Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Lo av slutten på The mist jeg.

Ble bare for dumt, alle er liksom helt fortapt, så fortapt at dem skyter seg selv også noen minutter etterpå kommer det masse folk å redder han siste siden det var ikke nok kuler til at han kunne drepe seg selv. Ble bare for dumt.

Det handler om Suspension of Disbelief tenker jeg. Jeg skjønte at det meste av kritikken av filmen ville gå på slutten etter at jeg så den, men jeg likte den veldig godt selv fordi jeg blir fullstendig oppslukt av filmer når jeg ser dem. Da blir ingenting urealistisk eller usannsynlig, fordi det ikke er seerens univers det foregår i, men filmens.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det handler om Suspension of Disbelief tenker jeg.

Jupp. Selv ble jeg lite imponert over The Mist, men de jeg så filmen sammen med likte den visst veldig godt. Når en film ikke interesserer meg, sitter jeg egentlig bare å fundererer over ting som irriterer meg i filmen. F.eks. hvor sinnsykt mye hundemat de hadde i butikken, kjip CGI (uten at det er fryktelig utslagsgivende) og diverse andre småting jeg ikke husker nå. Da blir ikke slutten særlig gripende heller.

Virket veldig interessant før jeg så den, men ble dessverre skuffet. Men det var bra at noen likte den. :)

Lenke til kommentar

Starten på The Mist var fantastisk, ble utrolig nysgjerrig på den smått skumle tåken som kom snikende. Mellompartiet fulgte bra opp, så begynte det å gå nedover med over-the-top religiøst kvinnfolk og en slutt som ble for teit. Satt faktisk og fryktet at de kom til å ta den vendingen der men beroliget meg med at de ikke kunne være så dum. Men det var de gitt... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...