Cuneax Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Dotten: Jeg er ikke interessert i å diskutere ironi engang. Jeg skjønner ikke hvorfor vi gjør det i utgangspunktet. Jeg får la den selvoppnevnte objektive bedømmingen din av rett og galt, folk og fe, stå for din egen regning. _crs_ skrev noe om dette til deg en gang, kanskje du skal ta hans ord til oppfølging? 1 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 znip Jeg ble litt betatt av den, selv om den kanskje ble litt traurig her og der. Det jeg fikk ut av den var at han prøvde å få til livet utenom wrestlingen, men fikk det aldri til. Han fucket det til slutt opp en gang for alle med datteren. Og han ville kanskje ikke overleve en "RamJam" til. Når han da så at Pam ikke sto ved gardinen lenger, var det det siste som fikk han til å hoppe. Jeg tolker det som at han da ofret seg totalt for wrestlingen, siden det var det siste han hadde igjen. Litt anderledes fra Aronofsky denne gangen. Men jeg likte det. Da tolket vi filmen ganske likt, men problemet mitt med filmen var at hele far-datter forholdet for meg virket klisjé og platt. Vi har sett det en million ganger før skje på akkurat samme måten. I tillegg var filmen nokså forutsigbar. Flott håndverk og strålende skuespill redder for meg filmen fra en karakter mindre enn 8. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hadde også følelsen av at det var repetisjon av ting sett og lest mange ganger før, men allikevel fungerte det. Den var veldig enkelt utspilt. Ser at filmen har gjort det veldig bra hos anmeldere, trodde denne ville være litt mer "blandet" i mottagelsen. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Noen som har en god film å anbefale med handling fra 1800-tallet? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Noen som har en god film å anbefale med handling fra 1800-tallet? The Alamo 2004 versjonen Master and Comander Viss du vil ha mindre kriger har har du Charles Dickens filmer, Du har From hell med Johnny Depp. Pluss masse westerns, litt vansklig å velge filmer som tar for seg 100 år Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ja, hva med Perfume: The Story of a Murderer? Kjempe film Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 From hell eller Perfume anbefales kraftig. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Perfume er 1700 talls film da, men er vel slutten av 1700 så er ikke så langt fra 1800 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ja, det får gå for denne gang. Er en veldig bra film uansett tidslinje. Litt sær, men god. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ja fin film, VELDIG spesiel, men på en god måte Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street. Men det er litt elsk/hat type film, spesielt siden det er en musikal. Men en must om du liker Tim Burton. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Noen som har en god film å anbefale med handling fra 1800-tallet? The Alamo 2004 versjonen Master and Comander Viss du vil ha mindre kriger har har du Charles Dickens filmer, Du har From hell med Johnny Depp. Pluss masse westerns, litt vansklig å velge filmer som tar for seg 100 år Har hørt at 2004 versjonen av The Alamo er søppel! 1960 versjonen er ihvertfall veldig bra. Endret 3. januar 2009 av CharltonHeston89 Lenke til kommentar
Moff Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Noen som kan anbefale en based on a true story film i stil med American Gangster eller i stil med Lord of war ? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Noen som kan anbefale en based on a true story film i stil med American Gangster eller i stil med Lord of war ? Blow Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Noen som har en god film å anbefale med handling fra 1800-tallet? The Alamo 2004 versjonen Master and Comander Viss du vil ha mindre kriger har har du Charles Dickens filmer, Du har From hell med Johnny Depp. Pluss masse westerns, litt vansklig å velge filmer som tar for seg 100 år Har hørt at 2004 versjonen av The Alamo er søppel! 1960 versjonen er ihvertfall veldig bra. 2004 versjonen er en av de beste periode filmene laget i 2000 tallet, 1960 er bare tull ball, har ingen ting med the alamo å gjøre i det hele tatt, kan like gjerne si at slaget ved helms deep i lotr 2 handler om the alamo Lenke til kommentar
Moff Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Noen som kan anbefale en based on a true story film i stil med American Gangster eller i stil med Lord of war ? Blow takker! Akkurat noe sånn jeg lette efter ;D Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Noen som har en god film å anbefale med handling fra 1800-tallet? The Alamo 2004 versjonen Master and Comander Viss du vil ha mindre kriger har har du Charles Dickens filmer, Du har From hell med Johnny Depp. Pluss masse westerns, litt vansklig å velge filmer som tar for seg 100 år Har hørt at 2004 versjonen av The Alamo er søppel! 1960 versjonen er ihvertfall veldig bra. 2004 versjonen er en av de beste periode filmene laget i 2000 tallet, 1960 er bare tull ball, har ingen ting med the alamo å gjøre i det hele tatt, kan like gjerne si at slaget ved helms deep i lotr 2 handler om the alamo Mulig historien fra 1960 versjonen er inkorrekt, ikke vet jeg! Men jeg fikk ihvertfall et positivt inntrykk og likte filmen veldig godt! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Takk, da skal jeg få sett Master & Commander. Den har jeg sett for lenge siden, men jeg har nok glemt det meste av handlingen. Perfume har jeg sett og den var relativt god, men det var noe med den jeg ikke helt likte. Kan ikke beskrive det. Kanskje litt "mainstream". Western har jeg aldri hatt sansen for. From Hell er vel noe jeg bør få med meg, den har jeg ikke sett enda. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Skal se denne filmen nå: http://www.imdb.com/title/tt0117086/ Mamma tvinger meg til å se den med lillebroren min. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Skal se denne filmen nå: http://www.imdb.com/title/tt0117086/ Mamma tvinger meg til å se den med lillebroren min. Haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå