Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

De 125 mest sette filmene på IMDb

Hvis man allerede er bruker av Lists of Bests så er det bare å legge til listen og se hvilke filmer "alle har sett" som du selv mangler. Personlig er det Spider-man 3, Pirates 2 og 3, Gudfaren 2 og LotR 3 som mangler, samt Big Fish som jeg ikke så ferdig. Godt å se at jeg ikke har gått glipp av noen store opplevelser, men for det meste bare oppfølgere.

Når jeg er ferdig med listen skal jeg øke antallet, og slik skal jeg fortsette til jeg har sett alle filmer med over 10 000 stemmer - akkurat nå er det 2427 filmer, tv-serier og miniserier. Woo!

Endte opp på 98%, ikke sett Back to the Future eller The Truman Show, begge er filmer jeg har tenkt å se. Sistnevnte har jeg for øvrig i hyllen.

Kort bidrag til diskusjonen; Atonement; half-decent (5/10), Miami Vice: OK, Pride & Prejudice: søppel.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ble helt overasket da jeg fant ut at en vennine av meg ikke hadde sett

Back to the future filmene. Og jeg som trodde de var almennkunnskap :dontgetit:

uansett tvang jeg henne til å se eneren.

men desverre er hun litt treig når det gjelder slike filmer, så hun forstod ikke det hele tidsreisekonseptet :p

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
Jeg ble helt overasket da jeg fant ut at en vennine av meg ikke hadde sett

Back to the future filmene. Og jeg som trodde de var almennkunnskap :dontgetit:

uansett tvang jeg henne til å se eneren.

men desverre er hun litt treig når det gjelder slike filmer, så hun forstod ikke det hele tidsreisekonseptet :p

Da må du nesten tvinge henne til å se toern. Den er jo hundre ganger verre mtp tidsreisekonseptet.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Er det noen som faktisk ser ekstramaterialet? Jeg ser det kun hvis jeg ikke har noen alternativer (kjeder meg) og er spesielt fan av filmen.

Hvis det er en film eller regissør jeg har interesse for ser jeg alltid ekstramaterialet jeg syns jeg brukbart ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...