Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
beste Jack Black rolen er jo i The jackal.

deilig å se han få armen skutt av.

Så den senen etter jeg hadde sett 3 timer med han i King Kong.

fin paybak

7905922[/snapback]

Beste rollen jeg har sett han gjøre er i Dead Man Walking. Ikke at han gjorde så mye, men han løp ikke rundt en eneste gang.

Dessuten har han et komisk talent. Det nekter jeg ikke for. Han kan bare bli litt slitsom i blant.

Lenke til kommentar
Hvem synes dere hadde passet i rollen til Jack Black i King Kong? Tror Black ble valgt fordi han likner fysisk og kanskje personlighetsmessig på fyren i den originale filmen.

Paul Giamatti, kanskje?

7907013[/snapback]

Jeremy Piven hadde jeg likt å se i den rollen! Jon Favreau, Dennis Leary eller Matt Dillon hadde også vært klart bedre valg enn mr. Black

Lenke til kommentar

Jeremy Piven: Listen to me you apehead piece of shit, I _own_ this island, bitch! Get out of my fucking sight before I chop you up and make you into a thousand god damn fur coats!

Denis Leary: Big fucking deal, so you're a big monkey? I've left scarier things in the toilet, OKAY? You know what, fuck you and your fucking dinosaur friend. I just downed 4 doses of NyQuil and snorted an 8 ball of crack, and I'm fucking wired, so you think you can take me down? Fuuuuuuuck yoooooou.

Jeg klarer ikke bestemme meg hvem som hadde vært best, men det hadde vært tidenes film uansett.

Lenke til kommentar
Hvem synes dere hadde passet i rollen til Jack Black i King Kong? Tror Black ble valgt fordi han likner fysisk og kanskje personlighetsmessig på fyren i den originale filmen.

Paul Giamatti, kanskje?

7907013[/snapback]

Giamatti hadde ikke vært dumt, Giamatti hadde vel heller vært perfekt for den rollen, heller ikke John Cusack hadde vært et veldig dårlig valg...

Eller en Michael J. Fox uten parkinson (skal sies at han hadde hvert bedre en Black med parkinson også)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Haha, fortalte pappa at jeg har bestilt alien filmene idag. Han sa det var de verste filmene han noen gang hadde sett (ikke dårlig, men sinnsykt skummel). Han hadde lovt seg selv sist han så 1'ern at han aldri skulle se coveret engang :!:

Det var noen av det skumleste han noen gang hadde sett. Fikk meg en god latter. Nei, alien er skummel, men måten han sa det på :!:

Lenke til kommentar
Jeremy Piven: Listen to me you apehead piece of shit, I _own_ this island, bitch! Get out of my fucking sight before I chop you up and make you into a thousand god damn fur coats!

Denis Leary: Big fucking deal, so you're a big monkey? I've left scarier things in the toilet, OKAY? You know what, fuck you and your fucking dinosaur friend. I just downed 4 doses of NyQuil and snorted an 8 ball of crack, and I'm fucking wired, so you think you can take me down? Fuuuuuuuck yoooooou.

Jeg klarer ikke bestemme meg hvem som hadde vært best, men det hadde vært tidenes film uansett.

7907314[/snapback]

hehe .. Fant du på disse quotes'ene selv? :!:

I så fall; :w00t::w00t:

Lenke til kommentar

Her er pensumfilmene vi har i år, på FILM1012 - Film: Teori og kultur:

PENSUMFILMER:

A Moment of Innocence, Mohsen Makhmalbaf,,1996

A Room at the Top, Jack Clayton, 1959

Aguirre – The Wrath of God, Werner Herzog, 1972

All That Heaven Allows, Douglas Sirk, 1955

Anna Karenina, Clarence Brown, 1935

Bladerunner, Ridley Scott, 1982

Chinatown, Roman Polanski, 1974

City Lights, Charlie Chaplin, 1931

Den enfoldige morderen, Hans Alfredson, 1982

Die Hard, John McTiernan, 1988

Fight Club, David Fincher, 1999

Hustruer, Anja Breien, 1975

Idiotene, Lars von Trier, 1998

Jeanne d´Arc, Carl Dreyer, 1928

Kampen om tungtvannet, Dreville/Vibe-Müller, 1948

Lerker på en tråd, Jirí Menzel, 1969

My Darling Clementine, John Ford, 1946

Nashville, Robert Altman, 1975

Piano, Jane Campion, 1993

Sanger fra andre etasje, Roy Andersson, 2000

Scarface, Howard Hawks, 1932

The General, Buster Keaton, 1927

The Man who Shot Liberty Valance, John Ford, 1962

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...