Mojo Pin Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 I dag er absolutt siste sjanse å få med seg gratisvisningen av Mindflesh. Se denne Cronenberginspirerte filmen HER Noe å anbefale eller? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Ganske bra Wolverine-trailer som lakk ut forresten, men ser ut til at WB ikke helt likte det og har fått den fjernet fra Youtube. Å nei da. HER er den. Er Hugh Jackman den kuleste fyren som opererer i Hollywood for tida eller? Hva er egentlig manuset basert på? Har liksom aldri helt blitt klok på hva som finnes der ute av materiale som utleverer Wolverine. Origins-serien synes jeg aldri ble det helt store. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Wolverine_(comics) ? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) I dag er absolutt siste sjanse å få med seg gratisvisningen av Mindflesh. Se denne Cronenberginspirerte filmen HER Noe å anbefale eller? Absolutt verdt en titt om du har sansen for atmosfærefylt, psykologisk bodyhorror ala tidlig Cronenberg. Blir spennende å se hva denne karen kommer opp med senere. Endret 14. desember 2008 av Montag Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Max Manus bak kulissene på tv 2 nå. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 whæ! hvilken Tom Hanks film skal jeg se på tv? The Terminal eller The Da Vinci Code?? greier ikke bestemme meg. ikke noe mesterverk noen av dem, men gode nok.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 The Terminal er en skikkelig godfilm. Jeg har sett begge før, så det blir The Da Vinci-Code sammen med mamma i kveld. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 The Terminal, helt klart. Go, go! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Ingen snakk om "Twilight - Evighetens kyss" her? Årets jentefilm ved siden av Mamma Mia imponerte ikke noe særlig. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Begge to er helt middelmådige, men The Terminal er litt mindre middelmådig. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Wolverine_(comics) ? Den er basert på Wikipedia-artikkelen? Hva er det du mener? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Begge to er helt middelmådige, men The Terminal er litt mindre middelmådig. Som i litt bedre, eller litt dårligere? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 The Terminal er lang langt bedre Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 The Terminal it is. grunn: jeg husker den ikke. Da Vinci Code vet jeg er dårlig. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 The Da Vinci Code er kjedelig! Lenke til kommentar
athorb Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Begge to er helt middelmådige, men The Terminal er litt mindre middelmådig. Som i litt bedre, eller litt dårligere? Som i litt bedre. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Enig athorb, men The Terminal er litt bedre enn som så Slik: The Da Vinci Code: 4 / 10 The Terminal: 7 / 10 Endret 14. desember 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 The Terminal er da kjempekoselig. The Da Vinci Code prøver og feiler, mens The Terminal bare er en søt romantisk komedie som funker veldig fint på en søndagskveld. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jobba i den lokale videosjappa samme året da Lost in Translation og The Terminal kom ut på DVD. Fikk aldri lånt med meg The Terminal hjem, noe jeg angrer bittelitt på da den passer smaken min etter det lille jeg har sett av filmen. Det må jeg få gjort noe med. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Jobba i den lokale videosjappa samme året da Lost in Translation og The Terminal kom ut på DVD. Fikk aldri lånt med meg The Terminal hjem, noe jeg angrer bittelitt på da den passer smaken min etter det lille jeg har sett av filmen. Det må jeg få gjort noe med. Det eneste de har til felles er samme utgivelsesår og at det er to ukjente som møter hverandre. Utover det ser jeg ingen likheter kvalitetsmessig. Det er altså ikke noe stort tap over å ikke få sett Terminal. Endret 14. desember 2008 av tjalla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå