Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg la dem inn i den rekkefølgen jeg fant dem, men søkte jeg etter Star Wars klikket jeg bare på titlene etterhvert som de kom opp, så de er ikke nødvendigvis i den rekkefølgen de ville vært. Akkurat det brukte jeg ikke så mye tid på, men listen er riktig.

Jeg vurderer å se Big Fish og bevege meg videre, da jeg bruker listen til å finne filmer "alle" har sett som jeg ikke selv har sett av forskjellige grunner, men når det er snakk om bl a tre oppfølgere som varer i tre timer hver så føler jeg at jeg bruker litt mye tid på film jeg ikke interesserer meg for.

Den neste oppdateringen vil ha 26 nye filmer (90 000+ stemmer) (bl a Armageddon, Borat, Løvenes Konge, Lock Stock og Rear Window), så for de som vil henge med så anbefaler jeg å sette seg ned med filmene de mangler. ^^

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar

Satt og klikket litt rundt på imdb.com og kom over dette gullkornet om Tony Kaye:

November 23, 1998 - Tony filed a $275 million lawsuit against New Line and the Director's Guild of America for not letting him use the pseudonym "Humpty Dumpty" as the director of American History X (1998)

Bare i USA :D

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Bør jeg se rotk? Syntes ikke de to første filmene levde opp til bøkerne, og har liksom glemt å se den siste filmen.

Forøvrig, fins det noen grei måte å holde oversikt over hvilke filmer man har sett? Enkelte kan jeg nesten glemme, mens andre har titler som er utrolig vanskelige å komme på. F.eks: "Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom" <- forøvrig ganske utrolig film.

Lenke til kommentar

Jeg vet vi tar opp dette utallige ganger, og at det er opprettet en egen tråd om emne, men ble vi ikke "enige" om å ikke bruke forkortelser på filmer dersom de ikke er nevnt rett over? Kjipt å måtte sitte å stirre på bokstavene i lengre tid og forsøke å finne ut hvilken film det er snakk om...

Lenke til kommentar
Jeg vet vi tar opp dette utallige ganger, og at det er opprettet en egen tråd om emne, men ble vi ikke "enige" om å ikke bruke forkortelser på filmer dersom de ikke er nevnt rett over? Kjipt å måtte sitte å stirre på bokstavene i lengre tid og forsøke å finne ut hvilken film det er snakk om...

Enig. Og han failet også. Ringenes Herre skal alltid forkortes LOTR, og ROTK (Return of the king) ble bare for vanskelig. Tok meg 30 sek for å finne det ut og det er ikke godkjent.

Edit: leif

Endret av Kontorstol
Lenke til kommentar

Enig. Og han failet også. Ringenes Herre skal alltid forkortes LOTR, og ROTH (Return of the king) ble bare for vanskelig. Tok meg 30 sek for å finne det ut og det er ikke godkjent.

Brukte 2 minutter på det, men fant det først ut nå.

Lenke til kommentar
Ikke sett Back to the Future

Tidenes popcornfilm?

Det kan godt være, men jeg har aldri sett den. Har sett litt av filmene når de gikk på TV, men har aldri sett en ferdig.

Aldri vært borti noen som bruker forkortelsen ROTH i stedet for ROTK på Return of the King. Sistnevnte er mest logisk.

Lenke til kommentar

Da har Mickey Rourke meldt seg på for å være med å leke i The Expendables også, kanskje skal Sir Ben Kingsley være med også. Dette må bli neste års kuleste film...

Hvis det stemmer at Van Damme har klart å takke nei til en rolle i denne filmen, så må det være den dummeste avgjørelsen han noensinne har tatt. :no:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723
Hvis det stemmer at Van Damme har klart å takke nei til en rolle i denne filmen, så må det være den dummeste avgjørelsen han noensinne har tatt. :no:

Second that.

Lenke til kommentar

Kanskje det har noe med at Van Damme fikk tilbake litt respekt og kredibilitet etter JCVD? Har ikke sett den, men det virker jo som en langt mer gjennomført film enn det han har holdt på med en stund.

Men ja, han burde tatt rollen. Kunne fått han rett inn på toppen av box-office'en.

Lenke til kommentar

Evt lukter Van Damme en fullstendig kalkun når han ser en, og velger å la være å dra navnet sitt ned i søla med de andre.

Vi snakker tross alt om mannen som gjorde klassikeren No Retreat, No Surrender i 1986. (Der han spilte russisk badguy-ivan-drago-type-som-amerikern-måtte-slå-i-ringen). Viktig å beskytte navnet sitt mot drittfilmer da.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...