Onyx Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Må nok få med meg Terminal, enten det er et tap eller ikke. Har også lyst til å sette i gang en filmjournal for å få litt kontrol over filmer jeg har sett. Mulighetene er mange hva angår organisering; liste etter sjanger, skuespiller, utgivelsesår etc. Endret 14. desember 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Finnes et program for slike ting, men husker ikke hva det heter i farta! Er genialt, laster ned covere når du legger inn ny film i biblioteket Hva syns folk om Righteous Kill forresten? Jeg nøt den og ble overrasket over slutten! Lenke til kommentar
Montag Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Det er altså ikke noe stort tap over å ikke få sett Terminal. Ikke noe tap overhodet. Makan til søplete Hollywoodfilm skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Hva syns folk om Righteous Kill forresten? Jeg nøt den og ble overrasket over slutten! Hvordan i all verden kunne du også bli overrasket over slutten? Vi skjønner jo allerede i starten, når godeste DeNiro innrømmer at han står bak drapene, at det ikke kommer til å bli så enkelt. Tidlig i filmen blir jo også fyren mistenkt, og alle som har sett en krim eller to veit jo at morderen aldri er den første som blir satt under lupen. Seinere, når vi får se flashbacks fra drapene, så ser vi jo aldri ansiktet til morderen, derfor forsterker det jo bare at det umulig kan være han. Dessuten, hva i all verden gjorde en så stor skuespiller som Pacino i filmen hvis han ikke hadde en spesiell rolle? Nei, jeg synes det hele ble latterlig forutsigbart. Ellers synes jeg Righteous Kill var middelmådig. Heldigvis langtifra så elendig som enkelte skulle ha det til, så jeg ble vel faktisk positivt overrasket egentlig. Endret 14. desember 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Synd å se Pacino kaster seg inn i slike middelmådige filmer som RK, 88 Minutes og Simone. Reminisce om duoen fra Heat. Endret 14. desember 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Mr. Stallone called Harry this morning to reveal more details about his mercenaries-vs-dictator action extravaganza THE EXPENDABLES. He told Harry that UFC Heavyweight Champion Randy Couture (website HERE) has been added to the movie's cast, joining the already announced Jason Statham, Jet Li, and Dolph Lundgren. Sly's hoping he'll be able to give Couture an excellent boost towards big screen action stardom. Forrest Whittaker has also been cast in the film, which rolls this March in Brazil. Oh, and look for Jet Li to fight Dolph Lundgren in THE EXPENDABLES. If that's not a plunge into Geeky bad-assity, I don't know what is. I loved the most recent RAMBO - can't wait to see how EXPENDABLES shakes out. http://www.aintitcool.com/node/39441 Mangler bare Van Damme, Governator og Sly selv ^^ Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 The Expendables kommer til å bli for fet. overload liksom. vet ikke om hjertet mitt tåler en slik påkjenning! men er det ikke bekreftet at Sly skal spille i den? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) The Expendables kommer til å bli for fet. overload liksom. vet ikke om hjertet mitt tåler en slik påkjenning! men er det ikke bekreftet at Sly skal spille i den? Sly skal spille i den ja, og regissere og skrive den. Whitaker skal kanskje spille diktator igjen? Han har jo spilt soldat før, så det kan godt hende han er med i gjengen også. Han minner meg litt om en type i Predator, så kanskje det er derfor jeg synes han passer i rolle som leiesoldat også. EDIT: This guy. Endret 15. desember 2008 av Thrusthamster Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det er altså ikke noe stort tap over å ikke få sett Terminal. Ikke noe tap overhodet. Makan til søplete Hollywoodfilm skal du lete lenge etter. søppel.. den må du forklare litt mer. Holder ikke med roboteksplosjon forklaringer nå! Lenke til kommentar
Montag Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Det er altså ikke noe stort tap over å ikke få sett Terminal. Ikke noe tap overhodet. Makan til søplete Hollywoodfilm skal du lete lenge etter. søppel.. den må du forklare litt mer. Holder ikke med roboteksplosjon forklaringer nå! Vel, filmen kan sammenlignes med - for å sitere en minneverdig anmeldelse - det å stå under en foss av spy, for kun å bli sluppet ut for å trekke frisk luft en gang i blant. Filmen er for det første lite troverdig. Greit nok at den er basert på en sann historie, men Spielberg har jammen strukket seg langt fra faktiske forhold. I virkeligheten var det en mentalt ubalansert, isolert iraner som levde en ganske så anonym tilværelse på Paris sin Charles de Gaulle flyplass. For Spielberg ville nok dette blitt for skittent, ekkelt og trivielt. I stedet faller han - i beste amerikanske tradisjon - for fristelsen til å gjøre sin elskelige hovedfigur til helt (på en lite troverdig måte). Videre ville en amerikansk flyplass post- 9/11 (med sine skjerpede sikkerhetskrav) ALDRI tilllatt en løsgjenger som Hanks sin rollefigur å bo der. Det er også merkelig at Victor - bosatt i den internasjonale loungen på en av verdens travleste flyplasser - ikke skulle kunne treffe på noen av sitt eget lands borgere og derigjennom gjøre seg forstått. Rollefigurene er komplett uengasjerende, for ikke å snakke om fraværende personkjemi mellom Hanks og Zeta Jones. (Tom Hanks gjør en kjedelig og intetsigende Forrest Gump reprise, Zeta Jones gjør en meget forglemmelig og hul rolle som burde vært utelatt og sist - men ikke minst - Stanley Tucci, som gjør en lite overbevisende rolle som makthungrig byråkrat hvis eneste formål med tilværelsen ser ut for å være å gjøre Victors liv surt.) Denne overlange, komplett forutsigbare filmen er simpelthen overflatisk, sentimentalt kliss. Bare det å skulle skrive disse linjene føles surt; det er ille nok å ha kastet bort tid på å se dette underutvikla mølet, som må rangeres blant Spielbergs aller dårligste. Endret 15. desember 2008 av Montag Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Heldigvis trenger ikke alt være preget av realismejag. The Terminal er en fin chick-flick og koselig familiefilm. Det er få som ser på film med en slik kynisme vil jeg tro, så den vil nok falle i smak for mange. Den ga meg og madammen en koselig filmkveld og da kan jeg ikke klage. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (Mindflesh)Absolutt verdt en titt om du har sansen for atmosfærefylt, psykologisk bodyhorror ala tidlig Cronenberg. Blir spennende å se hva denne karen kommer opp med senere. Har den ferdig streama. Er det en måte å få fullscreen på? Dobbeltklikking, rightclicking fungerer ikke. Quicktime er noe dritt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Haha, det første avsnittet er kanskje den kjipeste grunnen til å trekke ned en film. Det andre avsnittet er selvfølgelig din egen mening og den er jo grei, men jeg tror problemet ditt med filmen ikke er at den er så dårlig, men at den er så middels. Det er jo det som virkelig skaper forakt blant din type, en film som ikke prøver å bryte en eneste konvensjon. Denne filmen er laget for sentimentale mennesker som liker å se en helt lykkes uten at noe sprenges, og det får den til på en svært god måte. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) (Mindflesh)Absolutt verdt en titt om du har sansen for atmosfærefylt, psykologisk bodyhorror ala tidlig Cronenberg. Blir spennende å se hva denne karen kommer opp med senere. Har den ferdig streama. Er det en måte å få fullscreen på? Dobbeltklikking, rightclicking fungerer ikke. Quicktime er noe dritt. Funker utmerket i VLC Player. Endret 15. desember 2008 av Montag Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hvordan er PI i forhold til The Fountain og Requem for a Dream? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hvordan er PI i forhold til The Fountain og Requem for a Dream? Ganske god, men et godt stykke unna Fountain og Rekviem. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hvordan er PI i forhold til The Fountain og Requem for a Dream? Mye billigere, men sammen med La Haine og Clerks. (også i svart/hvitt^^) så er dette den hellige treenigheten av DIY-film. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Hvordan er PI i forhold til The Fountain og Requem for a Dream? Ganske god, men et godt stykke unna Fountain og Rekviem. Ok, får vel ta en titt da. Edit: DIY-film? Endret 15. desember 2008 av Lawliet Lenke til kommentar
peryy Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Så nettopp trailer til den nye Terminator filmen. http://www.dagbladet.no/2008/12/15/kultur/...r/film/4048062/ Da uten gode gamle Arnold i kjent robotstil. Tydeligvis skal de lage en trilogy med Christian Bale i hovedrollen. Hvordan tror dere den "nye" terminator trilogien kommer til å bli? Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Se etter 1:19, så ikke helt bra ut når de hodeskallene ble knust. Ellers så det ut som en spennende film, håper den blir bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå