tjalla Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hvis han har vært med på å sette opp et par LAN og slikt i Halden, så kan det hende jeg vet hvem det er.. Men kjenner han nok ikke. Å sette opp LAN er nok det siste han gjør.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Da vet jeg nok ikke hvem det er Hehe.. Lenke til kommentar
blured Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i All the Real Girls? Sjekket platekompaniet og cdon i går, men fant den ikke der. Noen som vet om andre nettbutikker som har filmen, eventuelt butikker i Oslo området..? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Alle de "vanlige" britiske har den i alle fall (play, base/dvd.co.uk, thehut, hmv, amazon.co.uk, osv.). Finnes også på R1, f.eks. amazon har den billig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i All the Real Girls? Sjekket platekompaniet og cdon i går, men fant den ikke der. Noen som vet om andre nettbutikker som har filmen, eventuelt butikker i Oslo området..?Kontakt Badering på PM, vet at han har sett den værtfall. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hvor kan jeg få tak i "The Treasure of Sierra Madre" Region 2 ? Gjerne med norsk tekst, hvis det er å oppdrive - men ikke utgaven med svensk cover fra CDON Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Skal du ha en R2 (og med norsk tekst), så er vel den svenske utgaven det nærmeste du kommer nå. Finnes en R1 utgave med engelsk tekst hos amazon (eller via platekompaniet for den del). Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Norsk tekst er ikke et must. Bare dersom det er mulig. R2 er et must. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) DENNE inneholder den filmen du leter etter. Pluss inneholder 3 andre. Edit: Engelsk tekst på den. Har boksen selv. Pluss dem andre filmene er også temmelige gode. Endret 27. desember 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Dotten: Mr. Superman Mr. Kid/Mr. Child/Mr. Drittunge Fixed Forvokst unge jeg er, ingen Supermann (avataren er der ikke for å få slike assosiasjoner, det blir litt helbom). Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Så at David Finchers The Curious Case of Benjamin Button med Brad Pitt i hovedrollen har seilet høyt opp på listen på Imdb over de beste filmen i sjangeren mystery med en 8. plass. Fincher er en av de dyktigste reklame, musikkvideo- og filmregissørene i vår tid med filmer som Fight Club og The Game. Er det noen som har sett den, altså The Curious Case of Benjamin Button? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Nei, men jeg så Se7en i natt. Vanvittig bra! Fincher er veldig god på mystiske/spennende/twist(!)-filmer. Gleder meg også til å få sett The Curious Case of Benjamin Button. Fincher og Pitt kan da ikke gå galt? Endret 27. desember 2008 av Odd Ball Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Interessant, men det kan da umulig være mange. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Folk maste på kinoen, kar ble forbannet og skjøt en av dem: http://www.philly.com/philly/hp/news_updat...ring_movie.html Kanskje det blir litt stillere på kinoene i Philladelpha heretter. Undres på om karen viste nok hensyn til å bruke en silencer. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Er det noen her som har sett Australia? Nå er jeg egentlig ikke frista til å se den, men jeg mener... det er Baz Luhrmann. Endret 27. desember 2008 av :--{D Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Interessant, men det kan da umulig være mange. Hadde jeg vært desperat etter å se filmen hadde jeg nok fått sett den allerede. Releasen er 25. desember i USA. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Undres på om karen viste nok hensyn til å bruke en silencer. :!: Ja, noen måtte jo gjøre det, kanskje folk blir litt stillere på kinoer hvis vi klistrer opp en plakat av den nyhetssaken der på dørene til kinosalene. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Folk maste på kinoen, kar ble forbannet og skjøt en av dem:http://www.philly.com/philly/hp/news_updat...ring_movie.html Kanskje det blir litt stillere på kinoene i Philladelpha heretter. Undres på om karen viste nok hensyn til å bruke en silencer. I buret skal jo mannen, men han burde faen meg få med seg en medalje på kjøpet... Artig dag/kveld med film, startet dagen med Get Smart (anbefales). Kjørte så på med Wanted som jeg ikke hadde store forventningen til, men jeg satt og storkoste meg igjennom filmen. Neste film ut var Tropic Thunder, jeg sitter å små ler ennå . Så tok jeg å avsluttet kvelden med Hellboy 2, noe som gjorde at jeg egentlig er fryktelig irritert for at Del Toro nå skal lage Hobbiten og f. eks. At the Mountains of Madness som det har vært skrevet litt om Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Forvokst unge jeg er, ingen Supermann (avataren er der ikke for å få slike assosiasjoner, det blir litt helbom).Men man får bilder i hodet av avatarer.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg er da ingen krans. Forøvrig: Helt utrolig at Arnold ikke fikk oscar for sin rolle i filmen: Førskolepurk. Fengende rolle-tolkning, and the passion,oh my! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå