Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var en utrolig interessant historie, så vanskelig å få med seg alle avgjørende detaljer. Språket var ikke akkurat så lett å skjønne, så måtte ha tekst. Hadde kun engelsk tekst, så jeg som ikke er så god i engelsk fikk litt mer å tenke på. Men skjønte jo det meste, men regner med å oppdage en masse nye ting når jeg ser den på nytt.

Lenke til kommentar
WOW! Trailern til The Wrestler så fantastisk ut. Ble rett og slett rørt. At dem klinka til med en ny Springsteensang skader heller ikke. Dette ser ut som et comeback fra kalkunen The Fountain.

The Fountain har aldri vært et set-back for Aronofsky.

Jeg ser heller ikke relevansen i at filmen gjorde det dårlig på kino. Dette er en type film som tar igjen dette "tapet" på DVD-markedet.

Lenke til kommentar
Lyst til å se film jeg nå. Krigsfilm. Muligens WW2. Ikke noen som er produsert etter Das Boot. Finn noe til meg! Go Go Go!

Hehe, siden du spør så pent, vil jeg anbefale deg en sovjetisk sak - A zori zdes tikhie. Resyme: The film is set in Karelia (North-West of Russia, near Finland) in 1941 during WWII. In a beautiful and quiet wilderness far from the front-line there is an anti-aircraft artillery point, where corporal Vaskov is stationed with a group of five young women in training. Suddenly they are surrounded by 16 Nazi paratroopers, who have penetrated deep beyond the front-line. The five women have to stop the enemy in an unequal fight

Lenke til kommentar

Kellyes heroes har jeg sett for ikek så lenge siden.

The bridge over the river kwai har jeg rett og slett ikke

Lyst til å se film jeg nå. Krigsfilm. Muligens WW2. Ikke noen som er produsert etter Das Boot. Finn noe til meg! Go Go Go!

Hehe, siden du spør så pent, vil jeg anbefale deg en sovjetisk sak - A zori zdes tikhie. Resyme: The film is set in Karelia (North-West of Russia, near Finland) in 1941 during WWII. In a beautiful and quiet wilderness far from the front-line there is an anti-aircraft artillery point, where corporal Vaskov is stationed with a group of five young women in training. Suddenly they are surrounded by 16 Nazi paratroopers, who have penetrated deep beyond the front-line. The five women have to stop the enemy in an unequal fight

Den høres interresant ut. Den må sjekkes ut. Er den sånn at den er umulig å kjøpe over alt untatt et par lugubre steder?

Flere forslag til gammel krigsfilm jeg kan se i kveld? JEg har en helø del men gidder ikke ramse opp alt jeg har liksom.

Lenke til kommentar

Kellyes heroes har jeg sett for ikek så lenge siden.

The bridge over the river kwai har jeg rett og slett ikke

Den høres interresant ut. Den må sjekkes ut. Er den sånn at den er umulig å kjøpe over alt untatt et par lugubre steder?

Vel, er det ikke trygt å handle på AMAZON da? Ebay burde også kunne funke. Ellers vet jeg ikke hvilke butikker som har den pr i dag. Finfin film i alle fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...