Awesome X Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ralph Fiennes er også en mulighet da, en utrolig dyktig skuespiller. Generelt sett er holder han et svært godt nivå, men i likehet med mange andre av de store har han aldri noen helt fremragende roller. Hans perstrasjon i The Duchess var for all del ikke dårlig, men den var heller ikke fremragende. Selv stiller jeg meg høyst tvilende på at de velger noen andre enn Ledger. De ville arget på seg de gemene hop ved å gjøre så, og det tviler jeg sårt på at de ønsker. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Du har kanskje rett i at han ikke har hatt noen enorme prestasjoner, men jeg tror dette har mer med manus enn skuespilleren å gjøre. Om han får det riktige manuset tror jeg han kan gjøre en fantastisk rolle. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Fiennes er fantastisk i Schindler's List. Ekkel jævel. edit: Og du, Awsome X, det heter Awesome. Endret 12. desember 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg vil ikke påstå at det har vært mangel på gode manus i filmene han har spilt i. The Constant Gardener er t.eks. en film, og et manus msom gav ham akkurat denne muligheten. Det samme kan vel også sies om The English Patient (uten at jeg husker noe særlig fra filmen). Lenke til kommentar
athorb Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 dog jeg vil gjerne se bortifra Tropic Thunder-rollene, til tross for at de er bra spilt synes jeg ikke man skal sammenligne tåpelige, upretensiøse komedier og det jeg vil anse som skikkelige filmer. (Det skal nevnes at jeg har en sær inndeling i film, ettersom hvorvidt en film er bra må man se på forskjellige faktorer, og en underholdende film kan være bra i kraft av det osv.) Jeg mener nå at komedie er den aller vanskeligste sjangeren å beherske, så jeg ville ikke diskvalifisert slike filmer for ikke å være "skikkelige" (det begrepet må du nok forklare litt) uten videre. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg har et lite spørsmål rundt Dødelig Våpen-filmene. Er alle julefilmer, eller er det bare eneren? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg har et lite spørsmål rundt Dødelig Våpen-filmene. Er alle julefilmer, eller er det bare eneren? Bare den første så vidt jeg husker. Kan ikke si at jeg forbinder den første med jul heller. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Dødelig Våpen er faktisk litt julefilm. Enten at jeg har sett den ofte i jula, eller at det er fordi den har med jula å gjøre. Elsker den filmserien :---D Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Er vel også litt personlig om hva man synes er julefilm og ikke, Die Hard f. eks regner mange som julefilm, men det kan jeg ikke si at jeg gjør. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 It's A Wonderful Life! Da snakker vi julefilm. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Er vel også litt personlig om hva man synes er julefilm og ikke, Die Hard f. eks regner mange som julefilm, men det kan jeg ikke si at jeg gjør. Det avhenger helt klart hva man har vokst opp med. For meg har aldri Flåklypa vært en julefilm selv om jeg har sett den rundt 30-40 ganger hos bestemor i barndommen. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Får ikke helt julestemning av ørkenen i Lethal Weapon. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Generelt sett er holder han et svært godt nivå, men i likehet med mange andre av de store har han aldri noen helt fremragende roller. Hans perstrasjon i The Duchess var for all del ikke dårlig, men den var heller ikke fremragende Jeg vil definitivt kalle hans prestasjon i Schindlers Liste, som Cypheron påpeker, for fremdragende. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Generelt sett er holder han et svært godt nivå, men i likehet med mange andre av de store har han aldri noen helt fremragende roller. Hans perstrasjon i The Duchess var for all del ikke dårlig, men den var heller ikke fremragende Jeg vil definitivt kalle hans prestasjon i Schindlers Liste, som Cypheron påpeker, for fremdragende. Helt klart den beste rollen jeg har sett han i. Rollen han gjør i Quiz Show er også god. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Generelt sett er holder han et svært godt nivå, men i likehet med mange andre av de store har han aldri noen helt fremragende roller. Hans perstrasjon i The Duchess var for all del ikke dårlig, men den var heller ikke fremragende Jeg vil definitivt kalle hans prestasjon i Schindlers Liste, som Cypheron påpeker, for fremdragende. Han er så god at uten å ha sett han i andre filmer, får han en solid plass her. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det har blitt så mye høykvalitets film i det siste, så i dag følter jeg for å gå andre veien. Jeg er ikke på jakt etter noen eldre filmer og det skal heller ikke være fatalt dårlig. Mao. en nyere film som lander en plass rundt 5 i rating på IMDb. Den eneste jeg til nå har lagt til vurdering er Babylon A.D.. Noen som har noen andre forslag? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Femmer-ratinga på imdb er jo kanskje det kjipeste av alle ratinger. De er ofte verken gode eller så dårlige at de er verdt å se. Gummo ja. Browsa litt på biblioteket på skolen og dro like greit med meg den. Skal sees nå! Endret 12. desember 2008 av tjalla Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Hehehe, interessant utfordring. Hva er den mest gjennomsnittlige filmen jeg har sett i det siste? Bernhard og Doris (2007) edit: Passet jo bra med Fiennes-diskusjonen over her. Endret 12. desember 2008 av Solaar Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 En annen OK middelmålig film er Ashanti (1979). Ganske så middels ja, bokstavelig talt, se på ratinga.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå