Dorian Gray Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 wiki sier: "Peter Krause portrays Truman's boss at his office". Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det er sjefen ja. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Hm. Jeg ser The Spirit ikke gjør det så bra på IMDB. Snodig at Frank Miller valgte å filmatisere en annen persons verk, for så å endre stilen helt, til å mer passe sin egen. Ser ikke ut til at det slo an helt... EDIT: Og Død Snø ser jo bare ut til å stjele ideer fra tidligere kult klassikere. Den ser (i følge traileren) ut til å starte som alle de andre ELENDIGE norske skrekkfilmene, for så å bli en slags Evil Dead / Night of the Living Dead hybrid. Kan kanskje bli morsom, men jeg har mine tvil. Endret 5. januar 2009 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg kan innrømme at The Spirit rett og slett ikke frister. Det er ingen kjente med i filmen, temaet virket ganske kjedelig og stilen har vi sett før uten at jeg ser at den er så mye bedre nå. Og hovedpersonen fremstår som tammere enn Dexter. Det er en rimelig svak protagonist. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Ingen kjente med i filmen? hva med Samuel L. Jackson eller Scarlett Johansson? Men er enig at filmen ikke frister. Holder meg til Sin City når det kommer til den stilen. Endret 5. januar 2009 av Sunset Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 den nye filmen "død snø" ser ikke allverdens ut for å si det pent. herregud, nazi-zombier som vekkes til live og vandrer ut på en rampage mot en gjeng ungdommer. Ja, herregud. Hvor er de dype filmene skrevet av virkelige kunstnere som Aune Sand? hvis det er alt som skal til for å havne på lerretet og få bevilget penger til produksjon, ja da har jeg nok med tilsvarende ideer jeg også. Tror du har oversett en del stadier før man kan begynne å lage film. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Sammy Jackson har spilt i mer crap enn han har spilt i gode filmer. Greit, han er et stort fjes, men han er absolutt ikke noe stempel for kvalitetsgaranti. Og Scarlett Johansson vil i alle fall ikke jeg kalle særlig profilert. God nok skuespiller, men ikke akkurat Bobby De Niro. ... Men denne filmen handler da ikke så mye om fjes uansett? Noen som kan 'provide' bilder fra filmen eller? Jeg har sett traileren, men den forteller jo jækk sjitt. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Sammy Jackson har spilt i mer crap enn han har spilt i gode filmer. Greit, han er et stort fjes, men han er absolutt ikke noe stempel for kvalitetsgaranti.Og Scarlett Johansson vil i alle fall ikke jeg kalle særlig profilert. God nok skuespiller, men ikke akkurat Bobby De Niro. Det var et spørsmål om det var noen kjente, ikke om det var noen profilerte. Men ja Samuel har spilt i MYE crap og av en eller annen grunn er han alltid the bastard. Don't know why. Scarlett er grei nok, gleder meg egentlig mer til hva hun kan by på senere i karrieren. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Når du nevnte det med den døde fuglen athorb ble jeg enda mer interessert Thin Red Line enn jeg er fra før av, og det er ganske awsum siden jeg fikk den til jul. Woho. Har selv bare sett The New World. Ser veldig frem til Days of Heaven. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Noen som vil anbefale meg noen kung fu filmer? må ærlig innrømme at jeg blir mer og mer betatt av det jo flere filmer jeg har sett. Ikke at jeg har sett så veldig mange av den sorten. Om den er veldig gammel, gammel eller ny spiller ingen rolle. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ingen kjente med i filmen? hva med Samuel L. Jackson eller Scarlett Johansson?Men er enig at filmen ikke frister. Holder meg til Sin City når det kommer til den stilen. Det var mer sammenlignet med Sin City, som hadde Bruce Willis, Mickey Rourke, Michael Madsen, Elijah Wood, Benicio del Toro, Michael Clarke Duncan, Rutger Hauer, Clive Owen, osv. Hver eneste viktig rolle var spilt av en etablert og solid skuespiller, og når det da kommer (det som virker som) en kopi uten den samme historien, den samme nyskapende looken eller de kjente fjesene, da frister det ikke. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Dette var litt interessant. Det musikalske geniet Elliott Smith, som ble kalt den neste Bob Dylan, kanskje den eneste "den neste"-tittelen jeg synes er fortjent i musikkverdenen, baserte en av sine mest kjente låter, Son of Sam, på favorittscenen hans i The Wild Bunch. Fant en video der en type hadde rett og slett spilt scenen og redigert inn musikken, og man ser at låta stemmer med små bevegelser og klipping, og at teksten passer til det de gjør. Trodde bare låta var basert på seriemorderen jeg, men inspirasjonen var todelt tydeligvis. The Wild Bunch-spoiler: Endret 5. januar 2009 av Thrusthamster Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det er faktisk nesten helt på slutten av The Wild Bunch. Lenke til kommentar
blured Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) I hvilke andre filmer enn Eyes Wide Shut er Dimitri Shostakovichs "Jazz Suite, Waltz 2" brukt? Mener å ha hørt den mange steder, men finner ikke ut hvor... ? Endret 5. januar 2009 av macros. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Noen som vil anbefale meg noen kung fu filmer? må ærlig innrømme at jeg blir mer og mer betatt av det jo flere filmer jeg har sett. Ikke at jeg har sett så veldig mange av den sorten.Om den er veldig gammel, gammel eller ny spiller ingen rolle. Master of the Flying Guillotine Jadda. Bruce Lee kan gå og legge seg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 I hvilke andre filmer enn Eyes Wide Shut er Dimitri Shostakovichs "Jazz Suite, Waltz 2" brukt? Mener å ha hørt den mange steder, men finner ikke ut hvor... ? Bad Santa. ^^ Lenke til kommentar
blured Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hehe, den har jeg ikke sett, så var nok ikke den jeg tenkte på. Mener å huske at en eller flere av Gudfaren filmene har brukt den sangen, og kanskje også Eastern Promises, men den står ikke nevnt på IMDb for noen av filmene. Men det er mullig det bare er meg som ikke har hørt så mye på klassisk musikk, at jeg klarer å skille disse klassiske valsene fra hverandre. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 I gudfaren finnes den ikke, skal ikke si meg sikker i EP .. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Noen som vil anbefale meg noen kung fu filmer? må ærlig innrømme at jeg blir mer og mer betatt av det jo flere filmer jeg har sett. Ikke at jeg har sett så veldig mange av den sorten.Om den er veldig gammel, gammel eller ny spiller ingen rolle. Først og fremst; alt av Jackie Chan og Bruce Lee. Så...i ingen spesiell rekkefølge; -Chocolate -Ong-bak -Lik Wong (aka Riki-Oh: The Story of Ricky) -Khon fai bin (aka Dynamite Warrior) -Shao Lin san shi liu fang (aka The 36th Chamber of Shaolin og en hel haug andre titler....) -Jing wu ying xiong (aka Fist of Legend) -Lung fu moon (aka Dragon Tiger Gate) -Hero -Fearless Dette er bare ett veldig lite utvalg av kung fu/martial arts/whatever filmer, men jeg gadd ikke å skrive flere Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Serenity eller Righteos Kill? Førstemann som har sett begge filmer avgjør hvilken jeg ser. (vil se den beste først) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå