Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Det er ikke fyllstoff. Her SKAL man se Directors Cut-en, (den lengste) ikke tenk på noe annet!

Allright, da får jeg stole på deg. Dvden står i Trondheim, så blir en stund til, men da vet jeg det.

Vel, det må vel frem i lyset at jeg bare har sett DC-en, men da jeg hørte hva som var kuttet vekk i kino-versjonen fikk jeg noia.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med Rope, Rear Window og Vertigo?

Eller Harvey og Mr. Smith goes to Washington? (har ikke sett disse to, men han får mye skryt i begge)

Han er ikke direkte ulik seg selv i noen av de rollene, men Mr. Smith er hans beste rolle. Der funker virkelig hele "aw shucks" smart-på-en-naiv-måte stilen hans.

Det er vel her ikke snakk om hvor han gjør den beste prestasjon, men hvilken film som best er tilpasset hans spillestil. Han beste skuespillerprestasjon mener jeg er It's a Wonderfull Life. Her tvinges han til å gå litt ut av denne standarkarkteren sin og grave litt dypere i seg selv.

Det største problemet med ham i The Philadelhia Story er at han kjører en dum-på-en-naiv-måte stil. Ødelegger hva det som ellers er en utmerket film.

Lenke til kommentar
Jeg slo av Into the Wild ganske tidlig, da jeg rett og slett ikke orket oppførselen til McCandless. Jeg vurderer å slå den på igjen, men jeg frykter at jeg bare tenker det samme etter noen minutter med ufyselighet. ^^
Blir ikke noe bedre utover i filmen. Karakteren, inkl Hirsch, irriterte meg enormt. Endret av Computerwelt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...