Cuneax Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg syns den ser sikkelig tam og dårlig ut. Nok en standard post-apokalyptisk actionfilm. James Cameron hadde i det minste visjoner og talent. Seriøst, McG? Fett navn, azz... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Med godgutten Anton Yelchin på laget kan det bli bra. Jeg digger Anton, han har en stor framtid spør du meg. McG med hovedansvar kan vippe denne filmen fort i glemmeboken. Tipper mye *sett-det-før* effekter og filmen ender sikert opp i en 4'rer film. Lørdagsunderholdning, ikke mer. Alt kommer ned (for meg) på Anton og Bale's prestasjoner. Endret 11. desember 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg tror ikke dette er den typen film som står og faller på skuespillerprestasjoner. Det er ikke skuespillet som gjør Terminator 2: Judgement Day minneverdig, men et stilig plott, fete effekter og generelt kick-ass actionscener. Denne nye filmen, derimot... Kanskje jeg tar feil? Får vel se den og bedømme deretter. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Jeg syns den ser skikkelig tam... Tam var ordet jeg lette etter. En trailer skal pirre seerens interesse, men dette ser for generisk ut til å klare akkurat det. Men hvem er det jeg prøver å lure, jeg skal jo se Salvation uansett. Endret 11. desember 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Alle menn(even the gurli-men) kommer nok til å se Salvation. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Alle menn(even the gurli-men) kommer nok til å se Salvation. Tviler jeg på Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 McG med hovedansvar kan vippe denne filmen fort i glemmeboken.Tipper mye *sett-det-før* effekter og filmen ender sikert opp i en 4'rer film. Har egentlig McG laget noe film som er verdt å se før? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Spør du meg får du et nei. Lagde soundtrack til Scoobie Doo da^^ Endret 11. desember 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 McG med hovedansvar kan vippe denne filmen fort i glemmeboken.Tipper mye *sett-det-før* effekter og filmen ender sikert opp i en 4'rer film. Har egentlig McG laget noe film som er verdt å se før? McG står vel for Supernatural, men av filmer vet jeg ikke hva han har laget... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Er Producer til Supernatural..... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Han har produsert The OC også. Men seriøst, han kaller seg McG. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Han har produsert The OC også. Men seriøst, han kaller seg McG. Han heter McGinty, så jeg synes egentlig det er ganske logisk... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Wow, for en oppvekkelse for meg! Han heter Joseph McGinty Nichol. Det stygge er at han kun kaller seg McG. Noen ganger går det greit (som med f.eks. Topol), men med stygge rikmannshollywoodkarer, så blir slike artistiske finurligheter bare jævlig. Det minner meg om regissøren av mesterverket Catwoman, som kaller seg Pitof. LOL Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Han har lager Charlie' s Angels ein og två, samt musikk-vidz og en fotball-film/We are Marshall, ikke sett den personlig). That's it! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Wow, for en oppvekkelse for meg! Han heter Joseph McGinty Nichol. Det stygge er at han kun kaller seg McG. Noen ganger går det greit (som med f.eks. Topol), men med stygge rikmannshollywoodkarer, så blir slike artistiske finurligheter bare jævlig. Det minner meg om regissøren av mesterverket Catwoman, som kaller seg Pitof. LOL Hvorfor irriterer du deg så mye over navnet hans? Han hadde laget like crappy filmer om han så hadde hett Hitchcock til etternavn. La nå mannen hete det han vil, unødvendig å bruke energi på å irritere seg over det. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Like unødvendig som å kommentere noen som irriterer seg over det La folk få gjøre som de vil. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg synes et er infantilt å hakke på navnet til en regissør/produsent, det har ingenting med materialet å gjøre. Jeg kan si meg enig i at han bør holdes unna registolen, men herregud da, sitter du og irriterer over alle her sine nick og da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Mod-war in the making? Fyrn's attitude irriterer meg. Det samme kan sies om Brett Ratner Endret 11. desember 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg synes et er infantilt å hakke på navnet til en regissør/produsent, det har ingenting med materialet å gjøre. Jeg kan si meg enig i at han bør holdes unna registolen, men herregud da, sitter du og irriterer over alle her sine nick og da? Du får syns det er så infantilt som du bare vil, det bryr jeg meg katta om. Jeg syns det har mye med materialet å gjøre, da det viser en viss holdning, som Danielzu påpeker. Sitter du og irriterer deg over alle som måtte peke på ting du syns er irrelevant og, da? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 B-Rat er ikke særlig god regissør. Når det gjelder Terminator hadde jeg foretrukket Rid-bro i stolen, men Ton-bro kunne også vært bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå