kakesjef Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Det ser jo faktisk ut som det er flere her som er veldig ivrige og som tar dette seriøst og det er utrolig bra hvis det er tilfelle! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Fra Simpson episode jeg ser nå Moe: what'cha doing? Rar person: I'm comparing Herzogs movies to Kurosawa's. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Vi får starte planleggingen i 2009, sier jeg! Da er jeg hjemme fra ferie Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 ... Og når det gjelder denne siden dere snakker om, så hadde det vært morsomt å følge med Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Vi gidder i teorien i hvert fall. Er det ikke tanken som teller? Hva bedre enn en side startet av entusiaster. Så kan en vokse seg stor, bli kjøpt opp av kapitalister, voldtatt, spyttet ut igjen og til slutt slått sammen med Dagbladet eller VG. Jeg ser det for meg nå. Men seriøst, når Harry Knowles klarer å gjøre Internetts styggeste side (AICN) til en slik gigant så bør vi kunne lage en gigant her til lands. I hvert fall gigant i forhold til ... ett eller annet... Vi trenger en skikkelig norsk side i hvert fall. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Mener dere en side for film- og/eller musikkinformasjon? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 I min verden er en kulturside det beste. Jeg ønsker spesielt å lese om film, tv-serier og bøker. Men vil ikke ekskludere musikkfolk, det er jo uberpop. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Skal det da være bygget opp som en wiki eller en nyhetsside med artikler? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 En naturlig fortsettelse av Kulturo hadde vært noe. Siden må ha bedre navn og artikler om alt skribentene kan tenke seg å skrive om innen kultur, men det blir vel hovedfokus på film kjenner jeg dere rett PS: Redaksjonelt nettsted, ikke wiki. Wiki = cun is out Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg ønsker en tradisjonell side. Wiki har vi...wiki til. Egenprodusert materiale, gjerne med mer personlig preg. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Den må kanskje tilhøre HW-nettverket? Det kan sikkert du fikse, Dotten. Eller skal den være helt uavhengig? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Sånn jeg har forestilt meg det kan Tek-nettverket stille med eventuell serverplass, mens så å si resten blir driftet av frivillige ildsjeler fra forumet. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Oi, virker som at det var halvseriøst det forslaget til og med. Selv om det jeg skrev kan tolkes useriøst så jeg er 100% med om det blir noe. Har ikke hatt noe skribent-greier å jobbe med på noen måneder nå, så noe nytt å drive med er jeg klar for. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Nok en gang glemmer folk http://taffi.org/ I teorien hadde det vært digg å vært med på en slik side som dere foreslår. Jeg har alltid hatt en liten drøm om å bli forfatter/journalist, men denne drømmen ble for lenge siden knust av mine helt horrible skriveferdighet. Det hjelper lite at man er "best" i alt annet når man ikke får dette ned på papiret selv. Ikke for å være gledesdreper, men det er ikke første gang jeg har vært bort i tanken. Det største problemet med denne siden er at det man liker å gjøre som hobby er ikke nødvendigvis noe en like å gjøre som jobb. En slik side, i motsettning til blogg og mini-anmeldelser, vil være mer jobb enn hobby. Det vil både kreve mer tid, samt svært mye høyst kjedelig arbeid. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 En egenprodusert nettside hadde jo vært knall. Men det er jo som Otth sier veldig mye arbeid. Har selv erfaring med å se minst et dusin egne og andres prosjekter gå ned pga. for mye tid, bugfksing, problemer og lite initiativ. Det gjelder å få gjort ting fort, få resultater kjapt mulig og skape blest og få tak i ildsjeler som virkelig brenner for dette. Hadde vært forbanna artig å få dette til å fungere da ^__^ Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 taffi.org tar da ikke for seg musikk, bøker og liknende. Jeg skrev for Kulturo i en kort periode inntil de ble lagt ned og det kan føles som jobb, ja. Men er man virkelig dedikert, tror jeg det er store sjanser for å få til noe. Ingenting føles som å få arbeidet sitt publisert på et seriøst nettsted. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Den siden er ikke veldig oppdatert da, Otth, men takk for linken. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Det nettstedet som likner mest på det vi snakker om er filmbyen.no. Men de tar bare for seg film og jeg skulle likt å se andre fokusområder og mer oppdateringer hos dem, men det får vel vi få til i fremtiden Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) For meg føltes det aldri som jobb å skrive artikler om spill, selv om jeg egentlig aldri brant noe særlig for spill i den perioden jeg gjorde det. Skrev en artikkel i uka i 2 år, var bare kos det egentlig. EDIT: Film er jo såklart den egentlige lidenskapen min, har alltid hatt lyst til å skrive om det. Endret 30. desember 2008 av Thrusthamster Lenke til kommentar
athorb Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Det nettstedet som likner mest på det vi snakker om er filmbyen.no. Men de tar bare for seg film og jeg skulle likt å se andre fokusområder og mer oppdateringer hos dem, men det får vel vi få til i fremtiden Filmbyen kommer i ny drakt snart, og blir større og mer omfattende. Mer vet jeg ikke, men store forandringer har jeg skjønt at det blir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå