Eplefe Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Er ikke det han som spiller den eldre Edward Bloom som snakker, da? Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jo, det er det nok, men synes ikke det hørtes ut som den samme stemmen. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Kan noen forklare meg x-faktoren i Eternal Sunshine? Jeg synst det var en fabelaktig film, men jeg klarer desverre ikke å strekke meg til mer en 7.5 på skalaen. Ett eller annet må jeg ha oversett! Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 En x-faktor kan ikke forklares. Da ville det ikke vært en x-faktor. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 En x-faktor kan ikke forklares. Da ville det ikke vært en x-faktor. Aha, x=ukjent... Aldri tenkt over det utrykket, men uansett, you know what I mean. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Yeah, i know. Jeg kan ikke forklare deg til å like den, men Eternal har en historie som virkelig treffer noen. Meg inkludert. Når den dessuten er fortalt på en veldig kreativ måte, blir det hele til en unik filmopplevelse. En slik film kan jeg ikke belønne med annet enn 10/10. God ide, topp utførelse. Tidenes kjærleiksfilm. Endret 21. desember 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
blured Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Eternal Sunshine of the Spotless Mind var for meg en ganske middelmådig affære første gang jeg så den. Jeg klarte ikke helt å se hva mange mener er fantastisk med den. Men når jeg så den for andre gang, en stund senere, hadde den virkelig vokst, og det ble til en av de største filmopplevelsene jeg har hatt. Vet ikke helt hvorfor, men historien i filmen er forholdsvis innviklet, og den forstås muligens bedre andre gang man ser filmen. Men det kan også være at jeg rett og slett hadde opplevd mer av det filmen faktisk tar opp. Tror faktisk det er litt avgjørende for å virkelig finne det som er så spesielt med denne filmen. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Noen som har sett Forbidden Planet? Ser nyheter om at James Cameron muligens skal regissere en trilogi som skal være prequel til den gamle klassikeren. Har ikke sett den selv, men lurte på om jeg burde sjekke den ut. Filmens referanseverdi er vel strengt tatt høyere enn dens underholdningsverdi. Skuespillet, effektene, oppbygningen og kulissene er forholdsvis standard 50-talls sci-fi, så liker du ikke dette er det like greit å stå over. Ved litt nærmere ettertanke kan prequels til denne filmen være ganske så spennende. Ved enda nærmere ettertanke høres det kun ut som en resirkulering av Sphere og The Abyss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Sam. L Jackson fyller 60 i dag...... Det er oxo 40 år siden Once Upon a time in the West hadde premiere. 25.12 Batman : Mask of Phantasm 15 år http://www.youtube.com/watch?v=8jQtIh1PCYA Fantastisk musikk Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Er han 60?! Ikke bare jeg som hoppa i taket nå nei. Holder seg i så fall utrolig godt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Det er oxo 40 år siden Once Upon a time in the West hadde premiere. Holder seg like godt som Samuel. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Det er oxo 40 år siden Once Upon a time in the West hadde premiere. Holder seg like godt som Samuel. mye bedre.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Det kan du si Once Upon A Time In The West har jo tidenes beste intro Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Okei, jeg skal jobbe litt mer med topp250-listen min, og tenkte jeg skulle se One Flew Over the Cuckoo's Nest i kveld. Yay or nay? Lenke til kommentar
blured Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Yay, en av de beste filmene som er laget noensinne. Viser hvorfor Jack Nicholson er en av de beste skuespillerne i verden. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Yay, så absolutt. En svært solid film med en glitrende Nicholson. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Da blir det å plukke plasten av DVD-en i kveld, da. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Gjøkeredet er en av undlingsfilmene mine. Tror jeg satte den på 6-plass på topp 20-lista mi. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Det var en helt fantastisk fæl film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå