Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Shia LaBeouf og Zaf Efron må forbys. Tenk om Shia hadde spilt sammen med Zac i HMZSK eller hva dere kalte dritten. Den fysiske materien hadde implodert og ville resultert i en kjemisk reaksjon som ville ødelagt hele universet.

Kanskje det er det som vil skje i

?

Jo om man skal være semantisk. Same shit, different wrapping.

Nein. En forstavelse er litt annerledes. Prefikset er det samme, men suffikset kan ha uendelige varianter. Forslag til suffikser: -cuetzan, -arion, -uru, -aret, -quedam, -arga.

Det er fortsatt same shit, different wrapping i den kontekst jeg snakket om (som forsvant når du klippet vekk deler sitatet og dermed endret meningen med det jeg skrev. Fysjda). Enten det er forkortelser, forstavelser, anagram eller hva det nå er så antar jeg at det ikke er ønsket av deg og andre, fordi det ikke alltid er lett å vite hva man snakker om når man ikke skriver navnet på en film. Ergo same shit, different wrapping. :)

Lenke til kommentar

The Wizard of Oz var jo en skikkelig søt film, har faktisk ikke sett filmen før nå.

Men når det kommer til Gone With The Wind, er det noen her som har sett den? Er den treg? Er ikke mange dager jeg føler for å sette på et 4-timers drama med den amerikanske borgerkrigen som bakteppe... Hvordan opplevde dere filmen, evt hva synes dere her som har sett den?

Max Manus i kveld, så får vi sett norsk storproduksjon også.

Lenke til kommentar

Ingen grunn til å være skeptisk. Return to Oz er en av de bedre oppfølgerne som er laget (spesial effekter av Jim Henson og gode greier). Kanskje ikke like søt som den første (filmen starter med at man truer Dorothy med elektrosjokk terapi).

Endret av Mastema
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...