Dotten Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Filmen er ikke ferdig enda. Dvs, rulleteksten er gått for lenge siden, men det er en film som ikke tar slutt med det. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Filmen er ikke ferdig enda. Dvs, rulleteksten er gått for lenge siden, men det er en film som ikke tar slutt med det. Såpass. Jeg har kun sett to Aronofsky filmer og har allerede blitt forelska i fyren. Gleder meg til The Wrestler! Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 ahhh, 2009 kommer til å bli et knallår på filmfronten. Lenke til kommentar
master air Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg derimot så Waterworld. Speaking of Waterworld, den går på NRK 3 kl 21:10 i kveld. Selv så jeg en del episoder av Studio 60, en episode av Planet Earth, Sweeny Todd og Fargo. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Filmtips ønskes av syk L4r5. Gjerne noe popcorn-aktig. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Aahh, jeg følger ikke godt nok med. Visste ikke at Aronofsky allerede hadde fått ordna en film til. Stor fan, så skal nok sees i nærmeste framtid. Eneste filmer jeg ser på ulovlig vis er de jeg vet jeg uansett kommer til å støtte både med kinoseeing og dvd/bd-kjøp senere, men som jeg ikke klarer å vente på So there it is. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg skal kose meg med Waterworld i kveld iallefall. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) ahhh, 2009 kommer til å bli et knallår på filmfronten. Januar og Februar blir iallefall helt sjef (edit;sånn kinomessig) Hvorfor har det ikke kommet kinodatoer for Gran Torino i Norge? Eastwood er da ikke et dårlig trekkplaster til kinoene, så det er vel rart om den ikke settes opp? Endret 2. januar 2009 av Mojo Pin Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Helt utrolig hvor sterkt filmåret 2008 avsluttet. Gran Torino, Let the Right One In, Slumdog, Wrestler, Religulous, Frost/Nixon, Milk, Benjamin Button.. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Oscar-season. Det ser ut til å være en veldig bevisst strategi å slippe en viss type film på senhøsten/vinteren. Akkurat som blockbusterne helst kommer om våren/sommeren. Resultatet et at mange sier at "filmåret ikke var det helt store" i desember/januar uten å bygge uttalelsen på noen av de filmene som anses som årets sterkeste. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Er en tendens det ja. Hittill har beholdningen stort sett bestått av Batman og leiemordere i Brügge. Legg til Reservation Road og Changeling, og jeg har plutselig veldig mange 2008-filmer å se frem til igjen. Endret 2. januar 2009 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Eyes wide shut på Viasat 4 i kveld. Den skal ihvertfall jeg se Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Det er mulig. Har ikke sett den. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Eyes wide shut på Viasat 4 i kveld. Den skal ihvertfall jeg se Hmm, da har jeg ett problem. Den, In Bruges eller Good Will Hunting? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Med tanke på at Eyes Wide Shut går på den reklameinfiserte kanalen Viasat 4, ville jeg definitivt sett herlige In Bruges istedet. Endret 2. januar 2009 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Med tanke på at Eyes Wide Shut går på den reklameinfiserte kanalen Viasat 4, ville jeg definitivt sett herlige In Bruges istedet. Etter jevnere ettertanke blir det nok den ja. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg tror jeg skal se There will be blood ikveld ... Har hørt sykt mye bra om den så har store forventninger. Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) ^For min del var TWBB absolutt en serverdig opplevelse, men den var langt unna det mange skal ha den til. Endret 2. januar 2009 av macros. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg tror jeg skal se There will be blood ikveld ... Har hørt sykt mye bra om den så har store forventninger. Da skal jeg senke dem med å si at den suger hardt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå