Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Jeg synes et er infantilt å hakke på navnet til en regissør/produsent, det har ingenting med materialet å gjøre. Jeg kan si meg enig i at han bør holdes unna registolen, men herregud da, sitter du og irriterer over alle her sine nick og da?

Du får syns det er så infantilt som du bare vil, det bryr jeg meg katta om. Jeg syns det har mye med materialet å gjøre, da det viser en viss holdning, som Danielzu påpeker. Sitter du og irriterer deg over alle som måtte peke på ting du syns er irrelevant og, da?

Siden du har din rett til å hakke på hva du vil ved McG (noe jeg aldri har sagt at du ikke har, bare at jeg synes det er noget dumt) har jeg min rett til å si hva jeg synes om din hakking. ;)

Jeg irriterer meg forøvrig over mye rart, jeg er en irritert person. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en pappa som har Van Damme, Seagal og Chuck Norris som sine favoritter. Så vi har sett mye rart hjemme hos dem fra jeg var liten.

Der har du en far som har skjønt det, få kulturen inn hos de små så tidelig så mulig så de ikke blir sittende å se på svart/hvit filmer som det lukter mugg av...

Lenke til kommentar

Nesten hver gang jeg ser film med pappa sovner han. Han presterte til og med å sovne under The Matrix på Colosseum 1. Om vi ser en lett komedie, ler han så han nesten pisser på seg. Det er ganske morsomt for da er pappa like komisk som selve filmen. Han digger også James Bond, muligens fordi han har en oppfatning av at de er basert på faktiske hendelser.

Lenke til kommentar

Faren min er ganske kul på filmfronten, favorittene hans er Il buono, Il brutto, Il cattivo og The Deer Hunter, som begge er sterke 9ere hos meg. :wee:

Av en eller annen grunn synes han House MD er midt på treet, men jeg ser han får en tåre i kroken når de dødssyke pasientene i serien dør :p

Lenke til kommentar

Haha, morsom bestefar. Skulle ønske jeg hadde noen i familien jeg kan se filmer med. Jeg fikk beskjed om å fikse projektor og lerret i lillebroren min sin bursdag i dag (han blir 12 år). Han bestemte seg for American Pie: Band Camp. Må banke litt mer vett inn i han.

Lenke til kommentar

Best Performance by an Actor in a Supporting Role in a Motion Picture

Nominees:

Tom Cruise for Tropic Thunder (2008)

Robert Downey Jr. for Tropic Thunder (2008)

Ralph Fiennes for The Duchess (2008)

Philip Seymour Hoffman for Doubt (2008)

Heath Ledger for The Dark Knight (2008)

Seriøse kandidater han er satt opp mot...

Holder en knapp på de 10 minuttene Tom Cruise var med i Tropic Thunder jeg.

Fantastisk rolle......

Lenke til kommentar
Best Performance by an Actor in a Supporting Role in a Motion Picture

Nominees:

Tom Cruise for Tropic Thunder (2008)

Robert Downey Jr. for Tropic Thunder (2008)

Ralph Fiennes for The Duchess (2008)

Philip Seymour Hoffman for Doubt (2008)

Heath Ledger for The Dark Knight (2008)

Seriøse kandidater han er satt opp mot...

Holder en knapp på de 10 minuttene Tom Cruise var med i Tropic Thunder jeg.

Fantastisk rolle......

Hoffman kunne ikke vært en seriøs kandidat? Jeg har ikke sett Doubt, så jeg aner ikke.. Men jeg elsker han i Capote!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...