Cuneax Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg liker mye av det de gjør, men de har sine mangler. En annen side vil kunne løse dette. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Lage tråd plx? Hvem har weberfaring her? Jeg har noe i alle fall. Det skal ikke stå på skribenter i hvert fall Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Gjør som Badering sier, få opp en egen tråd for dette! En med litt ledererfaring bør kanskje stå for det. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Den siden er ikke veldig oppdatert da, Otth, men takk for linken. Det var litt av poenget mitt også. Å skrive en skikkelig god lengre artikkel/kortere rapport om en tema tar meg vanlig minst ett dagsverk og som oftest enda mer. Dette er noe jeg tror de færreste har tid eller krefter til å gjøre ved siden deres andre forpliktelser. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Alle sammen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1054112 Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Skal bestille meg noen filmer, og da er det alltid fint med noen tips. Ser gjerne etter noe surrealistisk eller filosofisk (samfunnskritisk) som setter hjernen i sving. Forslag? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Skal bestille meg noen filmer, og da er det alltid fint med noen tips. Ser gjerne etter noe surrealistisk eller filosofisk (samfunnskritisk) som setter hjernen i sving. Forslag? http://www.imdb.com/title/tt0401383/ Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Den skal ses, men ender nok ikke opp i handlekurven denne gang. Er også på utkikk etter noen gode koreanske eller japanske filmer. Gjentar at surrealisme settes pris på. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Sympathy for Mr. Vengeance (koreansk) og Blue Velvet (surrealistisk) anbefales. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg så nylig Brazil og den var meget surrealistisk. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Synes denne her er genial! Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Gode forslag, men alle tre er sett. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Bra koreansk film = A Tale of Two Sisters Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Den skal ses, men ender nok ikke opp i handlekurven denne gang. Er også på utkikk etter noen gode koreanske eller japanske filmer. Gjentar at surrealisme settes pris på. Hva med noe av Seijun Suzuki? Branded to Kill er så absolutt å anbefalle. The Brute var ikke like god, men kanskje faller den mer i smak hos deg. Har også hørt gode ting om Tokyo Drifter, men har desverre ikke fått sett den enda. Funky Forest: The First Contact, Memories of Matsuko, Zebraman, Summer Time Machine Blues og Cyborg She er vel også sært nok til at det kanskje faller i smak. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Det er akkurat slike forslag jeg er ute etter. Dessverre er det ikke alle disse som er lett tilgjengelige på DVD. Dersom du har flere gode forslag på lur er det bare å fyre løs! Endret 30. desember 2008 av Infenso Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hvilken bør jeg se først, Flags of Our Fathers eller Letters From Iwo Jima? Eller spiller det ingen rolle? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hvilken bør jeg se først, Flags of Our Fathers eller Letters From Iwo Jima? Eller spiller det ingen rolle? Spiller ingen rolle. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Det spiller ingen rolle, men jeg anbefaler å se den beste til sist. Altså Flags of Our Fathers først. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hvilken bør jeg se først, Flags of Our Fathers eller Letters From Iwo Jima? Eller spiller det ingen rolle?Hvis du finner ut at du kjeder deg voldsomt mitt i Flags, så kan du droppe å se resten. Kjedelig film IMO. Letters er en av de bedre krigsfilmene vi har fått det siste tiåret. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Nå er det lenge siden jeg har sett den, men jeg mener å huske at det bare er så vidt man kan kalle Flags of Our Fathers for en krigsfilm i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå