Cuneax Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Det forslaget støtter jeg fullt ut. Vi får starte planleggingen her i plenum i 2009. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 En god plass å starte er vel: http://www.comingsoon.net/movies.php Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Akuratt sett ferdig Into The Wild for første gang. Det er en av de beste filmene fra 2007 etter min mening. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg har nettopp sett Death Proof, og det er en av de kjipeste filmene fra 2007. Når man bestemmer seg for å la filmen sin bestå av 90% pjatt, skap interessante karakterer og la det de sier være verdt å høre på. Man slipper ikke unna med uendelig med meningsløst tomprat bare fordi man heter Tarantino. Før klarte han jo å gjøre denslags interessant. Og en annen ting, og jeg liker jo alle de andre filmene hans og lar meg som regel ikke plage av dette; det blir så helvetes påtatt når han skal prøve å skvise inn mest mulig referanser til egne filmer. Det blir nesten som en parodi på en Tarantino-film. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 DP er forferdelig kjip. iPod/mobil osv tok kaka for min del. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Death Proof led enda mer av at den kom i et knallgodt filmår. Får håpe det blir Tarantinos siste glipp og vi i fremtiden kan glede oss med noe litt mer originalt Lenke til kommentar
athorb Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 iPod/mobil osv tok kaka for min del. Hva var det? Får håpe det blir Tarantinos siste glipp og vi i fremtiden kan glede oss med noe litt mer originalt Amen. Han har vel snart tatt for seg alle sjangerne som hadde sin storhetstid på 70-tallet. Hadde vært interessant å se ham lage noe som ikke er en pastisj. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 iPod/mobil osv tok kaka for min del. Hva var det? Synes det var utrolig teit å blande Faster Pussycat-ish 60s og samtidig ha med ipoder og mobiler og slikt. Når filmen samtidig er kjedelig hjelper ikke det heller. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Joda, jeg reagerte litt på det der selv, da jeg trodde filmen foregikk på 60/70-tallet. Når det viste seg at den ikke gjorde det, måtte jeg bare tilpasse meg. Ang. Faster Pussycat, så setter jeg nok heller på den en gang til. Eller ser Planet Terror, det tror jeg nesten er det smarteste. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Så Gudfaren for første gang her idag. Det var jo litt som å se storheten i øynene, filmen som av veldig mange sees på som en av de beste gjennom alle tider. Jeg hadde høye forventninger og jeg ble vel ikke skuffet. Dor en stemning for noen karakterer. Det var virkelig helt utrolig troverdig og man ble virkelig dratt inn i Mafiaens verden. Tror jeg må se den en gang til for og ta alt skikkelig inn over meg, men nå gleder jeg meg bare til å se 2ern i morgen, den skal vel ikke være så ille den heller har jeg hørt! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Mobilene og iPodene i Death Proof er nok Tarantino veldig klar over. Jeg likte faktisk Death Proof veldig godt. Den har også en aritig Tenebre-referanse. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Mobilene og iPodene i Death Proof er nok Tarantino veldig klar over.Det skjønner jo til og med jeg .. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Mobilene og iPodene i Death Proof er nok Tarantino veldig klar over.Det skjønner jo til og med jeg .. Hva er problemet med de da? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Mobilene og iPodene i Death Proof er nok Tarantino veldig klar over.Det skjønner jo til og med jeg .. Hva er problemet med de da? Som jeg sa, synes ikke blandingen ble bra nok.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg stemmer for at vi starter vår egen side en gang. Er jo bare crap å finne blant norske sider uansett. Jeg eier allerede URL-en til den siden. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Se filmen hos Youtube Hvis du noengang tvilte på Phillip Seymour-Hoffman, så gjør du ikke det nå lenger. Btw, se filmen. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Philip er favoritt skuespilleren min. Og alle som tviler på han er en idiot. Endret 29. desember 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hvis du noengang tvilte på Phillip Seymour-Hoffman, så gjør du ikke det nå lenger. Btw, se filmen. Fin film. Tom Hanks er blitt gammal. PSH ser ut til å spille glitrende i tospann med Streep i Doubt: Se filmen hos Youtube 8.1 på IMdb og 75% på RT vitner om det som forhåpentligvis er en solid film. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 PSH ser ut til å spille glitrende i tospann med Streep i Doubt:*Trailer* 8.1 på IMdb og 75% på RT vitner om det som forhåpentligvis er en solid film. Så litt interessant ut, samtidig også merkelig.. Philip er favoritt skuespilleren min. Og alle som tviler på han er en idiot. Såpass :-D Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Noen som har sett denne?: http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/3517128...th/Product.html og om det er noe? skal vist være bra bilde i blu-ray. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå