CypheroN Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg lar også venner plukke. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg så Die Hard en gang i November med noen venner, det gikk greit, men når vi prøvde Gudfaren ble de helt hysteriske. Gawd. Dette gjelder ikke alle jeg har, men.. Her i gården er det kun amerikansk action på max 2 timer som er akseptabelt. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 De er femten/seksten. Bergman er mye tyngre enn Gudfaren. I den alderen er det litt mer tilgivelig. Det var egentlig poenget mitt det. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja. Det er på en måte det som er litt av styrken til filmen også. Men jeg føler likevel jeg ble en smule skuffet da filmen var ferdig. Hadde håpet på en liten forklaring, eller i hvert fall et lite hint om hvorfor. Det ble jeg også da jeg så filmen i sin tid, men seinere har jeg blitt langt mer fornøyd med slike åpne og mystiske slutter. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jadda. Ny avatar, Dotten-style. Kvalitetsfilm selvsagt -- ikke noe supermannjåss. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det ble jeg også da jeg så filmen i sin tid, men seinere har jeg blitt langt mer fornøyd med slike åpne og mystiske slutter. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Egentlig jeg også. Det er nok bare et øyeblikks skuffelse som kommer over meg. Når jeg så tenker over filmen i ettertid synes jeg slutten fungerte helt glimrende. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 For noen dager siden så jeg en film med familien for første gang på over et år, tror jeg. Så på Hancock, og når twisten kommer ca. halvveis i filmen sa muttern "Åh, det var overraskende!". Da syntes jeg det var på tide å starte et nytt år igjen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det er da man skal se Mulholland Dr. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Egentlig jeg også. Det er nok bare et øyeblikks skuffelse som kommer over meg. Når jeg så tenker over filmen i ettertid synes jeg slutten fungerte helt glimrende. Hitchcock's egentlige plan for slutten var å filme en scene hvor hovedpersonene ankommer San Francisco og finner Golden Gate broen dekket med fugler. Det tror jeg kunne blitt ikoniske saker. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Haha. Her om dagen skulle jeg se film med en kammerat, men han ble veldig i tvil om filmen kunne være bra siden den var fra 1999. Han mente den var for gammel. Flere som har det på samme måten? Lenke til kommentar
mOkk Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det skjer at mine venner kommenterer det, men de er forholdsvis åpne for forskjellig film uansett årstall. Mot alle odds er det faktisk en venninne det er lettest å se film med (hun likte til og med Jesse James ). Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 1999 er gammelt ? Det er jo et av de beste årene innen film.. Vis han/henne American Beauty, Eyes Wide Shut o.l, Nistelrooy Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Funker ikke å se filmer med familien min heller. Spesielt ikke mamma. Hun skal alltid spørre om alt mulig rart som skjer i filmen. Om hun hadde fulgt med istedet for å formulere spørsmål hadde det ikke vært noe å stille spørsmål ved. Hun klarer ikke å vente i 5 minutter så filmen får forklart ting selv en gang. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) 1999 er gammelt ? Det er jo et av de beste årene innen film.. Vis han/henne American Beauty, Eyes Wide Shut o.l, Nistelrooy Nei, det gidder jeg ikke. Har prøvd med seriøse filmer før, blant annet There Will be Blood, No Country For Old Men, Brotherhood of War og lignende filmer, men det funker ikke. Det eneste som går å se med dem er komedier, ellers blir det for mye tull og snakking, og vanskelig å følge med på filmen. Endret 11. desember 2008 av Nistelrooy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg så LOTR maraton med mamma og tante. Men de hadde sett alle 3 filmene hver for seg før, da. Ble endel plapring etterhvert som de ble trøttere utover. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Dere får skylde dere selv, man setter da ikke på lange, "tunge" filmer med venner. Da er det roboteksplosjoner og pupper man skal se^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Tja, jeg så Sin City med en kompis, det var sliiiitsomt. Han satt og klagde på hvor urealistisk alt var, HELE tida. Ble så irritert at jeg kjøpte filmen selv dagen etter og så den en gang til hjemme alene for å slippe sutringa hans. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Agreed. Seagal er sikkert favorittskuespilleren til 90% av vennene mine ^^ Til mor og far er det gode gamle komedier med Jim Carrey som slår best ann. Pappa ler seg ihjel hver gang. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Jeg har en pappa som har Van Damme, Seagal og Chuck Norris som sine favoritter. Så vi har sett mye rart hjemme hos dem fra jeg var liten. Som pappa pleier å si: "Det e det HER som e saker. Detta e skikkelig karate ikke bare fortfilm" Endret 11. desember 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Pappa ler ikke, for å ikke miste noe av filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå