Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Med godgutten Anton Yelchin på laget kan det bli bra.

Jeg digger Anton, han har en stor framtid spør du meg.

McG med hovedansvar kan vippe denne filmen fort i glemmeboken.

Tipper mye *sett-det-før* effekter og filmen ender sikert opp i en 4'rer film.

Lørdagsunderholdning, ikke mer.

Alt kommer ned (for meg) på Anton og Bale's prestasjoner.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke dette er den typen film som står og faller på skuespillerprestasjoner. Det er ikke skuespillet som gjør Terminator 2: Judgement Day minneverdig, men et stilig plott, fete effekter og generelt kick-ass actionscener. Denne nye filmen, derimot... Kanskje jeg tar feil? Får vel se den og bedømme deretter.

Lenke til kommentar
McG med hovedansvar kan vippe denne filmen fort i glemmeboken.

Tipper mye *sett-det-før* effekter og filmen ender sikert opp i en 4'rer film.

Har egentlig McG laget noe film som er verdt å se før?

McG står vel for Supernatural, men av filmer vet jeg ikke hva han har laget...

Lenke til kommentar

Wow, for en oppvekkelse for meg! Han heter Joseph McGinty Nichol. Det stygge er at han kun kaller seg McG. Noen ganger går det greit (som med f.eks. Topol), men med stygge rikmannshollywoodkarer, så blir slike artistiske finurligheter bare jævlig. Det minner meg om regissøren av mesterverket Catwoman, som kaller seg Pitof. LOL

Lenke til kommentar
Wow, for en oppvekkelse for meg! Han heter Joseph McGinty Nichol. Det stygge er at han kun kaller seg McG. Noen ganger går det greit (som med f.eks. Topol), men med stygge rikmannshollywoodkarer, så blir slike artistiske finurligheter bare jævlig. Det minner meg om regissøren av mesterverket Catwoman, som kaller seg Pitof. LOL

Hvorfor irriterer du deg så mye over navnet hans? Han hadde laget like crappy filmer om han så hadde hett Hitchcock til etternavn. La nå mannen hete det han vil, unødvendig å bruke energi på å irritere seg over det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Mod-war in the making?

Fyrn's attitude irriterer meg.

Det samme kan sies om Brett Ratner

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Jeg synes et er infantilt å hakke på navnet til en regissør/produsent, det har ingenting med materialet å gjøre. Jeg kan si meg enig i at han bør holdes unna registolen, men herregud da, sitter du og irriterer over alle her sine nick og da?

Du får syns det er så infantilt som du bare vil, det bryr jeg meg katta om. Jeg syns det har mye med materialet å gjøre, da det viser en viss holdning, som Danielzu påpeker. Sitter du og irriterer deg over alle som måtte peke på ting du syns er irrelevant og, da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...