Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Evt følge med på hva samtale emne er, samt sette 1+1 sammen.

Ehh, jeg kan ikke se McGinleys navn annet enn det CypheroN skrev. Kan ikke du bare være litt mer vennlig og ikke skrive uforståelige forkortelser (på et navn som ikke engang er nevnt i sin helhet i forkant!)?

Og hva har vi lært av dette? Slutt med de patetiske forkortelsene deres. Prøv å vis litt hensyn, i alle fall.

..vi må huske at dette er et forkortelsesfobi-vennlig forum.

Ja, fjortis-sms-taktene gjør seg gjeldende her også. Skrekkelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Er enig med cun. Ergo vi vinner.

Jeg mener Charlie Sheen var mer kjent før. Men det tror jeg han - som verdens best betalte tv-skuespiller - driter i. Nå har ikke jeg sett mye av Sutherland, men av det lille jeg har sett så foretrekker jeg Sheen. Kanskje fordi han spilte i verdens beste krigsfilm.

I Silent Bob Speaks skriver Kevin Smith om når de nesten (vet egentlig ikke hvor nær de var) fikk signet Sheen for å spille i Jay and Silent Bob Strike Back (eller JSBSB for mange av dere). Det tror jeg ikke hadde gagnet karrieren hans.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Med "mer kjent", menes det at det var flere som visste hvem Charlie Sheen var enn hvis man spurte en lik gruppe i dag? Eller snakker vi at Bruce Willis er mer kjent enn Paris Hilton fordi Bruce'rn er en større stjerne? Kanskje jeg ikke har særlig kontakt med folk som ikke vet sånt, men jeg føler at enkelte navn kan alle - blant de Charlie Sheen.

Lenke til kommentar

Charlie Sheen var på 80 og tidlig 90-tall en stjerne som ble nevnt på linje med Tom Cruise m.fl. på den tiden (jeg er gammel nok til å huske det). Han var den nye stjernen og han ble nevnt titt og ofte grunnet sine filmer. Nå er han en avdanket filmstjerne som livnærer seg på tv-skjermen. En som forsvant fra det store lerretet. På samme måte som med John Travolta forsvant i en lengre periode før Tarantino hentet han tilbake fra graven, eller hvordan Patrick Swayze var på alles lepper. Det var en kjerne med unge skuespillere på 90-tallet, flere av dem i den berømte Brat Pack, hvor den eneste som virkelig ble en gigant nok var Tom Hanks (av de elsdste) til Tom Cruise og Brad Pitt. Det var vel en grunn til at Brat Pack folkene ikke klarte seg så godt i lengden selv om alle er smått som legender å regne. Grunnet hva de gjorde tidligere.

Men det er selvfølgelig herlig når noen blir "comeback kid". Som med Downey Jr. og Travolta. :)

Lenke til kommentar
Threads er kanskje den skumleste, mest dystre og pessimistiske filmen jeg noensinne har sett. Dessverre er den veldig realistisk, det var nok det som gjorde den så skummel. Faktisk så snek faktisk scenariet til filmen seg inn i drømmene mine i natt, tror ikke det har skjedd etter jeg har sett en film siden jeg var under 10 år gammel.
Lenke til kommentar

Da er det påtide at jeg kjøper filmer igjen. Og er fortsatt ute etter surrealistiske filmer. Eller filmer med god stemning osv. Noen anbefalninger? Filmene må være inne på lager på amazon.co.uk. Må ikke være skjente filmer, Franske filmer er også noe av det jeg liker...

Anbefalninger takk!

Lenke til kommentar
Da er det påtide at jeg kjøper filmer igjen. Og er fortsatt ute etter surrealistiske filmer. Eller filmer med god stemning osv. Noen anbefalninger? Filmene må være inne på lager på amazon.co.uk. Må ikke være skjente filmer, Franske filmer er også noe av det jeg liker...

Anbefalninger takk!

Regner med du har sett den, men hvis ikke.

Lenke til kommentar

Anbefalninger takk!

Regner med du har sett den, men hvis ikke.

Den både har jeg og har sett. Kom med fler!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...