ultimatedeskjet Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Skal se Nightmare Before Christmas senere. Likte Corpse Bride så jeg regner med jeg kommer til å like den. Det vil jeg tro. Må se den selv snart:) Lenke til kommentar
Speik Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Hadde vært morsomt om Max Manus ble tekstet (engelsk f.eks.) og sendt i utlandet. Se hvor bra en bra norsk film egentlig er... Regner med den "hits the road" til neste sommers festivalsesong. Jeg tipper den blir satt opp på store festivaler som Sundance; hadde vært moro om den når Berlin og Cannes! Skulle den bli satt opp på kinoer i USA utenfor filmfestivaler, skal jeg personlig sette et kryss i taket. De er ikke spesielt glad i utenlandske filmer der borte, men du skal regne med at du kan få sett Max Manus på kinoer i Europa til neste høst. Endret 23. desember 2008 av Speik Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Skal se Nightmare Before Christmas senere. Likte Corpse Bride så jeg regner med jeg kommer til å like den. The Nightmare Before Christmas er en flott film. Nydelig animasjon og fengende sanger. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Så den forrige uke jeg, likte den godt. Da er det vel på tide å se Corpse Bride snart. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Noen på dette forumet som har det som en juletradisjon å se Black Christmas (1974) i jula? Jeg har i hvert fall gjort det de siste par årene, og jeg vil si at filmen virket mye bedre nå, tredje gangen jeg så den. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Jeg så den for første gang i år, og den blir nok en ny tradisjon! En svært underholdende film. En annen jule-slahser som jeg skal sjekke ut i romjula er Silent Night, Deadly Night. Endret 23. desember 2008 av Infenso Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Når du nevner Silent Night, Deadly Night, så er jo det alternative navnet til Black Christmas, "Silent Night, Evil Night". Så jeg regner med at skaperne av førstnevnte film hentet "litt" inspirasjon" derifra. :!: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Corpse Bride Flott animasjonsfilm, ingen grunn til å vente Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Syns ikke den er på høyde med A Nightmare Before Christmas. Men for all den en god film. Kjør på! Endret 23. desember 2008 av Infenso Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Flott animasjonsfilm, ingen grunn til å vente Nei, men eg gjer det lell.. Eg har hylla full av usett kvalitet, og så ender eg opp med å sjå møl som Scorpion King i staden for. Eg burde jo heller sett The Corpse Bride på HD DVD. Eller Heat, Brokeback Mountain, ein av dei sju uspretta Kubrick-filmane, remastra Gudfaren etc etc. Sukk. Eg trur det har med at ein ikkje vil sløsa bort ein god film på ein kveld der ikkje alt er på topp.mtp konsentrasjon, overskot, ro. Men det får verta nyårsløftet: det er betre å sjå god film på ein dårleg dag enn dårleg film på ein god. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Denne ser ut til å vera underhaldande:Tokyo Gore Police Denne har vært på "wanted" lista mi en god stund Kommer 13. januar, og da blir det nok en liten bestilling fra amazon eller axel Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Skal se en film før jeg legger meg, valget står mellom Transporter 3 og Eagle eye. Noen forslag? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 magnusbe: Hehe, kjipt Har utsatt The Prestige veldig lenge jeg nå, men skal se den straks.. Har et par filmer jeg utsetter hele tia, så jeg skjønner problemet ditt litt, værtfall Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Ei lita jolegåve til dykk alle - nydelege "vintage"-bilete av Monica Bellucci (SFW): http://newfilmdimension.com/2008/12/23/mon...age-photoshoot/ Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 God jul filmfolk Og da må vi slå til med noe fra en av de beste julefilmene, for ikke å si romantiske filmene Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Noen julegavetips til mormoren min på 80? Hun har fått seg DVD-spiller og bruker den relativt aktivt. Hun syns The Bucket List var strålende. Noen tips? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Noen julegavetips til mormoren min på 80? Hun har fått seg DVD-spiller og bruker den relativt aktivt.Hun syns The Bucket List var strålende. Noen tips? The Shawshank Redemption, Road to Perdition eller The Green Mile kanskje? Beste julefilmen noennsinne: Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Endret 24. desember 2008 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Hadde vært morsomt om Max Manus ble tekstet (engelsk f.eks.) og sendt i utlandet. Se hvor bra en bra norsk film egentlig er... Regner med den "hits the road" til neste sommers festivalsesong. Jeg tipper den blir satt opp på store festivaler som Sundance; hadde vært moro om den når Berlin og Cannes! Skulle den bli satt opp på kinoer i USA utenfor filmfestivaler, skal jeg personlig sette et kryss i taket. De er ikke spesielt glad i utenlandske filmer der borte, men du skal regne med at du kan få sett Max Manus på kinoer i Europa til neste høst. Mente jeg leste et sted at det var interesse for å lage en amerikansk versjon av filmen.. Tror vi skal se langt etter en tekstet norsk utgave av filmen i USA =/ edit; glem det. husket feil. det var "Låt den rätta in" jeg hadde lest om. Endret 24. desember 2008 av Mojo Pin Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 God jul filmfolk Tre nøtter til Askepott straks nå! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Oioioi, som jeg begynner å gå lei denne filmen.. Synd egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå