ultimatedeskjet Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ben Kingsley som Moses, kan bli spennende. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Takk, da skal jeg få sett Master & Commander. Den har jeg sett for lenge siden, men jeg har nok glemt det meste av handlingen. Perfume har jeg sett og den var relativt god, men det var noe med den jeg ikke helt likte. Kan ikke beskrive det. Kanskje litt "mainstream". Western har jeg aldri hatt sansen for. From Hell er vel noe jeg bør få med meg, den har jeg ikke sett enda. Du har også mange serier som tar for seg tidlig 1800, du har Sharpe som en en fin spion action serie satt til begynnelsen av 1800, du har hornblower som er i samme sjanger som master and commander, men er en serie i 8 filmer, som tar for seg slutten av 1700, begynnelsen av 1800. Så har du serien into the west, handler om livet til indianere fra 1800 til 1870 tallet, mange kjente med, produsert av Spillberg Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Perfume har jeg sett og den var relativt god, men det var noe med den jeg ikke helt likte. Kan ikke beskrive det. Kanskje litt "mainstream". Nå synes jeg Perfume var så langt fra "mainstream" som man kommer selv, så den konklusjonen skjønte jeg ikke. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Finfint intervju med en av tidenes beste skuespillere, Gene Hackman, i fem deler: http://www.youtube.com/watch?v=cOtzLvhm4cY Irriterende at han har pensjonert seg. Verden står ikke til påske. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Likte han veldig godt i Behind Enemy Lines fra 2001. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Så han nettop unforgiven og der spilte han meget godt. Han fikk vel en oscar for den rollen også ... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Han stor spiller i de fleste filmer, unforgiven er bare en i en lang rekke gode roller. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Gene Hackman og Jack Nicholson er det som lett kan anses som skuespillere med skikkelig kraft. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Gene Hackman og Jack Nicholson er det som lett kan anses som skuespillere med skikkelig kraft. Og Tom Hanks. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ikke misforstå, Tom Hanks er en av mine absolutte favoritter. Men han gir en litt annen stemning enn folk som Hackman og Nicholson. Han er mer subtil. Tom Hanks og Tom Cruise er mer "lik" (men fortsatt ulik), begge fantastiske skuespillere. Men enda litt for unge til å kunne nå opp til folk som Nicholson og Hackman. Stewart er en annen favoritt, han utviser så enorm ro, fantasi, godhet og "lekenhet" (i mangel på bedre ord). Daniel Day-Lewis er en annen sykt kraftfull skuespiller. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ikke misforstå, Tom Hanks er en av mine absolutte favoritter. Men han gir en litt annen stemning enn folk som Hackman og Nicholson. Han er mer subtil. Tom Hanks og Tom Cruise er mer "lik" (men fortsatt ulik), begge fantastiske skuespillere. Men enda litt for unge til å kunne nå opp til folk som Nicholson og Hackman. Stewart er en annen favoritt, han utviser så enorm ro, fantasi, godhet og "lekenhet" (i mangel på bedre ord). Daniel Day-Lewis er en annen sykt kraftfull skuespiller. Er enig i Stewart. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Og Tom Hanks. Hanks er ikke i samme gate som Hackman og Nicholson. Ikke en dårlig skuespiller, men ikke i samme gate. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 *sukk* og så var det dette med ironi da... la oss heller snakke om dette når du har blitt "ordentlig" voksen Kanskje vi heller burde snakke om det når du har blitt ordentlig voksen? Det var jo dette med ironi og kinesiske bokser... Jeg er heldigvis voksen nok til at jeg vet at det ikke nytter å diskutere visse ting med slike individer som deg Daniel Day-Lewis er en kraftfull skuespiller ja. Selv om det er i There Will Be Blood han er på alles lepper for tiden, så er det en film som alltid vil være hans beste rolle i mine øyne; In the Name of the Father. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg er heldigvis voksen nok til at jeg vet at det ikke nytter å diskutere visse ting med slike individer som deg Såpass, ja. Legg merke til ordene "ironi" og "kinesiske bokser". Tenk deg deretter om et par ganger. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 12 Angry Men var perfekt, men jeg føler at jeg ikke kan strekke meg lenger enn 8/10 grunnet handlingen. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Daniel Day-Lewis er en kraftfull skuespiller ja. Selv om det er i There Will Be Blood han er på alles lepper for tiden, så er det en film som alltid vil være hans beste rolle i mine øyne; In the Name of the Father. Nettop ferdig med TWBB, og hans skuespill er utrolig... Kraftfull, word! Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 12 Angry Men var perfekt, men jeg føler at jeg ikke kan strekke meg lenger enn 8/10 grunnet handlingen. Den var for klisje, ikke sant? Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Havnet på en 8/10 selv for 12 Angry Men. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Nettop ferdig med TWBB, og hans skuespill er utrolig... Kraftfull, word! Jeg mistet aldri illusjonen av at det var Daniel Plainview jeg så på skjermen, nei. Prestasjonen hans var definitivt det beste med filmen. Så The Crucible for mange herrens år siden. Det eneste jeg husker er monologen hans på slutten, og den var ganske gåsehudfremkallende om jeg ikke tar feil. Endret 4. januar 2009 av athorb Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 12 Angry Men var perfekt, men jeg føler at jeg ikke kan strekke meg lenger enn 8/10 grunnet handlingen. Den var for klisje, ikke sant? Jo forsåvidt, men jeg kan ikke si det plaget meg noe særlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå