Badering Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg har vel nevnt den et sted, men jeg tror ikke jeg skrev en omtale. Du burde sjekke den ut da, ganske artig sak. Hvis du føler du bruker for mye tid på film, er det bare å snurre Cinemania og føle seg bra igjen ^__^ Lenke til kommentar
blured Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Var akkurat ferdig med Cinemania når jeg skrev innlegget. Men du kan ikke akkurat føle at du har sett mye film etter å ha sett denne nei. Jeg har vel kun sett 1-4 filmer i mnd den siste tiden, men da jeg fra januar til mai så i gjennomsnitt nesten to filmer per dag, ble jeg litt bekymret for meg selv. Men no more... Dokumentaren var forholdsvis interessant, dog litt utsrukturert bygd opp. Men enkeltscenene der disse folkene snakket om film, og reflekterte om det og livet var fantastiske. Du kan si at de er litt "handikappede". De lever ikke et fullverdig følelsesmessig liv, da de i veldig liten grad deler sine opplevelser og følelser med andre mennesker. Men hvordan de klarer å fomulere seg, og refleketere har jeg nesten aldri sett maken til. Kan si jeg ble bra fasinert av denne dokumentaren. Endret 20. desember 2008 av macros. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg holder meg skeptisk inntil flere får si sin mening..Det er en god film, men å se den som en direkte oppfølger er å be om trøbbel. Lenke til kommentar
master air Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 The Wizard of Oz var jo en skikkelig søt film, har faktisk ikke sett filmen før nå. Men når det kommer til Gone With The Wind, er det noen her som har sett den? Er den treg? Er ikke mange dager jeg føler for å sette på et 4-timers drama med den amerikanske borgerkrigen som bakteppe... Hvordan opplevde dere filmen, evt hva synes dere her som har sett den? Max Manus i kveld, så får vi sett norsk storproduksjon også. Så Gone With the Wind for noen år siden. Noe av det tregere jeg har sett, men jeg fullførte fordi det er en film jeg føler at man bør se hvis man er over middels interresert i film. Se den en dag du har god tid og ikke føler for noe annet, men ikke stress med å se den. Det er ikke noen hast å få sett den. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Haha, tror denne filmen må være på linje med Wicker Man-remaken i ufrivillig morsomhet. Med Denzel Washington som skravler i vei om at han fikk gonoré av ei hore, John Lithgow som hard ass fengelsfugl. "Fuck yourself, cream cake." :!: Ricochet: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ah,Ricochet. En film der Ice-T has the power! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Skal låne en "sverdfilm" på texaco idag. Dungeon siege(Uwe boll), Scorpion King 2 eller Las Legion? Vet at ingen av disse er gode da, men sverd er sverd. Så hvilken er minst dårlig? 5 kr på at de ikke er Uwe boll filmen. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 du tar Dungeon siege, selvfølgelig. Statham, Perlman, Loken og Liotta. hva kan gå feil? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Uwe Boll kan gå feil. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Det skal sies at Dungeon sammen med Postal er de beste filmene til Uwe (uten at det kanskje sier så mye ). De er i alle fall langt bedre enn Bloodrayne 1 og 2, AitD og House of the Dead (men det skal kanskje ikke så mye til heller...). Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Tremors 4 på Showtime! Lenke til kommentar
Speik Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Dungeon Siege er helt klart den dårligste fantasy-filmen noensinne og er en skam for sjangeren. Men den er kanskje på grensen til å være dårlig-underholdning. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Noen som har sett Forbidden Planet? Ser nyheter om at James Cameron muligens skal regissere en trilogi som skal være prequel til den gamle klassikeren. Har ikke sett den selv, men lurte på om jeg burde sjekke den ut. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Filmens referanseverdi er vel strengt tatt høyere enn dens underholdningsverdi. Skuespillet, effektene, oppbygningen og kulissene er forholdsvis standard 50-talls sci-fi, så liker du ikke dette er det like greit å stå over. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Noen som har sett Elf her? Er den å anbefale? Går på TV2 kl. 22:15 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Noen bra filmer som går ut kvelden? Endret 20. desember 2008 av xBoffen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Elf er en veldig koselig julefilm. Hverken mer eller mindre, imho. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Vet ikke om dette er den rette tråden, men kan noen gi meg noen anbefalinger på noen skumle filmer som rett og slett får hjertet ditt til å hoppe? En kombinasjon av en god historie og noen scener som stikker deg i hjertet(skremmere) ville vært flott Foreslå gjerne mange filmer. Takk. Endret 20. desember 2008 av Sheogorath Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ser på Big Fish nå. Noen som vet hvem som har fortellerstemmen i filmen? Minner meg litt om stemmen til Morgan Freeman. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå