Bob_3 The Builder Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Motsetninger, ja? Fæl på en fantastisk måte? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ja. Eller fantastisk på en fæl måte, jeg er usikker. Jeg elsket den, for all del, jeg fatter ikke at jeg ikke har sett den før. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Du mener altså at du har sett den nå? Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Motsetninger, ja? Fæl på en fantastisk måte? Vi alle har vel "must see" filmer vi ikke har sett! Så One Flew Over the Cuckoo's Nest her om dagen selv for første gang. Elsket den jeg også! Må se fler filmer med Jack Nickolson! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Tør jeg spørre hvorfor du siterte meg i den sammenhengen? Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Aj. Var meningen å sitere posten under, ikke din! Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Vi alle har vel "must see" filmer vi ikke har sett! Så One Flew Over the Cuckoo's Nest her om dagen selv for første gang. Elsket den jeg også! Må se fler filmer med Jack Nickolson! The Shining er selvsagt et must da. En legendarisk rolletolkning av Nicholson. Chinatown syns jeg derimot var en smule skuffende, men Nicholson gjør en god prestasjon as always. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Synes Nicholson gjør mye av det samme i de filmene jeg har sett han i. I About Schmidt derimot spiller han en aldrende, forsiktig og litt usikker kar, og er definitivt filmens sterkeste kort. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Får sansynligvis The Shining i postkassa i morgen! Vet ikke helt om jeg tørr å se den da xD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Det er en rå film. Anbefaler den på det sterkeste. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 DA er du ei pussy. Aka. don't believe the hype. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg har sett svært mange filmer innen skrekk/thriller-genren, og det er få filmer som har fått med til å kaldsvette på samme måte som The Shining. Stemningen i filmen er helt fantastisk rå. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Noe slik kan jeg vel ikke si om Alien Vs. Predator haha for noe dritt. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Synes Nicholson gjør mye av det samme i de filmene jeg har sett han i. Og det gjør ikke Johnny Depp, Al Pacino, Robert De Niro, Clint Eastwood, etc.? Jeg synes nå Jack er en mye mer fargerik og interessant skuespiller en disse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Idag skal jeg (endelig?) se The Fountain. På canal+ Snartish. Gleder meg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Noen er like i alle filmer, men gjør det på en perfekt måte også. Det er luuv. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ja man er jo gjerne gode på noen felter og ikke så gode på andre. De ferreste musikere er gode i alle sjangre. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Depp derimot, er ikke luuuv. Aldri sett det helt store i han. Han leverer som regel kurant, men aldri noe særlig mer. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg har bestandig hatt et inntrykk av at Brad Pitt takler alt. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Idag skal jeg (endelig?) se The Fountain. På canal+ Snartish.Gleder meg. En av tre filmer jeg har gitt 10/10 Gled deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå