Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg elsker Shia på film. Tror aldri jeg kan hate en film han spiller i. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Fosiktig Wh1te, ikke få Cuns hode til å eksplodere nå. Vi trenger han på forumet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg kan legge til at jeg skjønner hvorfor han mislikes av flere. Han skiller seg ut på en positiv måte for noen og en negativ måte for andre. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Filmer jeg har sett hvor Shia LaBeouf er med (og dermed sørger for at karakteren til filmen blir trukket et eller flere hakk ned, det kommer an på hvor stygg og jævlig han er): Charlie's Angels: Full Throttle Jeg kan ikke huske ham i denne, men jeg syns filmen var rimelig dårlig og det var helt sikkert hans skyld. I, Robot Han plager Will Smith på starten og Smith disser ham med rette ved å ikke ta imot den snørrinfiserte basketballen LaBeouf kaster til ham. På slutten viser Shia sitt sanne ansikt i møtet med robotene, hvor han oppfører seg frekt og hovent. Constantine Jeg kan ikke huske å ha sett Shia i denne heller, men filmen var elendig og det var sikkert hans skyld. Jeg har sett et bilde av ham i den senere og da ble jeg kvalm. Transformers Her er filmen som virkelig gjorde det for Shia. Verden fikk for alvor se kutrynet hans og hans elendige skuespill, men ble videre blendet av Michael Bays vanvittige spesialeffekter. Jeg klarer derimot å gjenkjenne en tom sjokoladefigur når jeg ser den. Shia er elendig, og en ellers middelmådig film blir dårlig på grunn av hans nærvær. Like greit. Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull Vi vet alle at George Lucas virkelig har begynt å miste grepet de siste årene, men når han og Steven lager piss som dette med selveste Shia som Tarzan, da er det nok! Shia prøver seg på å vise følelser, og jeg griner mer enn ham. Filmer hvor Shia LaBeouf har trykket det sprengte kutrynet sitt opp i ansiktet mitt før jeg har sett dem, og dermed ikke får lyst til å se dem på grunn av dette motbydelige kreket: A Guide to Recognizing Your Saints Jeg må ofte se på bilder fra diverse filmer, og det var da jeg virkelig begynte å forakte denne fyren. Han presser seg inn med sitt konstant skremte ansikt. Jøss, jeg visste ikke at de ansatte statuer fra Vigelandsparken nå for tiden? Disturbia Dette var filmen som helte bensin på bålet. Shias skremte tryne er overalt! Det var når jeg så på bilder fra denne at jeg først begynte med mitt korstog på dette forumet. Fryktelig! Folk må innse dette! Eagle Eye Her har han fått seg skjegg og tror han er tøff, men kuøyene er like skremte som alltid. Transformers: Revenge of the Fallen Jeg har veldig lyst til å se denne etter forgjengeren, altså. Virkelig. Jeg må vel se den på kino, men det er kun fordi jeg håper filmen har en sånn deilig lyd som forgjengeren hadde i en scene der robotene krangler i en by. Jeg håper Shia blir myrdet i denne. På Brandon Lee-vis. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det er slike innlegg som opprettholder min tro på at det aldri vil bli fred i verden... Er det noe rart vi har kriger, med så mye irrasjonelt hat? Jeg kan ikke påberope meg ett så emosjonelt forhold til Shia, men jeg synes han er en helt habil skuespiller...og Transformers var en film jeg likte meget godt! Så 26. juni i år bør bli ett av årets kinomessige høydepunkter! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Husker du ikke hva de sa i The Matrix? Når maskinene gjorde verden perfekt og fredelig, gikk alt rett til helvete. Selve sitatet: Did you know that the first Matrix was designed to be a perfect human world? Where none suffered, where everyone would be happy. It was a disaster. No one would accept the program. Entire crops were lost. Some believed we lacked the programming language to describe your perfect world. But I believe that, as a species, human beings define their reality through suffering and misery. The perfect world was a dream that your primitive cerebrum kept trying to wake up from. Which is why the Matrix was redesigned to this: the peak of your civilization. Endret 1. januar 2009 av cun Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Special price, only for you: For meg er det blitt like episk som Arnolds "I'll be back". Om han ikke sier det i hver film så blir jeg smått skuffet Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Alt snakket om Shia, gjør bare at jeg gleder meg mer og mer til Revenge of the Fallen Advarsel! denne spoileren må ikke åpnes av cun under noen omstendigheter; Oops...havnet det siste bildet utenfor spoileren? Hmmm, kan ikke skjønne hvordan det gikk til Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Artig intervju av karen nylig, hvordan han forteller om galningen (trolig Cun?) som kjørte på han i 115 km/t, sin karriere som klovn og hvordan penger fikk han til å begynne med skuespill (ærlig kar i hvert fall ^^): Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg lurer på om Shia snakker om Cun 1:30 ut i denne her (leser kanskje forumet?): http://www.youtube.com/watch?v=gkFaY05Ze4o Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Cun får ihvertfall ikke lov til å anmelde Shia-filmer på den nye Kulturo-siden. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hehe, det må han jo så absolutt gjøre. Blir jo fin lesing av slikt Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Shia fortjener å bli voldtatt i rompa av en blåhval Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Shia er kanskje verdens beste intervjuobjekt. Jeg liker ham bedre og bedre. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Robin Williams er uten tvil verdens beste intervjuobjekt, han er helt ekstremt dyktig. Bare til å se hvert bidige intervju med han på Youtube. Men Shia viser god selvironi og er god underholdning som intervjuobjekt også Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 hehe delte mening om shia gitt Syntes han er grei nok skuespiller. skiller seg ikke noe spesielt ut for min del... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 God lesing, Cun! Gooood fækkings lesing! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Shia er nok best i Freaks and Geeks rett og slett fordi han er en søt liten tass. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Fra en litt omstridt kar til en langt mer omstridt kar, et flott intervju med Tom Cruise, som noen merkelig nok mener er blitt en dårligere skuespiller fordi han er merkelig på privaten (sett av en time til denne her): http://www.youtube.com/watch?v=2xYsFLyTsDU...feature=related Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå