Hr. Jenssen Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Den tråden skulle fått en oppstramming... Kjøre et par nye reglar muligens? 7951156[/snapback] Hva legger du i det da? Synes da det er mye prat om film her, jeg. Å gå litt off topic av og til må da være lov uten å bli halshogd. Det må være lov til å gi et argument til hvorfor folk ikke skal poste anmeldelser her, men i anmdeldelsetråden. 7951254[/snapback] Visst du leser posten min, så sier jeg ikke denne tråden, men den. 7951265[/snapback] Oops, sorry. Jeg trodde du sa "denne". Skyt ham, ikke vent til kongen kommer. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Broren min sa Batman Wins i stedet for Batman Begins. Tidenes beste filmnavn, kanskje det blir navnet på oppfølgeren til The Dark Knight. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Herregud, så Numbers for første gang idag, og herregud så tåpelig. Er det mulig? "Ja, vi lager en eksponensiell-kurve og finner ut at det er 2 mordere istede for 8". Jesus. Og ja. Jeg forstod alt, og syntes alt var bare utrolig tåpelig. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Herregud, så Numbers for første gang idag, og herregud så tåpelig. Er det mulig? "Ja, vi lager en eksponensiell-kurve og finner ut at det er 2 mordere istede for 8". Jesus. Og ja. Jeg forstod alt, og syntes alt var bare utrolig tåpelig. 7953717[/snapback] Kan jo si det om nesten samtlige av mainstream-seriene da. Jeg prøvde å se sesongfinalen av Grey's Anatomy her forleden uten å le meg ihjel. Makan til tull altså. Følger den samme tåpelige strukturen som alle andre såpeopra-serier, bare at det er satt på et sykehus. Alle de tåpelige intrigene minner så forferdelig om Hotell Cæsar. Skulle tro det var tatt derifra - men så husker man jo at Hotell Cæsar er helt lik ALLE andre såpeoperaer. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Kan jo si det om nesten samtlige av mainstream-seriene da. Jeg prøvde å se sesongfinalen av Grey's Anatomy her forleden uten å le meg ihjel. Makan til tull altså. Følger den samme tåpelige strukturen som alle andre såpeopra-serier, bare at det er satt på et sykehus. Alle de tåpelige intrigene minner så forferdelig om Hotell Cæsar. Skulle tro det var tatt derifra - men så husker man jo at Hotell Cæsar er helt lik ALLE andre såpeoperaer. 7953969[/snapback] Ah, bra du er enig. Trodde jeg kom til å få høre det Men er helt enig i deg såpeserier generelt suger. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Eneste kvalitet på TV er Shark nå. James Wood = Shark Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Veeel, The Shield går da på ZTV for tiden, og Seinfeld og Simpsons ruller trofast over flere kanaler regelmessig. Det burde da være noe. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Veeel, The Shield går da på ZTV for tiden, og Seinfeld og Simpsons ruller trofast over flere kanaler regelmessig. Det burde da være noe. 7954138[/snapback] Og selfølgelig Heroes på Canal+, og Lost på TVNorge. Lost er Lenke til kommentar
Njål Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Vel, seriesnakk hører strengt tatt hjemme i TV-serier og programmer-forumet, men til de som ikke har fått det med seg, danske Forbrydelsen, som går på NRK1 på mandager med reprise søndager, slår lens over det meste annet på TV for tida. Fra stor høyde. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Lost VAR nå er det bare kjipt. Oppdaget Entourage idag, sett 9 episoder i strekk. Sinnsykt kul serie. (Har hørt om den for en stund siden, men har ikke sett på den før idag...) Endret 16. februar 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Herregud, så Numbers for første gang idag, og herregud så tåpelig. Er det mulig? 7953717[/snapback] Several mathematicians work as consultants for each episode. Actual mathematics is presented in the show; the equations on the chalkboards are real, and they are indeed applicable to the situations presented in each show.Link. Det kan se ut som svaret på spørsmålet ditt er "ja, det er faktisk mulig". Endret 16. februar 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Kan dere ikke ta seriesnakk i TV-serier og -programmer? Opprett en generell tråd der, eller noe. Jeg er ikke så veldig glad i serier og har dermed ikke lyst til å lese så mye om det i filmforumet Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Opprett en generell tråd der, eller noe. Jeg er ikke så veldig glad i serier og har dermed ikke lyst til å lese så mye om det i filmforumet Done, chief. Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Snakkes der! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 VG slakter Hannibal Rising. No er eg ikkje så voldsomt opptatt av kva kritikerene skriv, men det lover ikkje så bra. På IMDB har den fått 5.9/10 etter 2.203 stemmer. Synd dersom denne filmen er så dårleg, Dr. Hannibal Lecter er ein av tidenes skrekkarakterer for min del. Hele prosjektet er en ytterst dårlig idé! Men det synes å ligge i tiden som en betent freudiansk tanke: Filmikonene skal på død og liv forklares - som mennesker. «Supermann», ja vel. Men selveste Hannibal Lecter? Ikke på vilkår! For hva har skjedd med Den Onde, som Anthony Hopkins har fremspilt med så sofistikert, renskåret, intelligent Mozart-akkompagnert ondskap, særlig i «Nattsvermeren» (1991)? Jo takk, en sjelløs og grusomt strevende yngling med haltende replikker og påklistret lidelse i en gjennomført og ekkelt sadistisk oppvisning i brukspretting. Stilen er bort, humoren svidd vekk, mysteriet halshugget. Og den ytre, ramlende klisjébruken aldeles overveldende dominerende Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Herregud, så Numbers for første gang idag, og herregud så tåpelig. Er det mulig? 7953717[/snapback] Several mathematicians work as consultants for each episode. Actual mathematics is presented in the show; the equations on the chalkboards are real, and they are indeed applicable to the situations presented in each show.Link. Det kan se ut som svaret på spørsmålet ditt er "ja, det er faktisk mulig". 7954465[/snapback] Der bæsja du deg på leggen MrJones89.. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Idag har jeg virkelig opplevd inkompetanse på et helt nytt nivå. Jeg kjøper X-Men: The Last Stand (2-disc) på Platekompaniet i Bergen. Kommer hjem, setter i disc 1, som viser seg å være X-Men 2 istede. Popper inn disc 2 i håp om at det er rett film, men den viser seg å være X-Men 1. Og jeg som håpet på litt lett underholdning på en fredag. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 2 filmer til prisen av en det xkharonx. Du bør være fornøyd. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hadde vært fornøyd hadde jeg ikke allrede hatt filmene. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Equilibrium på TV Norge i dag klokken 21:20. Anbefales sterkt! Plot outline: "In a Fascist future where all forms of feeling are illegal, a man in charge of enforcing the law rises to overthrow the system." Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Equilibrium på TV Norge i dag klokken 21:20. Anbefales sterkt! Plot outline: "In a Fascist future where all forms of feeling are illegal, a man in charge of enforcing the law rises to overthrow the system." 7956689[/snapback] Så denne sist uke, og slenger meg på anbefalingen.. Christian Bale Edit: Se ratingen på 300 til nå. Endret 16. februar 2007 av Fez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå