger er: Helt OK men sikkert dårlig skuespill, greie zombier, en ok film, tipper den lander mellom 3-4-5-6 på 10er-tabellen. We'll see. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hvorfor? Både Evil Dead og Braindead er underholdende filmer, dette kan bli morsomt. Morsomt blir det i høyeste grad, men ikke nødvendigvis bra. Til tross for at nazi-zombier høres ganske "artig" ut. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Evil Dead-serien og Braindead er noe av det ypperste man finner av film. Klassiske slasherfilmer er ikke å forakte heller. Kill Buljo er en lavbudsjetts tullefilm. Tommy Wirkola har talent. Uansett fint å se annet enn flaue dramakomedier om livet i Oslo i norsk film. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Evil Dead-serien og Braindead er noe av det ypperste man finner av film. Klassiske slasherfilmer er ikke å forakte heller. Kill Buljo er en lavbudsjetts tullefilm. Tommy Wirkola har talent. Uansett fint å se annet enn flaue dramakomedier om livet i Oslo i norsk film. Jeg er glad for vi har noen norske regissører som velger å lage noe annet enn filmer om trause nordmenn ala Elling. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Uansett fint å se annet enn flaue dramakomedier om livet i Oslo i norsk film. Det har vært noen av de Ikke for det, sønner var veldig bra. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Evil Dead-serien og Braindead er noe av det ypperste man finner av film. Klassiske slasherfilmer er ikke å forakte heller. Kill Buljo er en lavbudsjetts tullefilm. Tommy Wirkola har talent. Uansett fint å se annet enn flaue dramakomedier om livet i Oslo i norsk film. Jeg er glad for vi har noen norske regissører som velger å lage noe annet enn filmer om trause nordmenn ala Elling. Dårlig eksempel. Elling er noe av det beste Norge har fått til på filmfronten imo.. Men jeg er enig i at det er flott at norske regissører har begynt å eksprimentere i f.eks. grøsser-sjangeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå