Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde vært morsomt om Max Manus ble tekstet (engelsk f.eks.) og sendt i utlandet. Se hvor bra en bra norsk film egentlig er...

Regner med den "hits the road" til neste sommers festivalsesong. Jeg tipper den blir satt opp på store festivaler som Sundance; hadde vært moro om den når Berlin og Cannes!

Skulle den bli satt opp på kinoer i USA utenfor filmfestivaler, skal jeg personlig sette et kryss i taket. De er ikke spesielt glad i utenlandske filmer der borte, men du skal regne med at du kan få sett Max Manus på kinoer i Europa til neste høst.

Endret av Speik
Lenke til kommentar
Flott animasjonsfilm, ingen grunn til å vente :thumbup:

Nei, men eg gjer det lell.. Eg har hylla full av usett kvalitet, og så ender eg opp med å sjå møl som Scorpion King i staden for. Eg burde jo heller sett The Corpse Bride på HD DVD. Eller Heat, Brokeback Mountain, ein av dei sju uspretta Kubrick-filmane, remastra Gudfaren etc etc. Sukk.

Eg trur det har med at ein ikkje vil sløsa bort ein god film på ein kveld der ikkje alt er på topp.mtp konsentrasjon, overskot, ro.

Men det får verta nyårsløftet: det er betre å sjå god film på ein dårleg dag enn dårleg film på ein god.

Lenke til kommentar
Hadde vært morsomt om Max Manus ble tekstet (engelsk f.eks.) og sendt i utlandet. Se hvor bra en bra norsk film egentlig er...

Regner med den "hits the road" til neste sommers festivalsesong. Jeg tipper den blir satt opp på store festivaler som Sundance; hadde vært moro om den når Berlin og Cannes!

Skulle den bli satt opp på kinoer i USA utenfor filmfestivaler, skal jeg personlig sette et kryss i taket. De er ikke spesielt glad i utenlandske filmer der borte, men du skal regne med at du kan få sett Max Manus på kinoer i Europa til neste høst.

Mente jeg leste et sted at det var interesse for å lage en amerikansk versjon av filmen.. Tror vi skal se langt etter en tekstet norsk utgave av filmen i USA =/

edit; glem det. husket feil. det var "Låt den rätta in" jeg hadde lest om.

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...