CypheroN Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg har bare sett FC en gang, trenger også et gjensyn snarest, for å se om den holder seg på 9eren jeg har gitt den. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Det geniale med FC er at den ikke står og faller på twisten/slutten alene, det er så utrolig mye mer. Man kan se den mange ganger og fortsatt finne nye momenter. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg digger Persona-referansen(e) Genitals. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Det geniale med FC er at den ikke står og faller på twisten/slutten alene, det er så utrolig mye mer. Man kan se den mange ganger og fortsatt finne nye momenter. Har sett den en gang og noen hadde allerede fortald meg twisten . Synes det ødela en del der og da, men det blir kanskje bedre med ett gjensyn? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Ikke se film med folk som forteller twists.. *Kremt Kontorstol* Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Så den alene, men noen hadde sagt det til meg en stund før jeg så den. Er umulig å glemme twister når du først har hørt de Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Gjensyn med LOTR ikveld/natt, extended editions! :!: Jeg og en vennine har hatt maraton før (gikk utrolig nok ganske bra med uvanlig lite "småprat under de kjekkeste scenene"), men da så vi kino-versonene, sååå... ) Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Gjensyn med LOTR ikveld/natt, extended editions! :!: Jeg og en vennine har hatt maraton før (gikk utrolig nok ganske bra med uvanlig lite "småprat under de kjekkeste scenene"), men da så vi kino-versonene, sååå... ) Lyst til å gjøre det selv, men alle 3 varer jo 12 timer tilsammen på extended ca. Må vel få tatt det en dag. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg kommer nok til å se LOTR flere ganger, men venter på at den skal bli gitt ut på BR. Nesten litt utrolig at den ikke har kommet ut enda. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 De ligger jo ute på nettet i x264 (720p) Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Paths of Glory på TV2 Filmkanalen 02:10 Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Som forøvrik er nummer 42 på IMDb's topp 250 liste! Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Skulle gjerne sett den, men skal opp klokka 08 i morgen tidlig, for å spille fotballkamp. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Er en god film. Ikke Kubricks beste, men den er verdt å få med seg for entusiastene. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Sitter og ser There will be blood, og lurer på en ting. Er brødrene Eli og Paul den samme personen? Vet at de spilles av 1 skuespiller, men er Paul bare oppspinn, og Eli den ordentlige? Litt vanskelig å forklare, blir forvirra selv Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 De er ikke samme person. De er brødre, spilles av samme person. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 OK takk. For Eli virka så sjuk der ved middagsbordet, så det kunne vært logisk at han led av schizofreni eller noe. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Lagde en slags opening credits/intro til en film jeg lager, hva synes folket? Se filmen hos Youtube 100 poeng til den som gjetter hvilken film musikken er fra. Hint: Den er en ganske ny fransk krigsfilm. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 De ligger jo ute på nettet i x264 (720p) For dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå