Bytex Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Rambo er ikke morsom i den siste filmen. Bare sur og gammel og bitter. Ikke som de gamle filmene. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det holder ikke. Vil man se hvor grusomt krig er, setter man på nyhetene. Støtter Bytex^^ Lenke til kommentar
athorb Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Dårlig med poetiske naturbilder på nyhetene da. Der er det bare ren sosialrealisme. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Rambo er ikke morsom i den siste filmen. Bare sur og gammel og bitter. Ikke som de gamle filmene. Jeg lo i alle fall. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jo, men man ler fordi det er så over-the-top med all drepinga. Ikke pga morsomme quips Rambo kommer med, som før. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg har aldri synes sånne "quips" er særlige morsomme, det er bare det eneste man kan si i en sånn setting uten å virke kjempealvorlig. For min del klarer jeg meg uten, og synes som oftest den delen av en actionfilm er svakest. Jeg ler ihvertfall ikke av sånt. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Dårlig med poetiske naturbilder på nyhetene da. Der er det bare ren sosialrealisme. Naturbilder er greit nok, men vi vet alle at krig er fælt. Gi oss mer dreping og mindre sipping^^ Lenke til kommentar
KAH82 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Er dessverre ikke så mange som lar seg påvirke av nyhetene. Vi lar oss ikke påvirke når faenskapet ingen ende vil ta, og grusomhetene brettes ut for oss hver eneste dag. Vi ser ikke bildene av familien da de koste seg rundt middagsbordet dagen før de ble bombet, vi får bare eksplosjonene, og mengden jævelskap nyhetssendingene forer oss med hver eneste dag gjør det uvirkelig. Ikke skjer det nærme oss heller. Det er fælt, men vi forblir ignorante. Derfor trenger vi filmskapere som Malick, som setter grusomhetene i perspektiv i The Thin Red Line, hvor krigen ikke bare vises som ødeleggende for menneskeheten, men for individet som må bli en kynisk drapsmaskin og miste sin menneskelighet. Kontrasten i filmen er naturen, som fremstår som ren og gjør oss mennesker og våre handlinger smålige. Ingen film får krig til å virke mer meningsløst enn denne dersom man klarer å ta innover seg det Malick ønsker å belyse. Javisst balanserer han på grensen til å bli kvalmende pompøs, men akkurat ved denne grensen, som han hårfint holder seg på rett side av, oppnår han noe stort i mine øyne. En av mine favorittfilmer. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Rambo snakker kun i one-linere. Jeg tror han hadde svelget tungen om han hadde prøvd seg på to setninger.... Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Rambo snakker kun i one-linere. Jeg tror han hadde svelget tungen om han hadde prøvd seg på to setninger.... Haha, det minte meg om sketsjen jeg postet tidligere av Jim Carrey som imiterer Rocky, og begynner å snøvle og nesten besvimer når han sier for mange stavelser på rad. Dette er kanskje en av de mest geniale videoene noensinne. Den var i topp 5 internettvidoer fra 2008, laget av en haug Hollywood-folk som har for lite å gjøre. Michael Cera spiller hovedrollen. Drunk History: Drunk History 2.5 (med Jack Black i hovedrollen): Endret 5. januar 2009 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 den nye filmen "død snø" ser ikke allverdens ut for å si det pent. herregud, nazi-zombier som vekkes til live og vandrer ut på en rampage mot en gjeng ungdommer. hvis det er alt som skal til for å havne på lerretet og få bevilget penger til produksjon, ja da har jeg nok med tilsvarende ideer jeg også. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 hvis det er alt som skal til for å havne på lerretet og få bevilget penger til produksjon, ja da har jeg nok med tilsvarende ideer jeg også. Kjør på. Få høre noen. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Fint konsept, men det hadde vært morsommere hvis det var noe nytt. Har ikke noe å innvende på det, men jeg hadde ikke gitt noen som penger lagde Kill Buljo penger til å lage en ny film hvis det var opp til meg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg vil gjerne høre noe som er like awesome som nazizombier. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Lett, roboteksplosjoner. Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Aliens som skal lage burgere av oss, er mer awesome. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 en fjortis grøsser: 4 ungdommer som skal på fjellet, går i fjellheimen,men blir overrasket av storm og må søke ly i en gammel hytte, der tyr de til cannabalisme for å overleve.....osv Drama: djengis khan action: bare noen raske biler som kjører mot politiet, der to rivaler slåss om den vakreste rånejenta osvosv. blir som en skolestil, har du lest nok bøker og kjenner til historier som har havnet i glemmeboka så bare kom med det. om ideen din allerede er ute så lager man bare en versjon 2 eller 5. har du en fot innenfor kjendisnorge så kan du gjøre kort sagt hva pokkern du vil. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Vel, heller nazizombier enn "mann møter kvinne, blir sammen en etter lettbeinte forviklinger", f.eks. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Vel, heller nazizombier enn "mann møter kvinne, blir sammen en etter lettbeinte forviklinger", f.eks. nja,begge historiene er syltynne som underholdning syns nå jeg. nazizombier.......greit nok,men har de virkelig ikke noe bedre å komme med. utifra reklamen så det ut som en lavbudsjett film som bare skal dra inn noen raske kroner i kassa. men jeg er såpass enkel i hode at jeg kommer til å se den selv engang. da har jeg sett den og er klar for å sutre mer over hvor skuffene den var;P Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hvem er det Peter Krause spiller i The Truman Show? En kar som heter Lawrence tydeligvis, men jeg klarer ikke å huske han. Er det sjefen til Truman? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå