Programvare Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hadde akkurat en av mine største filmopplevelser noen gang. HER. Jeg ble rørt og har aldri kjent så mye følelser av en film. Dette var helt fantastisk! Hvor kan jeg få tak i denne? Jeg trenger den virkelig til samlinga. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Ligger noe Region 1-dvder på Play. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Og amazon har den til $27. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Får vel kjøpe meg en sonefri dvd-spiller jeg da. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Kan være lurt å prøve region "hacks" først. Min sone 2 DVD-spiller ble ved hjelp av noen trykk på fjernkontrollen sonefri. (Googleit) Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Får vel kjøpe meg en sonefri dvd-spiller jeg da. En billigere løsning er vel å føre den over til PCen for så å brenne ut en sonefri kopi. Riktig utførelse innebærer null kvalitetstap. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Kan være lurt å prøve region "hacks" først. Min sone 2 DVD-spiller ble ved hjelp av noen trykk på fjernkontrollen sonefri. (Googleit) Går ikke på PS3. Får vel kjøpe meg en sonefri dvd-spiller jeg da. En billigere løsning er vel å føre den over til PCen for så å brenne ut en sonefri kopi. Riktig utførelse innebærer null kvalitetstap. God idé, men jeg liker liksom å kunne sette i originalskiva. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 The Man Who Planted Tress traff meg ikke helt, egentlig. En fin opplevelse, men jeg satt igjen uten å ha fått den helt store emosjonelle appellen. Tror uansett jeg skal kjøpe den på DVD og se den igjen, kanskje det var video.google sin feil. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Otth: Mr. Serious Bob_3: Mr. Chill Badering Mr. substans Dotten: Mr. Superman Montag: Mr. Old Cypheron: Mr. Young Dorian gray: Mr. Tard Speik: Mr. Good Taste Gunfreak: Mr. Gun Håper ingen tar seg veldig nær av dette. Bare litt random på kveldstider. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Cypheron: Mr. Young Du er et par months eldre enn meg Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Gunfreak kunne jo evt. vært Mr.Accurate som i historisk korrekt Lenke til kommentar
Speik Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Otth: Mr. SeriousBob_3: Mr. Chill Badering Mr. substans Dotten: Mr. Superman Montag: Mr. Old Cypheron: Mr. Young Dorian gray: Mr. Tard Speik: Mr. Good Taste Gunfreak: Mr. Gun Håper ingen tar seg veldig nær av dette. Bare litt random på kveldstider. Haha! Thanks, I guess. Er veldig enig, men du glemte Cun: Mr. Scholar! Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Otth: Mr. Serious Hadde lyst å protestere, men må vel bare innrømme at den traff spikeren ganske godt på hodet. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Finding Neverland var en finfin film. Anbefales! Gleder meg forresten til Deer Hunter i morgen Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Finding Neverland var en finfin film. Anbefales! Gleder meg forresten til Deer Hunter i morgen Fasten your seatbelts, en magisk film. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Han får ikke mer magi enn det han opplevde med Finding Neverland! Edit: "finfin" er neppe min foretrukne formulering hva gjelder denne filmen. More like, FUCKIN AWESOME. Endret 27. desember 2008 av Speik Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Finding Neverland var virkelig en tåreperse da jeg så den. Den står sammen med Band of Brothers og Stand By Me på grinelista mi. CypheroN: Ser du kommer ifra Halden. Kjenner du til Lars Ole Kristiansen? Endret 27. desember 2008 av tjalla Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 CypheroN: Ser du kommer ifra Halden. Kjenner du til Lars Ole Kristiansen? Hmm, høres kjent ut.. Rundt en 20 år? For ikke å gå helt OT (eller?) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) 23 ja. Nei, bare lurte siden du kom fra byen og Lars Ole er en god venn av meg, samtidig som han er framtredende i kulturmiljøet i Halden og kanskje det mest engasjerte filmmennesket jeg har sett. Nok opp-tofic Endret 27. desember 2008 av tjalla Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hvis han har vært med på å sette opp et par LAN og slikt i Halden, så kan det hende jeg vet hvem det er.. Men kjenner han nok ikke. kanskje det mest engasjerte filmmennesket jeg har sett Er han her inne da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå