Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var akkurat ferdig med Cinemania når jeg skrev innlegget. Men du kan ikke akkurat føle at du har sett mye film etter å ha sett denne nei. Jeg har vel kun sett 1-4 filmer i mnd den siste tiden, men da jeg fra januar til mai så i gjennomsnitt nesten to filmer per dag, ble jeg litt bekymret for meg selv. Men no more...

Dokumentaren var forholdsvis interessant, dog litt utsrukturert bygd opp. Men enkeltscenene der disse folkene snakket om film, og reflekterte om det og livet var fantastiske. Du kan si at de er litt "handikappede". De lever ikke et fullverdig følelsesmessig liv, da de i veldig liten grad deler sine opplevelser og følelser med andre mennesker. Men hvordan de klarer å fomulere seg, og refleketere har jeg nesten aldri sett maken til. Kan si jeg ble bra fasinert av denne dokumentaren.

Endret av macros.
Lenke til kommentar
The Wizard of Oz var jo en skikkelig søt film, har faktisk ikke sett filmen før nå.

Men når det kommer til Gone With The Wind, er det noen her som har sett den? Er den treg? Er ikke mange dager jeg føler for å sette på et 4-timers drama med den amerikanske borgerkrigen som bakteppe... Hvordan opplevde dere filmen, evt hva synes dere her som har sett den?

Max Manus i kveld, så får vi sett norsk storproduksjon også.

Så Gone With the Wind for noen år siden. Noe av det tregere jeg har sett, men jeg fullførte fordi det er en film jeg føler at man bør se hvis man er over middels interresert i film. Se den en dag du har god tid og ikke føler for noe annet, men ikke stress med å se den. Det er ikke noen hast å få sett den.

Lenke til kommentar

Vet ikke om dette er den rette tråden, men kan noen gi meg noen anbefalinger på noen skumle filmer som rett og slett får hjertet ditt til å hoppe? En kombinasjon av en god historie og noen scener som stikker deg i hjertet(skremmere) ville vært flott :)

Foreslå gjerne mange filmer.

Takk.

Endret av Sheogorath
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...