Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For homo-erotisk for min stil og for kjedelig med slow-motion. Det hadde vært mer spennende med litt mer hurtig og kaotisk action, liker ikke å ha oversikt over slike kamper. Da er hele poenget borte for min egen del. Litt slow-motion som supplement er bare bra, men det føltes som hovedingrediensen i filmen og da ble det bare labert. Får håpe den faller i bedre smak ved neste gjensyn, den har tross alt en av de kuleste trailerne noensinne :)

Sylvester kjemper heldigvis min sak. En kar har lest The Expendables-manuset og skriver så flott:

While I'm sure Stallone did some research about how these things work in the War On Terror era, happily this is not one of these Greengrassian modern action movies that tries to seem completely reality based. This is a movie where a team of 5 can take on an army of 100, where armed men still sometimes engage in martial arts and fisticuffs, where many, many things blow up, where occasionally a character might have something sarcastic to say during combat. In other words, a good old fashioned action movie. An endangered species.

Jeg nekter å gi slipp på fortiden :wee:

http://www.aintitcoolnews.com/node/39600

Og et lite gullkorn: "Barney is a very different character from Rambo. For one thing, his name is Barney. For another he talks in more than one sentence sometimes."

Lenke til kommentar

Kanskje litt off topic fra 300 snakket men så nettopp at det har kommet en film som heter Gutten i den stripete pysjames, jeg er 100% sikker på at jeg har lest en novell med akkurat samme titel og så og si samme handlig. Leste litt fort om filmen på filmweb og ble litt overrasket at det ikke var nevnt noe om det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg foretrekker Pearl Harbor. Tora! Tora! Tora! er et typisk eksempel på en film det er kult å like og slike filmer pleier jeg som regel å hate.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...