athorb Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ja, er nok litt elsk/hat over den. Men jeg skal nå se den ferdig, så jeg har et bedømmelsesgrunnlag. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Noen somn sliter med sammenhengen mellom søvn og film? Jeg kan nesten aldri se film uten å sovne lenger. Trenger ikke være trøtt en gang. :/ Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Kommer vel litt an på filmen for meg. Ser jeg Batman med mye lyd skal det en del til før jeg sovner Men har hendt at jeg har sovnet til en film. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg skulle se Independece Day med lillebror på 10 nå. Begge to har gledet seg lenge til dette, og så sovner jeg etter 10 min og våkner av rulleteksten. Så mye for den filmkvelden. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Når jeg ser film liggende i senga, skal man ikke se bort ifra at jeg dupper av et stykke inn. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Jeg sovna flere ganger under Transformers på kino. Ikke fordi filmen var dårlig eller kjedelig, men fordi jeg var så satans trøtt etter første dagskift etter flere nattuker på rad. Også kom mamma og tante til oslo og jeg måtte dra og møte dem på formiddagen etter jobb når jeg pleier å dra hjem og sove. Og slapp jo aldri unna, de dro meg med på kino og jeg satt og halvsov i stolen hele filmen omtrent. Edit: Ser bare familien 2 ganger i året siden de bor nordpå. Endret 12. desember 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Noen somn sliter med sammenhengen mellom søvn og film? Jeg kan nesten aldri se film uten å sovne lenger. Trenger ikke være trøtt en gang. :/ Da ser du bare uengasjerende drit. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Noen somn sliter med sammenhengen mellom søvn og film? Jeg kan nesten aldri se film uten å sovne lenger. Trenger ikke være trøtt en gang. :/ Da ser du bare uengasjerende drit. Nei, det gjør jeg ikke. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg sovna flere ganger under Transformers på kino. Ikke fordi filmen var dårlig eller kjedelig, men fordi jeg var så satans trøtt etter første dagskift etter flere nattuker på rad. Også kom mamma og tante til oslo og jeg måtte dra og møte dem på formiddagen etter jobb når jeg pleier å dra hjem og sove. Og slapp jo aldri unna, de dro meg med på kino og jeg satt og halvsov i stolen hele filmen omtrent. Edit: Ser bare familien 2 ganger i året siden de bor nordpå. Jeg sov gjennom hele Wall-E på kino Det jeg så var veldig bra, men jeg hadde dessverre ikke sovet stort den helgen... Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Noen somn sliter med sammenhengen mellom søvn og film? Jeg kan nesten aldri se film uten å sovne lenger. Trenger ikke være trøtt en gang. :/ Da ser du bare uengasjerende drit. Independence Day er da ikke uengasjerende.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Denne er litt stygg, men også litt morsom: Uff.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Darren Aronofskys nye film The Wrestler (2008) er på vei. Jeg gleder meg! Apple.com - Trailers - The Wrestler Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Noen somn sliter med sammenhengen mellom søvn og film? Jeg kan nesten aldri se film uten å sovne lenger. Trenger ikke være trøtt en gang. :/ Da ser du bare uengasjerende drit. Nei, det gjør jeg ikke. Film-narkolepsi du da. Jaja. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg får ikke til å se traileren selvom jeg har Quicktime Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Quicktime er særdeles ekkel mot meg. Så brukes sjelden. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Så den på youtube nå isteden. Ble ikke imponert. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Det er fordi du er for ung til å ha opplevd WCW på RTL. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg derimot har det, og gleder meg SYKT. NWA White. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det er fordi du er for ung til å ha opplevd WCW på RTL. Men jeg har opplevd SFRTC på KFT da. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 My point exactly... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå