Speik Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Det er ikke fyllstoff. Her SKAL man se Directors Cut-en, (den lengste) ikke tenk på noe annet! Allright, da får jeg stole på deg. Dvden står i Trondheim, så blir en stund til, men da vet jeg det. Vel, det må vel frem i lyset at jeg bare har sett DC-en, men da jeg hørte hva som var kuttet vekk i kino-versjonen fikk jeg noia. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Morsom nerdelesing speik Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg slo av Into the Wild ganske tidlig, da jeg rett og slett ikke orket oppførselen til McCandless. Jeg vurderer å slå den på igjen, men jeg frykter at jeg bare tenker det samme etter noen minutter med ufyselighet. ^^ Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg slo av Into the Wild ganske tidlig, da jeg rett og slett ikke orket oppførselen til McCandless. Jeg vurderer å slå den på igjen, men jeg frykter at jeg bare tenker det samme etter noen minutter med ufyselighet. ^^ Fysjom. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Du vil angre hvis du ikke setter den på igjen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Du vil angre hvis du ikke setter den på igjen. Det er vel strengt tatt umulig... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) About Schmidt er litt i samme bane. Bare mindre grining og mer indie-road-movie-med-stor-skuespiller. Endret 22. desember 2008 av Jan Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Du vil angre hvis du ikke setter den på igjen. Det er vel strengt tatt umulig... Det har du vel egentlig ganske rett i, men du vil ikke angre etter at du har sett den feridg da, hvis du gjør det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Å du vet nøyaktig hva Steffy liker? Du er meget selvsikker nå,gutt. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Ingen som har sett ferdig Into the Wild misliker den. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hva med Rope, Rear Window og Vertigo? Eller Harvey og Mr. Smith goes to Washington? (har ikke sett disse to, men han får mye skryt i begge) Han er ikke direkte ulik seg selv i noen av de rollene, men Mr. Smith er hans beste rolle. Der funker virkelig hele "aw shucks" smart-på-en-naiv-måte stilen hans. Det er vel her ikke snakk om hvor han gjør den beste prestasjon, men hvilken film som best er tilpasset hans spillestil. Han beste skuespillerprestasjon mener jeg er It's a Wonderfull Life. Her tvinges han til å gå litt ut av denne standarkarkteren sin og grave litt dypere i seg selv. Det største problemet med ham i The Philadelhia Story er at han kjører en dum-på-en-naiv-måte stil. Ødelegger hva det som ellers er en utmerket film. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Nistelrooy: Ta deg en tur på IMDb, så trekker du tilbake den kommentaren. Into the Wild var en flott opplevelse, men ikke noe mesterverk. Endret 22. desember 2008 av Fisker Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hva har IMDb med det å gjøre? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Forumet til IMDb, han sier at ingen som har sett ferdig filmen misliker den, I proved him wrong. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Nei, selvfølgelig, den påstanden er jo altfor bastant, men i ditt forrige innlegg så ser det ut som om du mener at noe som står på IMDb er en eller annen form for garanti for din påstand om at «filmen var en flott opplevelse, men ikke noe mesterverk». Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Fant denne på Youtube for litt siden, enda en grunn til å være fan av Jim Carrey. Jim Carrey as Rocky: "No way Apollo, you just wanna hamidble... schubly, schubly!" "Easy Rocky, not too many syllables." :!: Endret 22. desember 2008 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Jeg slo av Into the Wild ganske tidlig, da jeg rett og slett ikke orket oppførselen til McCandless. Jeg vurderer å slå den på igjen, men jeg frykter at jeg bare tenker det samme etter noen minutter med ufyselighet. ^^Blir ikke noe bedre utover i filmen. Karakteren, inkl Hirsch, irriterte meg enormt. Endret 22. desember 2008 av Computerwelt Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Fyfaen som jeg lo av den der Jim Carrey-greia med Rocky. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Noen som har sett Rec? Fikk den i posten idag. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Den er bra og skummel, gled deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå