Xtra Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) De 125 mest sette filmene på IMDbHvis man allerede er bruker av Lists of Bests så er det bare å legge til listen og se hvilke filmer "alle har sett" som du selv mangler. Personlig er det Spider-man 3, Pirates 2 og 3, Gudfaren 2 og LotR 3 som mangler, samt Big Fish som jeg ikke så ferdig. Godt å se at jeg ikke har gått glipp av noen store opplevelser, men for det meste bare oppfølgere. Når jeg er ferdig med listen skal jeg øke antallet, og slik skal jeg fortsette til jeg har sett alle filmer med over 10 000 stemmer - akkurat nå er det 2427 filmer, tv-serier og miniserier. Woo! Endte opp på 98%, ikke sett Back to the Future eller The Truman Show, begge er filmer jeg har tenkt å se. Sistnevnte har jeg for øvrig i hyllen. Kort bidrag til diskusjonen; Atonement; half-decent (5/10), Miami Vice: OK, Pride & Prejudice: søppel. Endret 6. januar 2009 av Xtra Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Klart den er svakere enn Collateral og Heat, det synes jeg også. Slutten er bra. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ikke sett Back to the Future Tidenes popcornfilm? Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ikke sett Back to the Future Tidenes popcornfilm? Har helelr ikke sett den. Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ikke sett Back to the Future Tidenes popcornfilm? Denne filmen tror jeg er like bra enten du er 7 eller 70 år. En av mine favorittfilmer. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Tror ihvertfall at jeg går for denne. Edit: Bestilt Endret 6. januar 2009 av Kontorstol Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Alle BØR se den. Tidenes popcornfilm IMO. Part II er nesten like bra også. Michael Fox og Chris Lloyd er gærne og gode. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Nydelig utgave av Pulp. Ville hatt denne stående ved siden. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Nå skla jeg ta en pause innen filmkjøping Håper jeg får jobbet mer snart! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ikke sett Back to the Future Tidenes popcornfilm? Popcorn eller ikke. Det er en klassiker. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Ikke sett Back to the Future Tidenes popcornfilm? Popcorn eller ikke. Det er en klassiker. Jepp, en tidløs klassiker. 20 års anniversary i år og greier. edit: når det gjelder Part II.. (1989) Endret 6. januar 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Jeg ble helt overasket da jeg fant ut at en vennine av meg ikke hadde sett Back to the future filmene. Og jeg som trodde de var almennkunnskap uansett tvang jeg henne til å se eneren. men desverre er hun litt treig når det gjelder slike filmer, så hun forstod ikke det hele tidsreisekonseptet Endret 6. januar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Jeg ble helt overasket da jeg fant ut at en vennine av meg ikke hadde sett Back to the future filmene. Og jeg som trodde de var almennkunnskap uansett tvang jeg henne til å se eneren. men desverre er hun litt treig når det gjelder slike filmer, så hun forstod ikke det hele tidsreisekonseptet Da må du nesten tvinge henne til å se toern. Den er jo hundre ganger verre mtp tidsreisekonseptet. Endret 6. januar 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hvis hun ikke forsto 1 kommer hun nok til å ha problemer med 2, ja. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Nydelig utgave av Pulp. Jadda. Coveret er fint nok det, men ekstramaterialet er ikke spesielt imponerende. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Utgave var kanskje feil ord. Pent cover ville jeg frem til. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Nydelig utgave av Pulp. Jadda. Coveret er fint nok det, men ekstramaterialet er ikke spesielt imponerende. Kjøpte den grunnet coveret og filmen. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Nydelig utgave av Pulp. Jadda. Coveret er fint nok det, men ekstramaterialet er ikke spesielt imponerende. Er det noen som faktisk ser ekstramaterialet? Jeg ser det kun hvis jeg ikke har noen alternativer (kjeder meg) og er spesielt fan av filmen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Er det samme ekstra materiale som er på den vanlige 2 Disc Special edition'en? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Er det noen som faktisk ser ekstramaterialet? Jeg ser det kun hvis jeg ikke har noen alternativer (kjeder meg) og er spesielt fan av filmen. Hvis det er en film eller regissør jeg har interesse for ser jeg alltid ekstramaterialet jeg syns jeg brukbart ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå