Hr. Jenssen Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Har tenkt å begynne å se på Alien filmene. Noe å satse på? 7895619[/snapback] Visst faen! 7899640[/snapback] Hør hør. Aliens er best. James Cam vettu 7903001[/snapback] Aliens er best? Tuller du? Har du helt glemt en viss Billy 'sutre' Paxton? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Aliens er vitterlig best. Husker da jeg så den første gangen. Spenningen, frykten, actionen Herlig synergi. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 http://www.imdb.com/title/tt0799934/ Tidenes beste plot outline. <3 7902913[/snapback] Tidenes mest fantasifulle og kreative og herlige regissør, og Jack forbanna Black. Jeg sukker høylytt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Kan noen fortelle meg hva som har skjedd med Jack Black? Alle syter jo plutselig her. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Kom på en kul filmlåt etter svaret til Steffy i filmnerd-tråden. Footloose! Noen som "husker" den filmen? Jeg var ikke gammel nok til å se den da den kom ut, men det var en slags del av barndommen min. Endret 9. februar 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Footloose har gått en del ganger på TVNorge hvis jeg ikke husker feil, og jeg har sett den hver gang. John Lithgow som konservativ prest som hater dansing er grunn nok til å se den. ^^ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 For fans av Judd Apatow, geniet bak Freaks & Geeks, Undeclared og tidenes søteste, morsomste, beste komedie noensinne, The 40 Year Old Virgin, så kan jeg glede med en trailer for en ny film: Knocked Up Kjente Apatow-skuespillere som Seth Rogen, Paul Rudd, Jay Baruchel og selv Jonah Hill dukker opp, og jeg kan ikke ikke nekte for at jeg gleder meg. ^^ Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 http://www.imdb.com/title/tt0799934/ Tidenes beste plot outline. <3 7902913[/snapback] Hehe, er jo Gondry som står bak (Eternal Sunshine of the Spotless Mind ). Har sett et par meget bra filmer fra den kanten, så dette kan jo bli artig Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Kan noen fortelle meg hva som har skjedd med Jack Black? Alle syter jo plutselig her. 7903585[/snapback] Jack Black har gått fra og være en sidekick til hovedroller i filmer og det er vel omtrendt 75% mer enn det jeg tåler av Jack Black i løpet av 90-120 minutter... Edit: Så bare tenk hva jeg syntes om han i King Kong Endret 9. februar 2007 av Manx Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jack Black er topp.. Ikke diss han. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jack Black er forferdelig, han er grei i små doser av noen få minutter av gangen men som hovedrollen blir det alt for mye... Han er og vil alltid være en sidekick... Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Enig med Manx. Black er en liten energibunt man virkelig går lei om vises for mye i en film. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hvem fortalte Jack Black at han var en skuespiller? Jeg trodde vi alle, Jack Black inkludert, var klar over at han fungerer utmerket som "comic relief" i filmer som High Fidelity, men ellers er totalt ubrukelig? Han er som Ben Stiller, knallgod i cameoroller som Anchorman og i tv-serien Undeclared, men helt ubrukelig når det gjelder 90+ minutter (Zoolander, Meet the Parents, Dodgeball). Envy, en film med Black og Stiller i hovedrollene, feilet ikke uten grunn. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg kommer aldri til å forstå hvorfor Jackson ga han en så betydelig rolle i King Kong... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg kommer aldri til å forstå hvorfor Jackson ga han en så betydelig rolle i King Kong... 7905519[/snapback] Helt enig der.. Jack Black passet jo ikke akkurat til rollen som seriøs mann. Han er og blir en komiker! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg kommer aldri til å forstå hvorfor Jackson ga han en så betydelig rolle i King Kong... 7905519[/snapback] Både han og karakteren hans digger seg selv. Men han passer ikke allikevel. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg kommer aldri til å forstå hvorfor Jackson ga han en så betydelig rolle i King Kong... 7905519[/snapback] Både han og karakteren hans digger seg selv. 7905796[/snapback] Med den logikken kunne jeg fått rollen. ^^ Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg liker Jack Black. Kanskje ikke i King Kong, men fyren er jo ikke helt evneveik. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg kommer aldri til å forstå hvorfor Jackson ga han en så betydelig rolle i King Kong... 7905519[/snapback] Både han og karakteren hans digger seg selv. 7905796[/snapback] Med den logikken kunne jeg fått rollen. ^^ 7905828[/snapback] Og fremdeles vært bedre enn Black i rollen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 beste Jack Black rolen er jo i The jackal. deilig å se han få armen skutt av. Så den senen etter jeg hadde sett 3 timer med han i King Kong. fin paybak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå