Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ja. Det er på en måte det som er litt av styrken til filmen også. Men jeg føler likevel jeg ble en smule skuffet da filmen var ferdig. Hadde håpet på en liten forklaring, eller i hvert fall et lite hint om hvorfor.

Det ble jeg også da jeg så filmen i sin tid, men seinere har jeg blitt langt mer fornøyd med slike åpne og mystiske slutter.

Lenke til kommentar

Det ble jeg også da jeg så filmen i sin tid, men seinere har jeg blitt langt mer fornøyd med slike åpne og mystiske slutter.

Egentlig jeg også. Det er nok bare et øyeblikks skuffelse som kommer over meg. Når jeg så tenker over filmen i ettertid synes jeg slutten fungerte helt glimrende.
Lenke til kommentar
Egentlig jeg også. Det er nok bare et øyeblikks skuffelse som kommer over meg. Når jeg så tenker over filmen i ettertid synes jeg slutten fungerte helt glimrende.

Hitchcock's egentlige plan for slutten var å filme en scene hvor hovedpersonene ankommer San Francisco og finner Golden Gate broen dekket med fugler. Det tror jeg kunne blitt ikoniske saker.

Lenke til kommentar

Funker ikke å se filmer med familien min heller. Spesielt ikke mamma. Hun skal alltid spørre om alt mulig rart som skjer i filmen. Om hun hadde fulgt med istedet for å formulere spørsmål hadde det ikke vært noe å stille spørsmål ved. Hun klarer ikke å vente i 5 minutter så filmen får forklart ting selv en gang.

Lenke til kommentar
1999 er gammelt ? Det er jo et av de beste årene innen film.. Vis han/henne American Beauty, Eyes Wide Shut o.l, Nistelrooy ;)

Nei, det gidder jeg ikke. Har prøvd med seriøse filmer før, blant annet There Will be Blood, No Country For Old Men, Brotherhood of War og lignende filmer, men det funker ikke. Det eneste som går å se med dem er komedier, ellers blir det for mye tull og snakking, og vanskelig å følge med på filmen.

Endret av Nistelrooy
Lenke til kommentar

Jeg har en pappa som har Van Damme, Seagal og Chuck Norris som sine favoritter. Så vi har sett mye rart hjemme hos dem fra jeg var liten.

Som pappa pleier å si: "Det e det HER som e saker. Detta e skikkelig karate ikke bare fortfilm"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...