Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den siden er ikke veldig oppdatert da, Otth, men takk for linken.

Det var litt av poenget mitt også.

Å skrive en skikkelig god lengre artikkel/kortere rapport om en tema tar meg vanlig minst ett dagsverk og som oftest enda mer. Dette er noe jeg tror de færreste har tid eller krefter til å gjøre ved siden deres andre forpliktelser.

Lenke til kommentar
Den skal ses, men ender nok ikke opp i handlekurven denne gang. Er også på utkikk etter noen gode koreanske eller japanske filmer. Gjentar at surrealisme settes pris på.

Hva med noe av Seijun Suzuki?

Branded to Kill er så absolutt å anbefalle. The Brute var ikke like god, men kanskje faller den mer i smak hos deg. Har også hørt gode ting om Tokyo Drifter, men har desverre ikke fått sett den enda.

Funky Forest: The First Contact, Memories of Matsuko, Zebraman, Summer Time Machine Blues og Cyborg She er vel også sært nok til at det kanskje faller i smak.

Lenke til kommentar
Hvilken bør jeg se først, Flags of Our Fathers eller Letters From Iwo Jima? Eller spiller det ingen rolle?
Hvis du finner ut at du kjeder deg voldsomt mitt i Flags, så kan du droppe å se resten. Kjedelig film IMO. Letters er en av de bedre krigsfilmene vi har fått det siste tiåret.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...