Labraxas Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Med DVD Profiler skal en også ha muligheten til å benytte seg av strekkodeleser. Skulle jeg ha lagt inn samlingen for første gang idag, tror jeg ikke jeg hadde tenkt meg om mange ganger før jeg hadde bestilt meg en leser. DVD Profiler er ett program med svært mange muligheter, selv nå som dollaren er litt dyr er programmet definitivt verdt $29,95. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Prøvde DVD-profiler en gang, men forsto det slik at man må skrive inn en kode bakpå DVD-coveret for å få inn DVD'en der? Veldig kjedelig.. Bruker selv også Listal, men som Infenso, bare til topplister. Må ikke det. Du kan gjøre det. Det er en fin måte å finne nøyaktig den utgivelsen du har. Men du kan også søke etter navn, i forskjellige land med forskjellige soner for å finne den utgaven av filmen du vil ha. Det jeg altid har gjort. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg synes strekkode-funksjonen er glimrende. På den måten kan man få lagt inn akkurat den dvd'en man selv har. Og så går det jo mye fortere enn å søke opp filmen. Søkefunksjonen i DVD Profiler er jo så fryktelig treg! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg synes strekkode-funksjonen er glimrende. På den måten kan man få lagt inn akkurat den dvd'en man selv har. Og så går det jo mye fortere enn å søke opp filmen. Søkefunksjonen i DVD Profiler er jo så fryktelig treg!Kan godt hende søkefunksjonen er treig, men jeg gidder ikke ta ned og en og en DVD fra hylla mi og skrive inn strekkoden.. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Jeg synes strekkode-funksjonen er glimrende. På den måten kan man få lagt inn akkurat den dvd'en man selv har. Og så går det jo mye fortere enn å søke opp filmen. Søkefunksjonen i DVD Profiler er jo så fryktelig treg!Kan godt hende søkefunksjonen er treig, men jeg gidder ikke ta ned og en og en DVD fra hylla mi og skrive inn strekkoden.. Det gjorde jeg, brukte 7 timer <3 Anyway, god natt Endret 31. desember 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Det tar ikke så forbanna lang tid å legge inn strekkoden. Man trenger ikke ta alt på èn dag heller. Et minstekrav er at man er glad i å pusle med filmsamlingen sin, etter jeg flyttet brukte jeg f.eks 4 timer på å alfabetisere samlinga. Og 30 dollar er jo ingenting i forhold til hva man får tilbake. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg synes strekkode-funksjonen er glimrende. På den måten kan man få lagt inn akkurat den dvd'en man selv har. Og så går det jo mye fortere enn å søke opp filmen. Søkefunksjonen i DVD Profiler er jo så fryktelig treg!Kan godt hende søkefunksjonen er treig, men jeg gidder ikke ta ned og en og en DVD fra hylla mi og skrive inn strekkoden.. Det gjorde jeg, brukte 7 timer <3 Anyway, god natt hehe Tenker jeg prøver meg frem på DVDprofiler jeg Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Jeg synes strekkode-funksjonen er glimrende. På den måten kan man få lagt inn akkurat den dvd'en man selv har. Og så går det jo mye fortere enn å søke opp filmen. Søkefunksjonen i DVD Profiler er jo så fryktelig treg!Kan godt hende søkefunksjonen er treig, men jeg gidder ikke ta ned og en og en DVD fra hylla mi og skrive inn strekkoden.. Kan tenkte meg det er litt slit å begynne med det fra starten av. Men når man først har fått inn hele samlingen er den en smal sak å slenge inn strekkoden etterhvert som nye filmer ankommer samlingen. Selv gruer jeg meg litt til den dagen jeg sier adjø til Windows og velkommen til Mac. Må legge inn alle filmene på nytt i et annet program. Men det kommer til å bli morsomt også. Som Bob_3 sier så er det et minstekrav at man liker å pusle med samlingen. Og det elsker jeg! Tar gjerne å ommøblerer i hylla titt og ofte bare for morro skyld. Endret 31. desember 2008 av Movieheart Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Skulle likt å ha en plakat med Joker på. Noen norske butikker som selger? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Movieheart: Ommøblering kan jeg også gjøre, men DVDProfiler orker jeg ikke nå med det første.. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Noen som har prøvd Libra? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Crank II trailer: http://www.intralinkfilm.com/video.php?id=245 Ikke worksafe... Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Noen som vet når American Psycho kommer på Blu ray til norge? Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Brukte et par timer på å legge inn filmene i DVDprofiler, men broren min sto i hylla og leste opp mens jeg skrev det kjapt inn. Elsker at man kan legge inn med strekkode Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Crank II trailer: http://www.intralinkfilm.com/video.php?id=245 Ikke worksafe... Den så jo grise fet ut Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Crank II trailer: http://www.intralinkfilm.com/video.php?id=245 Ikke worksafe... More violence, more tits, more ass, more action? Me like. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Crank II trailer: http://www.intralinkfilm.com/video.php?id=245 Ikke worksafe... More violence, more tits, more ass, more action? Me like. En film som definitivt skal sees! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Crank II trailer: http://www.intralinkfilm.com/video.php?id=245 Ikke worksafe... More violence, more tits, more ass, more action? Me like. En film som definitivt skal sees! haha lol, den ultimate action filmen ;D Får håpe på noen fine scener med amy smart da Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Nå har jeg nettopp sett High School Musical nr 1 og 2 på TVNorge. Jeg trekker tilbake det jeg har sagt om Zac Effron. Han har, i motsetning til kua Shia LaBeouf, sjarm og talent. Trivelige nok filmer dette her, med den forventede mengden av teite ting. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Mannen som kommer til å dominere 2009, til Cuns store ergrelse: Transformers: Revenge of the Fallen vil eie sommeren. Yeah baby! Et par andre bilder fra årets film (jeg må jo være optimist): Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ifølge intervju i Empire er det 40(!) roboter, deriblant Devastator (combiner) og råkule Jetfire. Budsjettet er på 50 millioner dollar mer enn den første og filmen er over 2 1/2 time lang. Awesomeness. Det blir mange leker å kjøpe til m...ehh ungene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå