Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kiefer og Charlie har aldri vært så kjent som de er nå, men TV er langt ifra like prestisjefylt som kinofilm. Charlie Sheen har derimot fått to show i syndication (Two and a Half/Spin City), så han kommer til å få sjekker i posten resten av livet. Ikke det en skuespiller som Daniel Day-Lewis ville foretrukket, men det slår det meste annet av arbeid. ^^

Lenke til kommentar

De ble ikke satset på av Hollywood. Risikoen var for stor. Begge la grunnlaget for å være gigantiske filmstjerner med sitt arbeid på 80-tallet. De fant dopen og lot den styre livet deres, 90-tallet spesielt ødela mye. De søker også mot tv-serier fordi det for dem er lettere å holde seg nykter med en "daglig jobb". Downey Jr. uttalte at han spilte så mye crap og i så mye dårlig fordi han trengte pengene, dopen er ikke akkurat billig. De ville 20 og 30-årene ødela uendelig mye og det er først når haugevis med avrusningsforsøk er blitt vellykket at Downey Jr. i år begynner å få skikk på karrieren. I en alder av rundt 43 år. Alle har visst om hans kvaliteter og ventet på det, men han har vært opptatt med en annen kamp imens.

Sutherland sliter fortsatt til tider. Derfor han er i en tv-serie og leverer prestasjoner der som få andre tv-skuespillere kan. Men han havner fortsatt oftere i avisene grunnet onanering på utesteder fremfor sine prestasjoner, for å sette det på spissen.

Charlie Sheen var forresten mer populær og kjent på 90-tallet vil jeg påstå. Det var hans filmroller, kombinert med at han var sønn av Martin, som gjorde han kjent og det er det han har ridd på siden når hans karriere på det store lerretet gikk til helvete. Dopen var ingen venn av de nevnte skuespillerne og kar ødelagt mye for dem.

Lenke til kommentar
Two and a Half Men er for meg en veldig morsom serie, og jeg må si jeg ikke helt klarte å ta rollen hans i Platoon helt seriøst.

Selvom jeg hadde enda større problemer å ta rollen til Dr. Cox seriøst..

Dr. Cox eide i Platoon da! Chicken deluxe! Two and a Half Men eier ja!

EDIT: Noen som så "The Killing" på tv i natt? Genial film

Endret av CharltonHeston89
Lenke til kommentar
Two and a Half Men er for meg en veldig morsom serie, og jeg må si jeg ikke helt klarte å ta rollen hans i Platoon helt seriøst.

Selvom jeg hadde enda større problemer å ta rollen til Dr. Cox seriøst..

Dr. Cox eide i Platoon da!

Jaja, men klarte ikke ta han helt seriøst etter for mye Scrubs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...