Tharos. Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Det har blitt laget en god del med Charlie Chan-filmer også. Jeg satt i ca. 15 sekunder og lurte på hvordan Jackie Chan hadde klart å lage filmer på 20-tallet. Hukommelsen er ikke som den en gang aldri har vært... Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg satt i ca. 15 sekunder og lurte på hvordan Jackie Chan hadde klart å lage filmer på 20-tallet. Hukommelsen er ikke som den en gang aldri har vært... Jeg vurderte å skrive at filmer, hvorav eneste fellestrekk var samme skuespiller, ikke var en filmserie. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Shia LaBeouf og Zaf Efron må forbys. Tenk om Shia hadde spilt sammen med Zac i HMZSK eller hva dere kalte dritten. Den fysiske materien hadde implodert og ville resultert i en kjemisk reaksjon som ville ødelagt hele universet. Kanskje det er det som vil skje i ? Jo om man skal være semantisk. Same shit, different wrapping. Nein. En forstavelse er litt annerledes. Prefikset er det samme, men suffikset kan ha uendelige varianter. Forslag til suffikser: -cuetzan, -arion, -uru, -aret, -quedam, -arga. Det er fortsatt same shit, different wrapping i den kontekst jeg snakket om (som forsvant når du klippet vekk deler sitatet og dermed endret meningen med det jeg skrev. Fysjda). Enten det er forkortelser, forstavelser, anagram eller hva det nå er så antar jeg at det ikke er ønsket av deg og andre, fordi det ikke alltid er lett å vite hva man snakker om når man ikke skriver navnet på en film. Ergo same shit, different wrapping. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 The Wizard of Oz var jo en skikkelig søt film, har faktisk ikke sett filmen før nå. Men når det kommer til Gone With The Wind, er det noen her som har sett den? Er den treg? Er ikke mange dager jeg føler for å sette på et 4-timers drama med den amerikanske borgerkrigen som bakteppe... Hvordan opplevde dere filmen, evt hva synes dere her som har sett den? Max Manus i kveld, så får vi sett norsk storproduksjon også. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Gleder meg til å høre hva du synes om den Xtra. Max Manus er en norsk film jeg faktisk har stor tro på. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ahahah..Så akkurat en liten snutt på Disney Channel der Vanessa Hudgens og Zac Efron ønsket seerne god jul og godt nyttår. Tenkte litt på Cun da. Også la de seg sikkert foran peisen og griseknulla etterpå. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ahahah..Så akkurat en liten snutt på Disney Channel der Vanessa Hudgens og Zac Efron ønsket seerne god jul og godt nyttår. Tenkte litt på Cun da. Også la de seg sikkert foran peisen og griseknulla etterpå. Hehe, Disney Channel har mye bra. Var det dubba og eller? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Neida, de hilste til alle sammen på godt gammel amerikansk vis med eplekjekke smil og fireplace i bakgrunnen. Endret 19. desember 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 The Wizard of Oz var jo en skikkelig søt film, har faktisk ikke sett filmen før nå. Ikke glem å få med deg oppfølgeren. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Oppfølger? Return to Oz, verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Oppfølger? Return to Oz, verdt å sjekke ut. Nåja... Så den før sommerferien, og den er absolutt ikke et must (selv om den første faller i smak). Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Veldig skeptisk, lage en oppfølger 46 år senere? Helt andre folk osv, nei, tror ikke jeg vil se den der, gitt. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Ingen grunn til å være skeptisk. Return to Oz er en av de bedre oppfølgerne som er laget (spesial effekter av Jim Henson og gode greier). Kanskje ikke like søt som den første (filmen starter med at man truer Dorothy med elektrosjokk terapi). Endret 20. desember 2008 av Mastema Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Spesialeffekter kan jeg ikke si er nok til å friste meg.. Vi får se. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Kan det at det er en god film (uavhengig av spesialeffekter) friste deg? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg holder meg skeptisk inntil flere får si sin mening.. Lenke til kommentar
blured Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Et spørsmål: Var det noen som skrev en annmeldelse av Cinemania (eventuelt bare om den) her? Jeg sjekket ut den filmen pga jeg leste om den, men jeg finner ikke omtalen om den igjen... Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Vet ikke om dette er rette tråd, men Big Fish går på TV3 i dag klokken 21:30. Hvis noen orker reklamepausene da. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=12641844 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå