InsertNumLock Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Golden Globe.. hvem bryr seg? Om du ikke bryr deg så er ikke denne rettet til deg.. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Neida, var ikke slemt ment, men synes Golden Globe er Oscar-light. Dessuten er det litt rart å dele opp nominasjonene i to såpass fastlåste kategorier som "Beste drama" og "Beste komedie/musikal". Endret 12. desember 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Neida, var ikke slemt ment, men synes Golden Globe er Oscar-light. Dessuten er det litt rart å dele opp nominasjonene i to såpass fastlåste kategorier som "Beste drama" og "Beste komedie/musikal". hehe, regnet ikke med at du mente det vondt heller. Er bare litt furten over nettopp det du sier. Vanvittig irriterende inndeling. Tropic Thunders Downey JR kan ikke måles med innsatsen til Heath Ledger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Golden Globe.. hvem bryr seg? Sikkert de som vinner Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Golden Globe.. hvem bryr seg? Sikkert de som vinner Jaha? Ved å snu seg i graven da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 nr1:De=flertall nr2:Det er ikke fastslått at Ledger vinner nr3:Hans kone og barn blir vel litt glade at Ledger blir anerkjent av sine kolleger. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Skal se Saw V i kveld. Har lave forventninger, så de store skadene får ikke skjedd. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Håper det ikke er lenge siden du så de andre. Det er ganske viktig å ha historie og karakterer fra de andre filmene klart. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg så et par minutter før jeg slo av. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg har det forholdsvis klart i minne. Har som sagt null forventninger, men føler liksom at den må ses. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg så et par minutter før jeg slo av. Ur first mistake Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Neh.. Btw; Best Animated Feature “Bolt” “Kung Fu Panda” “WALL-E” Is there any doubt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Nei, Kurt blir(eller er?) Grusom Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Den er ikke nominert ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Vinner likevell. (ikke at jeg har sett den,men skal se den på date på mandag) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Du har ikke sett den? Hvordan kan du da være så sikker på dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 I read tea-leaf's. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Den er jo norsk, Mimir. SÅKLART er den bra. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det blir nok Heath Ledger, og det faktum at han har gått bort, gjør vel at han får den! Har ikke sett noen av de andre filmene så kan egentlig ikke sammenligne! Ralph Fiennes er også en mulighet da, en utrolig dyktig skuespiller. For ikke å snakke om Hoffman, dog jeg vil gjerne se bortifra Tropic Thunder-rollene, til tross for at de er bra spilt synes jeg ikke man skal sammenligne tåpelige, upretensiøse komedier og det jeg vil anse som skikkelige filmer. (Det skal nevnes at jeg har en sær inndeling i film, ettersom hvorvidt en film er bra må man se på forskjellige faktorer, og en underholdende film kan være bra i kraft av det osv.) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) CypheroN: Har bare én ting å si til det. "Lønsj". Endret 12. desember 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå