SirUstinov Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Klart det er det som er Montana - Men som sagt, det likte ikke jeg helt! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Scarface-historien er basert på mye, men Pacinos rolletolkning er direkte inspirert av meg. True story. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Scarface-historien er basert på mye, men Pacinos rolletolkning er direkte inspirert av meg. True story. Vet ikke om du referer til deg selv eller Dorian Gray her. Har du lyst å utdype hvis sistnevnte er tilfellet. Kan ikke si at jeg helt ser de store likhetene. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Meg selv, Stefan. Også inspirasjonen til Tyler Durden, Patrick Bateman, Chuck Bass og Barney Stinson. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Og Pee-Wee Herman Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Meg selv, Stefan. Også inspirasjonen til Tyler Durden, Patrick Bateman, Chuck Bass og Barney Stinson. Og Dwight Schrute Lenke til kommentar
Speik Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Men hvem er Troy Bolton inspirert av da? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Troy er litt meg, Pee-Wee er ikke meg i det hele tatt og Dwight er ca 50% meg. Jeg liker ikke Battlestar Gallactica, men jeg har alltid pepperspray i baklommen og er en volunteer sheriff's deputy. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Det eg tykkjer er kjipt er at dei skulle mjølka Scarface-franchisen med den Hannah Montana-serien. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) endelig! en The Crow remake.. eller en reinvention, for de som setter godvilja til. hehe, det var visst old news.. Endret 16. desember 2008 av toro2 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Det eg tykkjer er kjipt er at dei skulle mjølka Scarface-franchisen med den Hannah Montana-serien.Verre at de oppkalte en amerikansk delstat etter Tony. Frekt. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Det eg tykkjer er kjipt er at dei skulle mjølka Scarface-franchisen med den Hannah Montana-serien.Verre at de oppkalte en amerikansk delstat etter Tony. Frekt. Mmm... Frank Zappa dedikerte også sangen 'Montana' til Tony. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Noen som har sett Felon ?Var en kamerat som pusha på om at jeg måtte få sett den. Ble vedlig overrasket av den. Utrolig bra film! Utrolig bra er å overdrive spør du meg, men det var en annerledes og frisk måte å gjøre fengelsfilm på og for det skal den få poeng for. Nokså god film den her, selv gav jeg den vel en 6'er. (imdb) Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ga den en 6'er selv. Middelmådig film! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Noen som har sett Felon ?Var en kamerat som pusha på om at jeg måtte få sett den. Ble vedlig overrasket av den. Utrolig bra film! Utrolig bra er å overdrive spør du meg, men det var en annerledes og frisk måte å gjøre fengelsfilm på og for det skal den få poeng for. Nokså god film den her, selv gav jeg den vel en 6'er. (imdb) Overdrive faktisk. Selv synes jeg den gjør seg fortjent en 7.5/10 Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ga den en 6'er selv. Middelmådig film! Tørr jeg spørre hva som var så middelmådig med den? Sterke rolletolkninger, spesielt av Stephen Dorff og Val Kilmer. Ulikt fra de fleste andre fengselsfilmene så kommer en virkelig tett innpå hvordan hovedkarakteren må holde ut. Et friskt pust og en av de bedre fengselsfilmene spør du meg. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Kjedelig til tider, innesperret handling, Harold Perrineau. Likte bare ikke filmen så godt! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Det må du få lov til! Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Kjedelig til tider, innesperret handling, Harold Perrineau. Likte bare ikke filmen så godt! Nå har jeg ikke sett den, men man kan kanskje forvente at en fengselsfilm har en "innesperret" handling ? Endret 16. desember 2008 av Mojo Pin Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hva kalles den type skuespill der skuespilleren lever seg ordentlig inn i rollen før innspilling? F.eks Christian Bale i Maskinisten. Mener termen var et eller annet ord på m og "acting". Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå