CypheroN Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Danielzu: Wooopsy, den er grei. Endret 11. desember 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Danielzu: Wooopsy, den er grei. Feil og feil,du gjorde en funneh. Ich mag funnehs Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 The Birds var overrasket spennende. En kamerat av meg sa at det var en latterlig dårlig film, men jeg må si jeg virkelig satt på pinebenken under visse scener. Hitchcock på sitt beste! Et lite spørsmål angående filmen: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Noen som har teorier angående hvorfor fuglene angrep? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 The Birds var overrasket spennende. En kamerat av meg sa at det var en latterlig dårlig film Never trust a friend Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hehe... Var egentlig ganske sikker på at jeg kom til å like den likevel. Er av den typen som ikke liker gamle filmer. Om jeg husker rett var det på grunn av dårlige effekter at han ikke likte den så... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg føler med deg. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det er noe jeg har blitt vant til. Synes bare det er morsomt egentlig. Jeg bryr meg fanken om folk synes jeg ser gamle og dårlige filmer. Så lenge jeg koser meg så er jeg fornøyd. Det værste er at de ikke har noe gode grunner for at de er dårlige. Eneste argumentet er at de er gamle. Så om en god del år, når dagnes filmer som de liker veldig godt, er like gamle som de som er gamle nå, skal jeg spørre dem om hva de synes om de filmene. Hvis de synes de er bra, så skal jeg le av dem og si at de liker bare gamle filmer. :!: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Har én venn som klarer å være åpen og se filmer sammen med meg som jeg liker, men resten ser bare Meet the Spartans. edit: eller, ved ettertanke, har litt flere enn en. Har tre-fire venner som kan se en rolig gammel film sammen, hvis alle gidder. De klager over roboteksplosjoner iblant, så.. Endret 11. desember 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 I see. Eneste personen jeg vet om som er over middels interessert i film og ser samme typer filmer som meg er storebroren til en kamerat av meg. Og han er jeg ikke akkurat så veldig ofte sammen med. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Man kan aldri få nok pseudo-realistisk post-apokalyptisk action. Tror Terminator 4 blir bra. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Tåler ikke se filmer (av den mindre "tilgjengelige" typen) med venner. Til og med de få som har et åpent sinn. De har en lei tendens til å åpne kjeften og stille ett eller annet idiotisk spørsmål som drar meg ut av stemningen jeg får av filmen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg så Die Hard en gang i November med noen venner, det gikk greit, men når vi prøvde Gudfaren ble de helt hysteriske. Gawd. Dette gjelder ikke alle jeg har, men.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Jeg så Godfather II sammen med 13 venner. Glad jeg hadde sett den før, folk klarer faen ikke holde igjen kjeften sin. Endret 11. desember 2008 av Olum Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg så Die Hard en gang i November med noen venner, det gikk greit, men når vi prøvde Gudfaren ble de helt hysteriske. Gawd. Dette gjelder ikke alle jeg har, men.. Er du gal? Du setter da ikke på en av historiens tregeste og kjedeligste filmer når det er guttekveld. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hadde Gudfaren blitt satt på hadde jeg også blitt hysterisk. Får fnatt av hele Brando . Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Jeg så Die Hard en gang i November med noen venner, det gikk greit, men når vi prøvde Gudfaren ble de helt hysteriske. Gawd. Dette gjelder ikke alle jeg har, men.. Hvor gamle er vennene dine? De fleste vennene mine takler Gudfaren o.l ganske greit (altså, de har utviklet en tålmodighet som er litt bedre enn hos en frustrert veps). Men kunne aldri finne på å sette på en Bergman film o.l med den gjengen. Endret 11. desember 2008 av Rodion Raskolnikov Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg så Die Hard en gang i November med noen venner, det gikk greit, men når vi prøvde Gudfaren ble de helt hysteriske. Gawd. Dette gjelder ikke alle jeg har, men.. Er du gal? Du setter da ikke på en av historiens tregeste og kjedeligste filmer når det er guttekveld. Vi var tre stk den dagen, og alle var interesserte (spesielt meg), men de klarte det bare ikke (alle hadde sett den før, alle liker den) Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Noen som har teorier angående hvorfor fuglene angrep? Kan være altifra fugleinfluensa til morbide hevntanker. Det viktige er ikke hvorfor de angrep, bare at de gjorde det. Mystiske saker. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg så Die Hard en gang i November med noen venner, det gikk greit, men når vi prøvde Gudfaren ble de helt hysteriske. Gawd. Dette gjelder ikke alle jeg har, men.. Hvor gamle er vennene dine? De fleste vennene mine takler Gudfaren o.l ganske greit (altså, de har utviklet en tålmodighet som er litt bedre enn hos en frustrert veps). Men kunne aldri finne på å sette på en Bergman film o.l med den gjengen. De er femten/seksten. Bergman er mye tyngre enn Gudfaren. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg ser aldri gamle/spesielle filmer med kamerater. Er det filmkveld med vennegjengen lar jeg de plukke film fra hylla mi. Jeg sier hele tiden at det er det samme for meg og lar de bestemme det hele. På den måten slipper jeg at de må se filmer som de synes er kjedelig, og dermed slipper jeg pratinga. Selvsagt blir det en god del prating, det er ikke til å unngå, men det går greit så lenge det ikke er en helt spesiell film. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Noen som har teorier angående hvorfor fuglene angrep? Kan være altifra fugleinfluensa til morbide hevntanker. Det viktige er ikke hvorfor de angrep, bare at de gjorde det. Mystiske saker. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja. Det er på en måte det som er litt av styrken til filmen også. Men jeg føler likevel jeg ble en smule skuffet da filmen var ferdig. Hadde håpet på en liten forklaring, eller i hvert fall et lite hint om hvorfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå