Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil ha denne versjonen i metall grunnet utsende. Den skal brukes om pynt på toppen av dvd hylla sammen med Pulp steelbooken. You get my point Bergman.

Ok! Da skjønner jeg. Jeg hadde ikke bestilt den uten å være sikker på at det er metall. Selv har jeg bare en steelbook, nemlig Schindler's list.

Lenke til kommentar
Nei fra spøk til revolver. Filmen er god, men jeg syns ikke den er fantastisk. Har du sett filmen skjønner du hvorfor det er en bensinkanne. Det hadde også tatt seg godt ut på toppen av dvd hylla. :)

Har nok sett den, to ganger til og med. En god film, men langt i fra noen klassiker imo. Bra skuespillere, det skal sies. Steve Buscemi er jo syk.

Er det rollen til Buscemi, Mr. Pink, du sikter til? Han er jo iallefall en av de som forholder seg nokså profesjonelt. Men hvis det var skuespillet til Buscemi du siktet til, så er jeg veldig enig. En av mine absolutt favorittskuespillere! Elsker dialogene hans i Reservoir Dogs, f.eks. den på cafèen i starten, og spesielt den der de får utdelt kodenavn. Har ennå til gode å se en film der han spiller dårlig.

Lenke til kommentar
Steve Buscemi er jo syk.

Er det noen som er syk i den filmen, så er det Michael Madsen.

Syk som i overnatrulig bra skuespiller, noe Madsen ikke er.

Enig. Madsen eier jo i Reservoir Dogs, og derfor ble jeg jo enormt skuffet da jeg så ham i andre filmer senere. Ikke noe å skrive hjem om.

Lenke til kommentar

Det er nok en liten nedtur ja :p

Så nettopp på Nuovo Cinema Paradiso, og jeg kan ikke helt si at jeg forstår at den har et såass høyt snitt på imdb.com. Den var ikke dårlig, men det er ikke den typen film som pleier å score høyt og jeg sitter igjen med en følelse at den kanskje er litt overvurdert.

Jeg har sett den vanlige versjonen på ca. 2 timer. Vakker historie, for all del, men det gikk litt tregt til tider.

Endret av haarod
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...