Montag Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det har blitt så mye høykvalitets film i det siste, så i dag følter jeg for å gå andre veien. Jeg er ikke på jakt etter noen eldre filmer og det skal heller ikke være fatalt dårlig. Mao. en nyere film som lander en plass rundt 5 i rating på IMDb. Den eneste jeg til nå har lagt til vurdering er Babylon A.D.. Noen som har noen andre forslag? Se The Mutant Chronicles (2008) - lett årets verste film! Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Femmer-ratinga på imdb er jo kanskje det kjipeste av alle ratinger. De er ofte verken gode eller så dårlige at de er verdt å se. Det er nøyaktig derfor disse filmene er så gode til å sette ting i perspektiv. En gang i blant er det så absolutt på sin plass å bli påminnet om hvor lite som skal til for at en film blir middelmådig. Gummo er strengt tatt ikke en slik film. Den har en elsk/hat-film med like store stridende leire. The Mutant Chronicles prøvde jeg å se for en måneds tid tilbake, men kom ikke lengre enn 10-15 min før jeg slo av. Bernard and Doris virker dog litt lovende. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 The Asylum slår til igjen Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Så nettopp Memento. Fantastisk film! Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Femmer-ratinga på imdb er jo kanskje det kjipeste av alle ratinger. De er ofte verken gode eller så dårlige at de er verdt å se. Det er nøyaktig derfor disse filmene er så gode til å sette ting i perspektiv. En gang i blant er det så absolutt på sin plass å bli påminnet om hvor lite som skal til for at en film blir middelmådig. Jeg skjønner ikke helt hvorfor du skulle ha noe behov for å sette ting i perspektiv, men den mest middelmådige filmen jeg har sett den siste måneden var The General's Daughter. Endret 12. desember 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 lett årets verste film! Han spurte om en middelmådig film, ikke den verste Lenke til kommentar
Montag Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 lett årets verste film! Han spurte om en middelmådig film, ikke den verste Vel, han ba om en film med rating rundt 5tallet @IMDB, og det fikk han. Selv mener jeg denne stiller nærmere tretallet - den var virkelig gyselig dårlig. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Sett The General i dag. Veldig god film fra tidlig på 1900-tallet. På skolen i dag så vi Kangaroo Jack, elendig film. Ble overrasket, da jeg plutselig så at Christopher Walken var med... Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 På skolen i dag så vi Kangaroo Jack, elendig film. Ble overrasket, da jeg plutselig så at Christopher Walken var med... Hvorfor det? Walken har spilt i utrolig mye søppel. Antall gode filmer han har vært med i kan trolig telles på en hånd. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hvorfor det? Walken har spilt i utrolig mye søppel. Antall gode filmer han har vært med i kan trolig telles på en hånd. Men da er disse filmene som er gode ikke bare litt gode heller, da Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Har bare sett han i gode filmer før tror jeg. Catch Me If You Can, Pulp Fiction blant annet. Bare jeg som synes han ligner på Steve Buscemi forresten? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Nistelrooy, da ser du The Deer Hunter. Hans beste rolle er der. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Eller enda bedre, Annie Hall. Nå har jeg, på andre forsøk, klart å fullføre en time av Speed Racer. Hvorfor skal dette slitsomme neonhelvetet være så langt? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Nistelrooy, da ser du The Deer Hunter. Hans beste rolle er der. Det kan ikke være noen tvil der gitt. Merker jeg blir utrolig glad av å se han i Catch Me If You Can og Hairspray også. Å trekke fram rollen hans i Annie Hall blir som å trekke fram Jorunn Kjellsby i Rovdyr, slik VG gjorde - helt koko! Endret 12. desember 2008 av tjalla Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Nå har jeg, på andre forsøk, klart å fullføre en time av Speed Racer. Hvorfor skal dette slitsomme neonhelvetet være så langt? Jeg tror du har blandet sammen himmel og helvete her. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 The Deer Hunter har jeg sett. Glemte den bare. Skal se Fabuleux destin d'Amélie Poulain, Le (2001) i dag hadde jeg tenkt. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Nå har jeg, på andre forsøk, klart å fullføre en time av Speed Racer. Hvorfor skal dette slitsomme neonhelvetet være så langt? Jeg tror du har blandet sammen himmel og helvete her. Hehe, jeg har merket meg at du er en av få som digger denne filmen. Litt usikker på hva du ser i den, men hvis den ikke tar en helomvending kan man nok vente seg en svoveldryppende anmeldelse her. Når jeg omsider orker å se den ferdig. Endret 12. desember 2008 av athorb Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Nå har jeg, på andre forsøk, klart å fullføre en time av Speed Racer. Hvorfor skal dette slitsomme neonhelvetet være så langt? At Andy og Larry Wachowski ville ha noe med dette og gjøre er for meg en gåte. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Så nettopp Memento. Fantastisk film! Åh, nok en påminnelse på at det er en film jeg må se! Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hehe, jeg har merket meg at du er en av få som digger denne filmen. Litt usikker på hva du ser i den, men hvis den ikke tar en helomvending kan man nok vente seg en svoveldryppende anmeldelse her. Når jeg omsider orker å se den ferdig. Det som gjør filmen så bra for min del er vel akkurat det samme som gir deg hodepine: Stilen. Foruten den har filmen faktisk svært lite å tilby. Liker du ikke første halvdelen tror jeg du godt kan spare deg for andre halvdel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå