Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Apocalypto = DETTE er eventyrfilm! Fin film av Gibson, med bra chasesekvenser, actionscener med mer. Likevel ingenting spesielt severdig med filmen, bortsett fra sin brutalitet.

 

6/10

7943969[/snapback]

 

Jeg har lagt merke til at du har skrevet flere anmeldelser i denne tråden i det siste. Du vet at det er en egen tråd for den slags?

 

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så tråden...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Apocalypto = DETTE er eventyrfilm! Fin film av Gibson, med bra chasesekvenser, actionscener med mer. Likevel ingenting spesielt severdig med filmen, bortsett fra sin brutalitet.

 

6/10

7943969[/snapback]

 

Jeg har lagt merke til at du har skrevet flere anmeldelser i denne tråden i det siste. Du vet at det er en egen tråd for den slags?

 

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så tråden...

7944087[/snapback]

 

Det er jeg fullt klar over Manx... men personlig så synes jeg ikke man kan kalle det en "mini-anmeldelse". Det er mer min personlige vurdering, ikke akkurat en anmeldelse. Men så klart, jeg kan jo selvfølgelig skrive så korte "anmeldelser" i den tråden, men da begynner folk å syte over hvor korte og upresise de er.

Am I right? :hmm:

Lenke til kommentar
Det er jeg fullt klar over Manx... men personlig så synes jeg ikke man kan kalle det en "mini-anmeldelse". Det er mer min personlige vurdering, ikke akkurat en anmeldelse. Men så klart, jeg kan jo selvfølgelig skrive så korte "anmeldelser" i den tråden, men da begynner folk å syte over hvor korte og upresise de er.

Am I right?  :hmm:

7945363[/snapback]

Du får begynne å skrive litt mer om filmene, så passer dem i anmeldelsestråden.

Lenke til kommentar
Det er jeg fullt klar over Manx... men personlig så synes jeg ikke man kan kalle det en "mini-anmeldelse". Det er mer min personlige vurdering, ikke akkurat en anmeldelse. Men så klart, jeg kan jo selvfølgelig skrive så korte "anmeldelser" i den tråden, men da begynner folk å syte over hvor korte og upresise de er.

Am I right?  :hmm:

7945363[/snapback]

 

Det har jo vært anmeldelser på dette nivået:

 

Ringenes herre...

 

Den likte jeg 9/10 :ph34r:

 

Så jeg tror det går bra :)

Lenke til kommentar
Den tråden skulle fått en oppstramming... Kjøre et par nye reglar muligens?

7951156[/snapback]

 

Hva legger du i det da? Synes da det er mye prat om film her, jeg. Å gå litt off topic av og til må da være lov uten å bli halshogd. Det må være lov til å gi et argument til hvorfor folk ikke skal poste anmeldelser her, men i anmdeldelsetråden.

Lenke til kommentar
Den tråden skulle fått en oppstramming... Kjøre et par nye reglar muligens?

7951156[/snapback]

 

Hva legger du i det da? Synes da det er mye prat om film her, jeg. Å gå litt off topic av og til må da være lov uten å bli halshogd. Det må være lov til å gi et argument til hvorfor folk ikke skal poste anmeldelser her, men i anmdeldelsetråden.

7951254[/snapback]

Visst du leser posten min, så sier jeg ikke denne tråden, men den.

Lenke til kommentar

LOL lesing er vanskelig =/

 

Det blir dessverre sånn med alle slike tråder, at noen kommer inn og skriver noen få ord og forsvinner igjen. Det er ikke alle som gidder å beskrive eller argumentere, og noe av grunnen kan være det utrolig tamme argumentet "det heter jo mini-anmeldelse". Dette er omtrent like smart som "det heter jo Søppel, jeg kan poste hva jeg vil", et annet problem her på forumet. Jeg tror noen generelle krav om å ha noen former for argumenter eller interessante detaljer, framfor et terningkast og noen få ord. Jeg har selv brutt denne regelen, så ingen behøver søke og finne eksempler. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...