Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så at David Finchers The Curious Case of Benjamin Button med Brad Pitt i hovedrollen har seilet høyt opp på listen på Imdb over de beste filmen i sjangeren mystery med en 8. plass. Fincher er en av de dyktigste reklame, musikkvideo- og filmregissørene i vår tid med filmer som Fight Club og The Game. Er det noen som har sett den, altså The Curious Case of Benjamin Button?

Lenke til kommentar
Folk maste på kinoen, kar ble forbannet og skjøt en av dem:

http://www.philly.com/philly/hp/news_updat...ring_movie.html

Kanskje det blir litt stillere på kinoene i Philladelpha heretter. Undres på om karen viste nok hensyn til å bruke en silencer.

I buret skal jo mannen, men han burde faen meg få med seg en medalje på kjøpet...

Artig dag/kveld med film, startet dagen med Get Smart (anbefales). Kjørte så på med Wanted som jeg ikke hadde store forventningen til, men jeg satt og storkoste meg igjennom filmen. Neste film ut var Tropic Thunder, jeg sitter å små ler ennå :).

Så tok jeg å avsluttet kvelden med Hellboy 2, noe som gjorde at jeg egentlig er fryktelig irritert for at Del Toro nå skal lage Hobbiten og f. eks. At the Mountains of Madness som det har vært skrevet litt om :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg er da ingen krans. :p

Forøvrig: Helt utrolig at Arnold ikke fikk oscar for sin rolle i filmen: Førskolepurk.

Fengende rolle-tolkning, and the passion,oh my!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...