thomassit0 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Har ikke sett den, men har lest flere som synes den har helt fantastisk bilde. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Liten gobit for 300 elskere. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Noen som har sett denne?: http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/3517128...th/Product.html og om det er noe? skal vist være bra bilde i blu-ray. Har den på HD, den eneste HD filmen jeg faktisk syns ser drit bra ut, du får nesten 3d følelse så klart er bilde Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Har ikke sett den, men har lest flere som synes den har helt fantastisk bilde. Dette er selve definisjonen på fantastisk bilde! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hadde vært fint om det kom en 300-versjon uten bruk av uendelig mengde slow-motion. Det drepte filmen for min egen del. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Noen Transformers-bilder er ute, jeg ser kontur av eksplosjon og flyvende biler. Veldig bra http://www.superherohype.com/news/transfor...ews.php?id=7939 Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 300 er den moderne definisjonen av "råtøft". Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Roboteksplosjoner + ørken + pyramider + flyvende biler + Fox = Yay Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 For homo-erotisk for min stil og for kjedelig med slow-motion. Det hadde vært mer spennende med litt mer hurtig og kaotisk action, liker ikke å ha oversikt over slike kamper. Da er hele poenget borte for min egen del. Litt slow-motion som supplement er bare bra, men det føltes som hovedingrediensen i filmen og da ble det bare labert. Får håpe den faller i bedre smak ved neste gjensyn, den har tross alt en av de kuleste trailerne noensinne Sylvester kjemper heldigvis min sak. En kar har lest The Expendables-manuset og skriver så flott: While I'm sure Stallone did some research about how these things work in the War On Terror era, happily this is not one of these Greengrassian modern action movies that tries to seem completely reality based. This is a movie where a team of 5 can take on an army of 100, where armed men still sometimes engage in martial arts and fisticuffs, where many, many things blow up, where occasionally a character might have something sarcastic to say during combat. In other words, a good old fashioned action movie. An endangered species. Jeg nekter å gi slipp på fortiden http://www.aintitcoolnews.com/node/39600 Og et lite gullkorn: "Barney is a very different character from Rambo. For one thing, his name is Barney. For another he talks in more than one sentence sometimes." Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Kan ikke si jeg følte meg særlig homo da jeg så 300 med ståpikk i kinoen. Når man dreper hordevis av stygge mennesker, skal man få lov til å være så naken og innoljet som man bare vil for min del, uten at jeg skal kaste dritt mot dem. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Kanskje litt off topic fra 300 snakket men så nettopp at det har kommet en film som heter Gutten i den stripete pysjames, jeg er 100% sikker på at jeg har lest en novell med akkurat samme titel og så og si samme handlig. Leste litt fort om filmen på filmweb og ble litt overrasket at det ikke var nevnt noe om det. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Det er den novellen. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Har ikke sett den, men har lest flere som synes den har helt fantastisk bilde. Dette er selve definisjonen på fantastisk bilde! Er på en måte samme greia Earth er en forkortet versjon av Planet Earth såvidt jeg har forstått. Btw: http://www.empireonline.com/news/story.asp?NID=23925 Endret 29. desember 2008 av Thomas_H Lenke til kommentar
Badering Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 L8t repliezzzz. Badering Mr. substans Care to elaborate? ^__^ creds for å like The Man Who Planted Trees dah. -- 300 var ikke så homoerotisk når jeg så den, men når man tenker på det i etterkant så er den jo det. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 300 var ikke så homoerotisk når jeg så den, men når man tenker på det i etterkant så er den jo det. Spartanerne var jo rimelige homoerotiske (blant annet var de pålagt å ha en mannlig elsker), så det passer vel at filmen er det også. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Noen som har sett en av følgende? Er de (eller en av dem) noe å se? In Which We Serve The Cruel Sea Sink The Bismarck! Tora! Tora! Tora! Midway Otoko-tachi no Yamato Gallant Hours Noen andre WW2 marine filmer som er bra? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Tora! Tora! Tora! anbefales. Man får sett krigen om Pearl Harbor fra både japanernes og amerikanernes side. Mye bedre enn filmen Pearl Harbor i hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg foretrekker Pearl Harbor. Tora! Tora! Tora! er et typisk eksempel på en film det er kult å like og slike filmer pleier jeg som regel å hate. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Pearl Harbour er dritt og Tora Tora Tora er ganske bra. (jeg måtte nesten bidra jeg og) Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Pokker! The Bridge on the River Kwai gikk på nrk2 i kveld og jeg gikk glipp av den :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå