Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes bare to de første var noe å se på. Morsomt å se hvordan karakteren til Weaver endrer seg fra en blanding av heldig og bad-ass til testosteron(!)-pumpet actionhelt.

7895720[/snapback]

Syns Alien 3 er undervurdert. Herlig mørk og skitten atmosfære tvers igjennom.

Lenke til kommentar

Folk som gleder seg til Grindhouse, bør sjekke ut 42nd Street Forever. 2 timer med exploitation trailere fra hele verden. Har bare sett 30 minutter til nå, men steike det er merkverdige greier. 3-D var visstnok tingen her. The 3-Dimensions of Greta, er et eksempel. Mange filmer der som jeg gjerne skulle sett, og trailerne er faen originale som fy. Til og med en X-rated film med Sylvester Stallone...The Italian Stallion.

Lenke til kommentar
du bor for langt unna, men jeg kan sende deg en kula, våpenet får du ikke, men hvis du tar en hammer kan du slå den inn i skallen ganske greit

7902668[/snapback]

Er ikke filmen jeg er redd for... Å se film på skolen i 3 timer og 15 min er nok til å ta livet av en Navy Seal. Håper jeg ikke brekker halebeinet.

7902699[/snapback]

2 måter å si det eksakt samme på. :wee:

Lenke til kommentar
Er ikke filmen jeg er redd for... Å se film på skolen i 3 timer og 15 min er nok til å ta livet av en Navy Seal. Håper jeg ikke brekker halebeinet.

7902699[/snapback]

Navy SEALS er bare oppskrytte fjåsefolk uansett. FSK ftw. :p

Anywayzzz, jeg ser at 300 har fått dobbelt så mange votes nå, og karakteren har sunket til 8,3. Holder likevel fortsatt høy standard, og filmen ser ut til å levere varene. Jeg regner med at karakteren kommer til å droppe en halv karakter til etter hvert som nye stemmer kommer inn, før den stabiliserer seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...