Dorian Gray Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Og fremdeles vært bedre enn Black i rollen. 7905892[/snapback] Det er da selvsagt, jeg er bedre enn Pacino. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Du og dere andre anser Pachino som tidenes beste skuespiller? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Og fremdeles vært bedre enn Black i rollen. 7905892[/snapback] Det er da selvsagt, jeg er bedre enn Pacino. 7905958[/snapback] jeg ville likt å sett ditt take on Tony Montana. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Du og dere andre anser Pachino som tidenes beste skuespiller? 7905975[/snapback] Jeg har andre favoritter, men jeg kommer ikke på noen som er dyktigere eller som har klart å spille så mange vidt forskjellige roller like overbevisende. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Du og dere andre anser Pachino som tidenes beste skuespiller? 7905975[/snapback] Jeg har andre favoritter, men jeg kommer ikke på noen som er dyktigere eller som har klart å spille så mange vidt forskjellige roller like overbevisende. 7906000[/snapback] Så sant så sant. Pachino er iallfall blandt de beste. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Du og dere andre anser Pachino som tidenes beste skuespiller? 7905975[/snapback] Jack Nicholson. Kan spille så bra at jeg misliker han Men umulig å finne sin ene favoritt. Har mange. Jim Carrey er vel den eneste som klarer å overspille og få det til å funke. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hallo!? School of Rock?! Black er jo fantastisk i den. Og selv om han ikke er like god i resten av filmene sine, så er ikke han hovedgrunnen for hvorfor de filmene slet. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Du og dere andre anser Pachino som tidenes beste skuespiller? 7905975[/snapback] Jack Nicholson. Kan spille så bra at jeg misliker han Men umulig å finne sin ene favoritt. Har mange. Jim Carrey er vel den eneste som klarer å overspille og få det til å funke. 7906077[/snapback] Digger Jim Carrey også. Herregud så morsom han er i filmer som Ace Ventura, Bruce Almighty, Me Myself & Irene og Liar Liar. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Om jeg lever til jeg blir 100 så er det Jim Carrey sin feil. Ingen person har vel fått meg til å le mer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 En god latter forlenger livet ja. Får se om det stemmer for deg Dotten Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hallo!? School of Rock?! Black er jo fantastisk i den. Og selv om han ikke er like god i resten av filmene sine, så er ikke han hovedgrunnen for hvorfor de filmene slet. 7906091[/snapback] Det er ikke filmene vi klager på, det er fyren. Det er forskjell på roller skrevet for ham (slaskete rock'n'roll-entusiast, gitarist i bandet Tenacious D) og seriøse roller som kunne gått til seriøse skuespillere. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hvis vi ser bortifra King Kong har jeg så og si likt Jack Black i absolutt alt han har gjort. Eneste jeg ikke kan uttale meg om er den (nye) romantiske komedien jeg så plakat av på kinoen for ikke så lenge siden. The Holiday eller noe? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Er det noen som faktisk likte Nacho Libre? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg ga den en firer i sin tid (mens The Departed fikk fire minus). Grei nok, den. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Om jeg lever til jeg blir 100 så er det Jim Carrey sin feil. Ingen person har vel fått meg til å le mer. 7906148[/snapback] Eneste som kanskje ha fått meg til å le like mye må være David Zucker, men da selvsagt ikke på samme måte. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Er det noen som faktisk likte Nacho Libre? 7906296[/snapback] Nacho libre er en klar 8/10 for min del. Mest fordi jeg liker Jack Black svært godt. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Så Nacho Libre på flyturen til Afrika i september. Den var faktisk så dårlig at jeg fikk vondt i meg... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Så Nacho Libre på flyturen til Afrika i september. Den var faktisk så dårlig at jeg fikk vondt i meg... 7906708[/snapback] Flott utrykk det derre "Hver sin smak" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 *Binde Fidel_Castro fast i en stol med store høyttalere, og sette på Tenacious D-filmen på repeat* Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Det skal sies at jeg har Tenacious D-serien på DVD, og den synes jeg er ganske bra, men Nacho Libre var bare helt ufattelig dårlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå