kakesjef Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jaha, det tror jeg neppe, begrunnelse please? Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Ironi, det er ofte greit å ikke ha altfor store forventninger til en film... Eller så fant han simpelten ikke noe han likte, eller noe han virkelig mislikte med filmen. Personlig fant jeg den litt kjedelig. Skuespillet, og da spesielt av Daniel Day-Lewis, var virkelig bra. Men selve historien klarte aldri helt å fenge meg. Men tror jeg kanskje skulle sett den alene, og ikke pilsende sammen med to action-sultne kompiser... Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg hater ironi over nett. Men nei enig, skal ikke ha for høye forventninger, men jeg tror nå det blir bra. Håper. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Det var ett simpelt forsøk på å senke forventningene dine. Filmen er bra den. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg likte There Will Be Blood kjempegodt. En av de bedre filmene jeg så i 2008. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg likte There Will Be Blood kjempegodt. En av de bedre filmene jeg så i 2008. Enig, There Will Be Blood er den beste ifra 2007, og den beste filmen siden Magnolia. Veldig bra skuespill, veldig bra kameraføring. Likte også historien godt. Likte også spesiellt peronligheten til Daniel Plainview. 10/10 uten tvil. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Har ikke twofifty vært nede usannsynlig lenge nå? Noen med programmeringsskills burde laget en ny side. ^^ Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Både twofifty og shompy/YMDb har vært nede usannsynlig lenge nå ja. Har ikke så veldig mye erfaring når det kommer til det å skrive og lage internettsider, men bortsett fra at det koster noe for server(e) og domene, burde det ikke være en så altfor vanskelig å lage en tilsvarende side nei. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg gikk etterhvert over til Lists of Bests, som ikke er den beste siden, fordi jeg antok at twofifty var over og ut. Det må litt skills til for å lage en side som oppdateres fortløpende, ser jeg for meg. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Vi kan kidnappe Ueland og tvinge ham. Jeg vet hvor han bor. Nei vent, det vet jeg ikke. Men jeg vet hvor han jobber. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Endret 2. januar 2009 av Dorian Gray Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Det hadde faktisk vært ganske genialt. Som et plaster på såret for at kulturo.no ble lagt ned, gir han oss en side tilsvarende twofifty på tek.no. Men tror ikke det er så altfor vanskelig. Om en går inn på IMDb top 250 og ser på kildekoden, ser man at det er skrevet på en måte det skal være mulig å hente informasjon en automatisk kan oppdatere fra. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 IMDb burde selv ha lagd en twofifty-side. Det har de kunnskaper, kapasitet og ressurser nok til å gjøre. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Bah, vi gir en beng i dem. Kan være en fin feature for vår egen side når vi skal ta over Internett Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Do it! Så Taxi Driver i går. Vet ikke helt hva jeg skal si om den. Den manglet så mye. Fikk selvsagt med meg at den handlet om ensomhet, et tomt, meningsløst liv og at det dermed var det som var portrettert. Men likevel, jeg synes det var så åpenbart, den ga meg ikke noe mer. Skjønner dermed heller ikke hvorfor er den er så høyt rangert på nevnte top 250. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Da var alle mine DVD-filmer lagt inn på DVD-profiler Var jo bra program det, er hvertfall fornøyd til nå Sjekk ut samlingen min , Linky Men Blu-ray filmene la jeg ikke inn der... Ikke tv-seriene heller. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Do it! Så Taxi Driver i går. Vet ikke helt hva jeg skal si om den. Den manglet så mye. Fikk selvsagt med meg at den handlet om ensomhet, et tomt, meningsløst liv og at det dermed var det som var portrettert. Men likevel, jeg synes det var så åpenbart, den ga meg ikke noe mer. Skjønner dermed heller ikke hvorfor er den er så høyt rangert på nevnte top 250. Hva var åpenbart? At han hadde et tomt liv? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Ble ikke Eyes Wide Shut pga. reklame Da setter jeg på BoB Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Taxi Driver er så depressiv at hver gang jeg ser den, depper jeg en hel uke etterpå... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Ble ikke Eyes Wide Shut pga. reklame Da setter jeg på BoB Hva står det for? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå