Dorian Gray Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg kan ikke huske at du har nevnt Star Wars, det er for det meste superheltfilmer fra deg, tbh. Jeg anmelder selv filmer fra før jeg ble født (1987 nå, år 0 om noen tuser år når jeg er den nye Jesus), og det er for det meste fjas. Hva dere gamlinger drev med på den tiden aner jeg virkelig ikke, men jeg trodde ikke på at en mann kunne fly. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg har 3991 innlegg i filmforumet og flertallet av dem er ikke superheltfilmer, selv om jeg har en spesiell forkjærlighet for den sjangeren samt eventyr (derfor jeg elsker både LOTR og Star Wars) og komedie (Monty Python, Jim Carrey, Mel Brooks har jeg nok nevnt veldig ofte). Jeg har "bare" 44 innlegg med ordet Star Wars i. Jeg har vel kanskje 3 filmer i superheltsjangeren på topp 20-listen min. Synd du ikke følger med ^^ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg har 3991 innlegg i filmforumet og flertallet av dem er ikke superheltfilmer, selv om jeg har en spesiell forkjærlighet for den sjangeren samt eventyr (derfor jeg elsker både LOTR og Star Wars) og komedie (Monty Python, Jim Carrey, Mel Brooks har jeg nok nevnt veldig ofte). Jeg har "bare" 44 innlegg med ordet Star Wars i. Jeg har vel kanskje 3 filmer i superheltsjangeren på topp 20-listen min. Synd du ikke følger med ^^ Jeg har 25 innlegg med "star wars" i, men du har vært her 3 ganger så lenge som meg. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg hadde vel 550 innlegg når jeg ble moderator i 2005. Tvilsomt om noen av dem omhandlet film, forumet var et litt annet den gang Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Faen så trege amazon er for å sende ut ordrer! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Det kommer helt an på. Noen ganger har det gått over én måned, andre ganger et par dager for min del. Jeg tror det har noe å gjøre med når fraktskip blir fylt opp og reiser til sjøs, så mulig det har noe med timing eller flaks å gjøre. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg synes amazon er overraskende raske(.com vel og merke, aldri prøvd UK). For en stund tilbake bestilte jeg på likt fra Play og Amazon, da kom pakken fra statene èn dag før. Så uansett hvor man bestiller fra(i utlandet), må man nok belage seg på at det er flaks og timing som avgjør leveringstid, som Cun sier. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg stemmer for at vi starter vår egen side en gang. Er jo bare crap å finne blant norske sider uansett. Jeg eier allerede URL-en til den siden. Og hva er navnet på URL-en? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Den som lever får se. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Flott, da kan vi tre musketerer ta over internet as we know it. Men hvem skal være vår D'Artagnan? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hvor lang tid bruker vanligvis en forsendelse fra play.com? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg pleier å få varer derfra innen en uke, men som sagt, det avhenger av flaks og timing. Bestiller du rett før de sender av gårde en båt kan du få varen(e) innen et par dager. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Flott, da kan vi tre musketerer ta over internet as we know it. Men hvem skal være vår D'Artagnan? Harr harr, je er me. Har mye skribenterfaring fra det som var en av de større spillsidene i Norge, jeg kan stå for artikler. Også er jeg noob i forhold til dere gutta, så D'Artagnan passer bra. Endret 30. desember 2008 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hvor lang tid bruker vanligvis en forsendelse fra play.com? Jeg har kun bestilt en gang derfra. Bestilte 21. desember og fikk filmen i dag, 30. desember. Må jo ikke glemme at det er en del røde dager i mellom da. Venter på 3 filmer til som ble bestilt 25 og sendt 28. desember. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Raskeste: 3 dager Tregeste: 3 uker Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Venter på 3 filmer til som ble bestilt 25 og sendt 28. desember.Venter selv på en box fra Amazon.co.uk, bestilte den 26. des eller noe sånt.. Håper den kommer snart Sto 3-7 dager. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Flott, da kan vi tre musketerer ta over internet as we know it. Men hvem skal være vår D'Artagnan? Hva med å starte en egen tråd, eventuelt et underforum hvor vi kan starte seriøs planlegging? Jeg melder meg som frivillig skribent, både film og musikk. Lets get this show on the road! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Ja hvorfor ikke? Jeg er ment til å bli en uberduberdigitalemedierwebdesignguru her ved universitetet, men det er kun i teorien og et par år frem i tid. Eneste bidrag inntil da er skriverifjas som medieviter (må jo passe fint med Cun som filmviter). Akademikere, vi har det i kjeften. Er vel ikke dugandes til noe annet Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Woot! Norsk film-/kulturhistorie skrives her og nå i denne tråden!! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Noen som faktisk gidder å ta seg tid til å lage en slik side? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå