Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ironi, det er ofte greit å ikke ha altfor store forventninger til en film... Eller så fant han simpelten ikke noe han likte, eller noe han virkelig mislikte med filmen.

Personlig fant jeg den litt kjedelig. Skuespillet, og da spesielt av Daniel Day-Lewis, var virkelig bra. Men selve historien klarte aldri helt å fenge meg. Men tror jeg kanskje skulle sett den alene, og ikke pilsende sammen med to action-sultne kompiser...

Lenke til kommentar
Jeg likte There Will Be Blood kjempegodt. En av de bedre filmene jeg så i 2008.

Enig, There Will Be Blood er den beste ifra 2007, og den beste filmen siden Magnolia. Veldig bra skuespill, veldig bra kameraføring. Likte også historien godt. Likte også spesiellt peronligheten til Daniel Plainview.

10/10 uten tvil.

Lenke til kommentar

Både twofifty og shompy/YMDb har vært nede usannsynlig lenge nå ja.

Har ikke så veldig mye erfaring når det kommer til det å skrive og lage internettsider, men bortsett fra at det koster noe for server(e) og domene, burde det ikke være en så altfor vanskelig å lage en tilsvarende side nei.

Lenke til kommentar

Det hadde faktisk vært ganske genialt. Som et plaster på såret for at kulturo.no ble lagt ned, gir han oss en side tilsvarende twofifty på tek.no.

Men tror ikke det er så altfor vanskelig. Om en går inn på IMDb top 250 og ser på kildekoden, ser man at det er skrevet på en måte det skal være mulig å hente informasjon en automatisk kan oppdatere fra.

Lenke til kommentar

Do it!

Så Taxi Driver i går. Vet ikke helt hva jeg skal si om den. Den manglet så mye. Fikk selvsagt med meg at den handlet om ensomhet, et tomt, meningsløst liv og at det dermed var det som var portrettert. Men likevel, jeg synes det var så åpenbart, den ga meg ikke noe mer. Skjønner dermed heller ikke hvorfor er den er så høyt rangert på nevnte top 250.

Lenke til kommentar
Do it!

Så Taxi Driver i går. Vet ikke helt hva jeg skal si om den. Den manglet så mye. Fikk selvsagt med meg at den handlet om ensomhet, et tomt, meningsløst liv og at det dermed var det som var portrettert. Men likevel, jeg synes det var så åpenbart, den ga meg ikke noe mer. Skjønner dermed heller ikke hvorfor er den er så høyt rangert på nevnte top 250.

Hva var åpenbart? At han hadde et tomt liv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...