Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Apocalypto = DETTE er eventyrfilm! Fin film av Gibson, med bra chasesekvenser, actionscener med mer. Likevel ingenting spesielt severdig med filmen, bortsett fra sin brutalitet.

6/10

7943969[/snapback]

Jeg har lagt merke til at du har skrevet flere anmeldelser i denne tråden i det siste. Du vet at det er en egen tråd for den slags?

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så tråden...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Apocalypto = DETTE er eventyrfilm! Fin film av Gibson, med bra chasesekvenser, actionscener med mer. Likevel ingenting spesielt severdig med filmen, bortsett fra sin brutalitet.

6/10

7943969[/snapback]

Jeg har lagt merke til at du har skrevet flere anmeldelser i denne tråden i det siste. Du vet at det er en egen tråd for den slags?

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så tråden...

7944087[/snapback]

Det er jeg fullt klar over Manx... men personlig så synes jeg ikke man kan kalle det en "mini-anmeldelse". Det er mer min personlige vurdering, ikke akkurat en anmeldelse. Men så klart, jeg kan jo selvfølgelig skrive så korte "anmeldelser" i den tråden, men da begynner folk å syte over hvor korte og upresise de er.

Am I right? :hmm:

Lenke til kommentar
Finnes det noe gode fotball filmer? Eneste jeg har sett som er fotball er Goal, finnes det mange flere? :)

7945987[/snapback]

Lange flate ballær. Men den er ikke god. Den er faktisk noe av det jæveligste jeg har sett. Elendig selv til norsk film og være, nuff said egentlig.

Lenke til kommentar
Det er jeg fullt klar over Manx... men personlig så synes jeg ikke man kan kalle det en "mini-anmeldelse". Det er mer min personlige vurdering, ikke akkurat en anmeldelse. Men så klart, jeg kan jo selvfølgelig skrive så korte "anmeldelser" i den tråden, men da begynner folk å syte over hvor korte og upresise de er.

Am I right?  :hmm:

7945363[/snapback]

Du får begynne å skrive litt mer om filmene, så passer dem i anmeldelsestråden.

Lenke til kommentar

Am I right?  :hmm:

7945363[/snapback]

Det har jo vært anmeldelser på dette nivået:

Ringenes herre...

Den likte jeg 9/10 :ph34r:

Så jeg tror det går bra :)

Lenke til kommentar
Det har jo vært anmeldelser på dette nivået:

Ringenes herre...

Den likte jeg 9/10 :ph34r:

Så jeg tror det går bra :)

7948579[/snapback]

Tråden heter jo tross alt mini anmeldelse :p

7949524[/snapback]

Mini ja, ikke Micro. Det er forskjell på en dverg og en amøbe.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Den tråden skulle fått en oppstramming... Kjøre et par nye reglar muligens?

7951156[/snapback]

Hva legger du i det da? Synes da det er mye prat om film her, jeg. Å gå litt off topic av og til må da være lov uten å bli halshogd. Det må være lov til å gi et argument til hvorfor folk ikke skal poste anmeldelser her, men i anmdeldelsetråden.

Lenke til kommentar
Den tråden skulle fått en oppstramming... Kjøre et par nye reglar muligens?

7951156[/snapback]

Hva legger du i det da? Synes da det er mye prat om film her, jeg. Å gå litt off topic av og til må da være lov uten å bli halshogd. Det må være lov til å gi et argument til hvorfor folk ikke skal poste anmeldelser her, men i anmdeldelsetråden.

7951254[/snapback]

Visst du leser posten min, så sier jeg ikke denne tråden, men den.

Lenke til kommentar

LOL lesing er vanskelig =/

Det blir dessverre sånn med alle slike tråder, at noen kommer inn og skriver noen få ord og forsvinner igjen. Det er ikke alle som gidder å beskrive eller argumentere, og noe av grunnen kan være det utrolig tamme argumentet "det heter jo mini-anmeldelse". Dette er omtrent like smart som "det heter jo Søppel, jeg kan poste hva jeg vil", et annet problem her på forumet. Jeg tror noen generelle krav om å ha noen former for argumenter eller interessante detaljer, framfor et terningkast og noen få ord. Jeg har selv brutt denne regelen, så ingen behøver søke og finne eksempler. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...