Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du og dere andre anser Pachino som tidenes beste skuespiller?

7905975[/snapback]

Jeg har andre favoritter, men jeg kommer ikke på noen som er dyktigere eller som har klart å spille så mange vidt forskjellige roller like overbevisende.

7906000[/snapback]

Så sant så sant. Pachino er iallfall blandt de beste.

Lenke til kommentar

7905975[/snapback]

Jack Nicholson. Kan spille så bra at jeg misliker han :wee:

Men umulig å finne sin ene favoritt. Har mange. Jim Carrey er vel den eneste som klarer å overspille og få det til å funke.

Lenke til kommentar

7905975[/snapback]

Jack Nicholson. Kan spille så bra at jeg misliker han :wee:

Men umulig å finne sin ene favoritt. Har mange. Jim Carrey er vel den eneste som klarer å overspille og få det til å funke.

7906077[/snapback]

Digger Jim Carrey også. Herregud så morsom han er i filmer som Ace Ventura, Bruce Almighty, Me Myself & Irene og Liar Liar.

Lenke til kommentar
Hallo!? School of Rock?! Black er jo fantastisk i den. Og selv om han ikke er like god i resten av filmene sine, så er ikke han hovedgrunnen for hvorfor de filmene slet.

7906091[/snapback]

Det er ikke filmene vi klager på, det er fyren. Det er forskjell på roller skrevet for ham (slaskete rock'n'roll-entusiast, gitarist i bandet Tenacious D) og seriøse roller som kunne gått til seriøse skuespillere.

Lenke til kommentar

Hvis vi ser bortifra King Kong har jeg så og si likt Jack Black i absolutt alt han har gjort. Eneste jeg ikke kan uttale meg om er den (nye) romantiske komedien jeg så plakat av på kinoen for ikke så lenge siden. The Holiday eller noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...